Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2861 til 2880 af 160038
-
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Skal jeg bruge afgangsbeviset 9 klase til htx
ForumindlægSkal jeg bruge afgangsbeviset 9 klase til htx -
matematik c.
ForumindlægJeg mangler en formelsamling, som jeg kan bruge til matematik c-niveau. Nogen der ved om det kan downloades gratis et sted? -
Bestået i matematik
ForumindlægHej, Jeg har fået 7 i matematik skriftlig på A niveau og jeg skal op til den mundtlige her på tirsdag. Så jeg ville bare spørge, er jeg bestået faget selv hvis jeg får 00 mundtlig? -
Venstrecentrerede matematik
Forumindlæghvilket environment skal jeg bruge, hvis jeg gerne vil have flerlinjet venstrecentreret matematik? gather centrerer omkring midten. i øjeblikket bruger jeg align med & placeret helt ude til venstre, er det måden at gøre det på i LaTeX? -
Hjælp til opgave 8.010. i "vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik STX A-niveau"
ForumindlægMan har undersøgt løgfrøens overlevelsessucces i forskellige vandhuller på Djursland. Der er udsat et antal løgfrøhaletudser i hvert vandhul, og derefter har man målt løgfrøhaletudsernes længde hver dag i en periode over 3 måneder. Det har vist sig, at haletudsernes længde som funktion af tiden o... -
hvad er Acetylcholins funktion ?? til srp opgave ,.. 2009
Forumindlæghey folkens her på SP jeg har et spørgsmål til min srp og ville gerne høre om nogen kan fortælle mig Acetylcholins funktioner indtilvidere har jeg fundet frem til det her Aktiverer musklers sammentrækning, aktiverer nerveceller, øger pulsen er det rigtigt og kan nogen fortælle mig hvad det gør at... -
Tag matematik helt om.
ForumindlægHej jeg vil høre om det er mulig at tag matematik helt om, altså fra c til a niveau om igen. Grund til det er at jeg er dumpet i matematik a. Derfor vil jeg gerne prøv at start fra bund af og arbejde på det i et år, så jeg muligvis består. Da jeg gerne vil læse Biologi, hvor matematik a er et kra... -
Word-Matematik
ForumindlægHvis man godt vil lave alle de "smart ting" til en matematik aflevering på computer, hva program skal man så bruge? Hva kan i anbefale a program og er word 2007 godt? -
Matricer i matematik
ForumindlægHeej (: er der nogen som kan hjælpe mig med hvad en Matrice er i matematik? Hvordan et reaktionsskema oversættes til matriceregning? Det er til en matematik aflevering. Går i 2g nemlig.. Håber at der er nogen som kan hjælpe? (: -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau. -
Matematik - toppunkt
ForumindlægHej.Da jeg lige har været syg, er jeg gået glip af undervisning i toppunktet af parabler. Min lærer har givet følgende opgave: Toppunkt for parablen med ligningen y = A*x^2+B*x+C er giver ved formlen. (-B / 2A ,-D / 4A hvor D=B2 - 4*A*C Jeg håber at nogle kan give mig en vejledning til at ud... -
Htx Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej nu har der været skriftlig eksamen i fysik på htx. så hvordan er det gået. håber at folk vil være med til at starte en debat om de forskellige spørgsmål i opgave sættet..... bare for hyggen skyld -
FACIT: Matematik B STX 18. maj 2017
ForumindlægMatematik B, 18 august facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Jeg har forsøgt at huske at skriv... -
Prøve - i matematik
ForumindlægHej, har virkelig brug for hjælp til en prøve i matematik. HIGH SCHOOL Emma og Rasmus skal i 8. Klasse. De vil gerne på high school efter 9. Klasse. De ønsker at spare op til dette ophold. Emma har fra sin konfirmation 21.850kr på en bankkonto i Jyske Bank til 2% p.a. Rasmus har fra sin konf... -
Hjælp til et stykke matematik
ForumindlægHej vil i hjælpe mig med et stykke? A) 0,75% af 280.000 håber i vil hjælpe hilsen Maiz -
3 matematik opgaver (A niveau) som skaber lidt problemer, er der nogen der gider kigge??
ForumindlægHej, jeg har lige tre opgaver som skaber lidt problemer, og jeg er gået lidt i stå nu så jeg håber der er nogen som kan give mig en hjælpende hånd. på forhånd tusind tak til dem der gider:) I opgaven herunder er det kun spørgsmål c jeg har brug for hjælp til men tænkte at de andre kunne hjælpe ... -
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
Tredje år, HTX!
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål, jeg ønsker at gå tredje år på HTX om, så vil jeg høre om det overhovedet er muligt? Kender I/du nogen der har gjort det? Etc. etc.. Eller er der nogle regler mod det? Jeg kender kun folk der har gået føreste og andet år om, men ikke tredje. - André -
SRP komm/it A og Mat A
ForumindlægHej er der nogen af jer som har nogle gode eksempler/ideer på srp emner med fagene Mat A komm it A, jeg går på HTX. På forhånd tak (:
