Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2961 til 2980 af 65692
-
Noter for Matematik c
ForumindlægHej venner! Er der nogle som ligger inde med sådan nogle notater.. De jeg sådan set skal bruge er mest til mundelig eksamen. Så hvis der er nogel som kender link eller noget, er de meget velkommende til at skrive. -
omkring terminsprøve i matematik
Forumindlægplejer man at få sættet fra sommereksamen året før til terminsprøven? eller kan man risikere at få opgaver fra sygeeksamen i august? -
Matematik 1årig Aniveau Karaktere
ForumindlægNogen der kender de forskellige point/procent rigtige svar der passer til karktere? Fx. er 95-100 vidst 11 og 87-94 er vidst 10. Ved godt det svinger lidt fra år til år, men vil bare se hvordan det nogenlunde forholder sig. //Helsing -
Eksamens spørgsmål (Statistik og sandsynlighedsregning)
ForumindlægForklar om statistiske undersøgelser. Forklar hvordan man kan bruge statistisk test til at teste sammenhænge og ændringer. -
eksamens spg. differantialregning
Forumindlæghej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_? -
Inddeling af emner til eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg har læst følgende emner på kemi B-niveau i 1. og 2.g: 1) Hvor meget stof? - Kend Kemien 1 2) Stoffets opbygning - Kend Kemien 1 3) Vand og opløsninger - Kend Kemien 1 4) Organisk kemi 1 - Kend Kemien 1 5) Syrebasereaktioner 1 - Kend Kemien 1 6) Redoxreaktioner - Kend Kemien 1/2 7) ... -
Eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trykket mundtlig eksamen i religion B, og skal op den 13. juni, og jeg er allerede i gang med at læse op på de emner, vi har fået tildelt. Jeg føler dog stadig en vis usikkerhed omkring, hvordan jeg bedst muligt kan forberede mig, og om mine nuværende noter er tilstrækkelig... -
matematik
ForumindlægNogen der kan rette noget matematik for mig? det ville være en kæmpe hjælp :) -
IB, STX eller HTX?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har udersøgt flere gymnasier og deres fag - har endda været på brobygning til de tre studievalg. Jeg vil være læge og måske lave universitetet i udlandet. Er der nogle af jer som vil anbefale enten IB, STX eller HTX? Kunne I måske også komme med en GOD argument til hvorf... -
Mundtlig matematik - Optimering
ForumindlægHej allesammen! Jeg har mundtlig eksamen i matematik i morgen, og er igang med at lave mine dispositioner til prøven, meeen der er ét emne, jeg har haft svært ved at forstå, optimering. Derfor tænkte jeg om der er nogen, som kan forklare mig det? Evt. give mig nogle eksmpler, som er lette at fo... -
Mængden af matematik på HHX
ForumindlægHej :) Jeg skal have valgt gymnasie inden den 5. februar, og jeg er rimelig sikker på, at jeg vælger HHX (skal til åbent hus der den 2. februar), men jeg er en lille smule bekymret for mængden af matematik i fagene. Jeg er godt klar over, at der med økonomi også følger tal, men hvor meget af ... -
Hvilken linje på STX?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har før lavet et forum om jeg burde starte på en STX, på trods af mine knap så høje karaktere i folkeskolen. Efter jeg har tænkt meget, er jeg kommet frem til at jeg rigtig gerne vil på en STX, men har bare ét ret stort problem: Hvilken linje? Jeg kan slet ikke finde en linj... -
Rettelse af hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHejsa Skal snart til fransk eksamen, STX, a-niveau. Er ved at øve mig i nogle gode paratsætninger, nogle des - nogle er dus. Er der nogen, der venligst vil kigge dem igennem og rette dem? - Det ved jeg ikke = je ne le sais pas - Kan du stille et andet spørgsmål? = pouvez-vous poser une autre ques... -
Engelsk A - Shakespeare (eksamen)
ForumindlægHejsa. Jeg skal, som så mange andre, op til mundtlig engelsk A (stx) eksamen på mandag, og der kan jeg bl.a. trække Shakespeare. Derfor vil jeg høre, om der er nogle der har gode tips og evt. erfaringer om, hvordan man skal gribe det an og hvad man skal komme ind på, hvis man nu f.eks. træk... -
Opgave i matematik E HJÆLP !
ForumindlægHej har en opgave jeg vil have hjælp til skal øve mig i at forstå hvordan man laver opgaverne så jeg er klar til eksamen om sommeren håber i ville hjælpe mig da jeg har brug for det :) Her er opgaven : - Hvad koster det at købe kaffe om året? - Undersøg hvor mange på holdet eller i din familie,... -
Hjælp for pokker ! Dumpet matematik !
ForumindlægJeg har søgt ind på sociologistudiet - og er betinget optaget hvis jeg består matematik B. jeg var til den skriftelige hvor min computer fik nedsmeltning og har idag været til muntlig - dumpet (00). Life sucks! Nå, men nu har jeg talt mine point sammen (fra skriflig) i forhold til den nyest... -
Matematik mundtlig opsætning
ForumindlægHejsa jeg skal til matematik mundtlig eksamen B, her om 2 ugers tid. og jeg skal skrive nogle dispostioner til mine eksamensspørgsmål, er der noget der har ideer eller evt. gamle dispotitoner over hvordan man sætter sådan en disposition op? mvh mig :-) -
Eksamen
ForumindlægHejsa alle..Jeg skal snart op til tysk eksamen, og jeg vil hører om der er nogle som har noter til følgende tekster?!1) "Thomas"2)"Die Liebe zwischen Ost und West"3) "Die Geige"4) "Die Anruf von Sebastian"Og nogle digte med Eichendorrf1) "Der stille Gr... -
Matematik, eksponentiel opgave
ForumindlægHej sidder med den her opgave som driller lidt Tabellen viser antallet af robotter, der er blevet benyttet i dansk industri, i årene 2001-2008 År 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 Antal robotter 2093 2342 2630 2926 3258 3626 4115 ... -
Oplæsning af matematik på A niveau
ForumindlægJeg har overvejet kraftigt at læse mit matematik op på A niveau når jeg snart er færdig på gym. Baggrunden for mine overvejelser er at det er et krav for mange videreuddannelser og at jeg dumpede matematik B skriftlig eksamen. Problemet er bare at jeg med sikkerhed skal op i både skriftlig og mu...
