Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2781 til 2800 af 160038
-
bestem a
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/HF2004-8-1V.pdf Overstående opgave 6. Er jeg kommet meget i tvivl om. Jeg har udregnet parabelbuens højde til 1 m. Er dette rigtigt? Og jeg har udregnet spændvidden til 12 meter. Spændvidden har jeg beregnet ved afstanden mellem (-12;0)... -
danskeksam A
Forumindlæghej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien -
PDF Matematik HF C, STX B og A fra 7 december 2018
ForumindlægEr der nogen som har de 3 på PDF? Og vil dele dem? -
Årskarakter som eksamenskarakter ?- HTX
ForumindlægHej, Såfremt man ikke på HTX 3´de år består MAT B men har fået en bestået årskarakter på MAT C (på det første år af HTX) vil årskarakteren så kunne bruges på en videgående uddannelse der kræver bestået MAT C for optagelse.......eller har man ikke bestået MAT C da man ikke har været til eksamen? ... -
Faglige mål Teknologi A
ForumindlægHEJ Jeg er i den situation at jeg skal op i teknologi A eksamen meget snart, men jeg synes ikke rigtig, at jeg kan finde de faglige må,l jeg skal udfylde ved selve eksamen. Så jeg håber der er en flink person derude der har disse faglige mål for teknologi A eksamen liggende og kan hjæ... -
Kære HTX´er
ForumindlægHej. Som I også er klar over, så skal alle 1. g´er her til december op til portfolieeksamen. Jeg ved at man skal fortælle om hvad man har lært og om sin udvikling fra skole til gymnasiet osv. Inden man skal op til selve prøven skal man give resume over det man kan gerne vil fortælle om. Til ... -
HTX Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle Jeg har nogle spørgsmål jeg behøver afklaret: Kan man ændre sit emnevalg efter at man har afleveret sit "foreløbige emnevalg" - det ligger selvfølgelig lidt op til titlen, men jeg vil blot høre, i hvilket omfang man kan ændre sit valg. I "beskrivelse af område" bla... -
Hjælp SO2 HTX
ForumindlægJeg skal op i SO2 (Studieområde del 2) eksamen, som er den sidste inden jeg får huen på. Men jeg har ingen idé hvad den går ud på, eller hvordan ma kan forberede sig. :/ Er der nogle der har været oppe i SO2 som evt. kunne vise mig deres powerpoint? Håber virkelig der er nogen der kan hjælp... -
SRP HTX
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål hvordan analyser man i fysik ? setningen lyder sådan: lav her efter en analyse af lynets fysiske egenskaber hvordan skal det forstårs ?? tak på forhånd maja -
matematik opg
Forumindlæghey Jeg har brug for hjælp til hvordan man bestemmer a -
Skriftlig fysik - HTX
ForumindlægDa der afholdes skriftlig fysikeksamen på HTX i morgen, vil jeg opfordre brugere af forummet her til at undlade at svare på eventuelle tråde, der oprettes i tidsrummet 9-14-stykker, da det vist er det normale eksamenstidsrum. Fra den skriftlige eksamen i fysik på STX så vi, at visse folk fandt på... -
Skal man til eksamen i matematik?
ForumindlægHej Jeg har hørt fra nogen, at man skal op i et B-niveau fag enten skriftligt eller mundtligt? Kan det passe? Jeg går i 2.g og afslutter matematik B i år, så skal jeg op i mundtlig matematik nu hvor det er blevet offentliggjort, at jeg ikke skal op i skriftlig? Hilsen Sally -
Vinkel A
ForumindlægHej! Jeg har en opgave hvor jeg skal finde vinkel A, men det ser ud til at jeg har regnet forkert, fordi den ser ud til at være mere end 39. -
Erfaring med HTX i København?
ForumindlægJeg går lige nu i 8. så der er et stykke tid til at jeg skal til at vælge studieretning, men indtil videre tænker jeg at jeg gerne vil på HTX. Så jeg tænkte på om der var nogen der havde erfaring med nogle af HTX'erne i Københavnsområdet. Om hvordan lærerne er. Om der er et godt miljø på skol... -
Matematik eksamen.
ForumindlægSkriftlig eksamen i matematik B-niveau.Hvad fik i?Jeg fik 9 ligesom min årskarakter.(Jeg havde på fornemmelsen, at det blev et 5-tal. Havde intet styr på opgave 5) -
FInde vinkel A
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe med de her to opgaver? Har allerede lavet skitsen i opgave 1. Jeg har det svært med at finde ud af, hvornår man skal bruge hvilken formel i trigonometri, så jeg håber at nogen kan fortælle mig hvilke formler jeg skal bruge til at løse disse opgaver -
Matematik -sprøgesmål
ForumindlægNogen herinde, der kender nogle hjemmesider, hvor man kan træne matematik færdigheder? Det må gerne koste ? vh -
Analyserende artikel om Line-Maria Lång: ”Kyllingerne”, 2009
Forumindlæg*AKUT* nogen som har skrevet en Analyserende artikel om Line-Maria Lång: ”Kyllingerne”, 2009 det ville være en stor hjælp hvis nogen kunne sende den!!! Se mere -
matematik rapport! HJÆLP
Forumindlæghej. jeg har en matematik rapport, og den ene opgave er jeg gået helt kold. nogen der kan hjælpe?? opgaven lyder: tabellen viser det årlige antal af tvangopløste selskaber for en række år: Årstal: 2006 2007 2008 2009 Årl... -
Hvordan er matematiken på HHX?
ForumindlægHey alle <3 Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge i forhold til ungdomsuddannelser. Jeg interesserer mig særlig meget for matematik og overvejer stærkt HHX. Min eneste bekymring er om Matematik A på HHX kun er økonomi og salgs fokuseret eller om det er almen matematik med fokus på &qu...
