Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3021 til 3040 af 3925
-
Begyndelses problemer
ForumindlægHej. Jeg skal til og i gang med AT, men mit problem er, at jeg ikke ved hvhor jeg skal starte? Hvad skal man begynde med, og når man skal forsvare sit projekt skal man så state med at fortælle sin konklusion? -
Længde på Danskstil
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at man ikke kan sætte nogen præcis længde på hvorlang en Danskstil optmalt skal være... men kom alligevel med et bud.... er 2 sider for kort? Eva -
Teknologi eksamen
ForumindlægGoddag alle sammen. Grunden til jeg skriver dette indlæg er at jeg skal op i teknologi eksamen her på mandag, og ville derfor hører om der var nogen der lå inde med en powerpoint af hvad de har haft fremlagt til deres teknologi eksamen? Dette ville være en kæmpe inspiration for mig så jeg ville ... -
24 timers eksamen på B [samfundsfag]
ForumindlægHej derude.. jeg skal op i en 24 timers prøve og tænkte på om der ikke er nogen der vil dele deres måder, at gribbe det and på. Mit emne hedder KRIMINALITET I DANMARK. Jeg har fået udleveret en masse bilag. Det er en masse artikler fra forskellige aviser hvor temaet er kriminalitet. Derudover har... -
De gale.
ForumindlægHej. Nogle der ligger inde med et referat af "de gale". det haster :) -
Metode ?? hjælp, skal snart i årsprøve!
ForumindlægHej folkens. Jeg og min gruppe skal op i årsprøve i AT på torsdag, og i vores tilbageleveret synopsis spørger vores lærere ind til, hva det er for en metode vi har brugt til et af vores besvarede spørgsmål. Vi er ret i tvivl om hvad det er for en metode, og tænkte på om nogle af jer kunne hjælp... -
fsa dansk mundtlig
ForumindlægHeij. ER der nogle, som har nogle tips til, hvordan man kan scorer et 10 eller 12 tal i mundtlig dansk, fsa. på forhånd tak -
Dialog med lærer og cencor
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen. Jeg har valgt en novelle der hedder Løven. Er i tvivl om hvad min lærer kan finde på at stille mig af spørgsmål efter jeg har lavet min fremlæggelse. Vi har prøveform B så jeg har forberedt mig på forhånd. -
analyse ???
ForumindlægEr der har en rigtig god analysemodel til en novelle ?? eller flere ? -
Dansk eksamen hjælp plz
ForumindlægDANSK EKSAMEN Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har i helt styr på nogle genrer, jeg ville blive så glad hvis nogen gad skrive en kort beskrivelse(som er rigtig) af de her efterfølgende genrer i dansk: Essay Kronik Litterær artikel tusind tak ;D PS. må gerne give beskrivelse af fler... -
Forhold mellem Paris og Helene samt Hektor og Andromache
ForumindlægHej Er der nogen, der har noget klogt at sige om forholdet mellem Paris og Helene samt Hektor og Andromache? Og evt. en sammenligning af dem? -
Eksamens vejledning
ForumindlægHej Jeg skal til historie eksamen her snart, derfor vil jer gerne vide følgende: 1. Hvordan læser man bedst op? Skal man lægge mest vægt på kilderne? Eller hvordan? 2. Da jeg er på gammel ordning indgår der noget samfundsfag i pensum, skal det behandles på nogen speciel måde i forhold til alt ... -
Polynomier
ForumindlægHvis p(x) har m-dobbeltrod x0 gælder p(x) = (x-x0)^m * q(x). Hvordan kan det være? -
skal en litterær artikel være som en artikel?
ForumindlægHej Til alle dem der læser dette her.... :) Jeg ved ikke lige hvordan en litterær artikel's layout skal være? Lige som en artikel eller....? har ingen anelse :S gider I at hjælpe? -
Densitet - hverdagsbrug?
ForumindlægJeg har en fysikrapport for til imorgen, som jeg sidder og arbejder på. Jeg har lavet en masse om databehandling osv. Til sidst er der et spørgsmål om hvad man bruger densitet/massefylde til i hverdags situationer eller bare udenfor fysikkens verden. Jeg har prøvet at søge lidt rundt omkring, m... -
Dansk mundtlig.
ForumindlægJeg ved ikke helt, om det er det rette forum, jeg skriver i, men eftersom det omhandler faget dansk, så er det vel okay? Men mit problem forlyder således, at jeg skal op i mundtlig dansk til sommer (og nej, det er ikke nervøsiteten der er det store problem denne gang- tror jeg), men min lærer har... -
Hælp
ForumindlægEr der nogen , ser har analyse af novellen "Gruppen", af Søren Ulrik Thomsen(teksten er uddrag af "En dans på gloser") 1996 -
Dansk skriftlig fsa 2008
ForumindlægNogle der har været op i Dansk skriftlig fsa 2008? (9. Klasse) -
Fysik metode-hvad gør jeg?
ForumindlægHEJ! Nu skal jeg først op til AT om lang tid, men mange af mine klassekammerater har sagt at de ligger stor vægt på at man kan forklare om metoder og teorier i de forskellige fag.. Det er også vældig, men jeg skriver om robotteknologi i samf og fysik og i fysik delen har jeg blot forklaret i deta... -
Indledning - hjælp!
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen nu her på mandag, og jeg sidder pt. og arbejder på mit talepapir. Har skrevet en indledning, men er i tvivl om den er ok. Nogen der vil bruge 2 min på at læse den igennem? (Skal lige siges at den skal skrives i stikordsform på talepapiret, denne meget lange version skal på...
