Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3141 til 3160 af 65692
-
Eksamen?
ForumindlægHvordan er det musik eksamen forgår? -
Mundlig eksamen: funktioner og vækst?
ForumindlægJeg er ved at forberede mig på alle mine mundlige eksamensspørgsmål til om et par uger. Jeg har et spørgsmål der lyder: FUNKTIONER OG VÆKST Redegør for mindst to af de tre typer af vækstmodeller - læneær vækst, eksponentiel vækst og potentiel vækst. Det lyder meget ligetil. Mit problem e... -
Mundtlig B-eksamen
ForumindlægNogen der vil være så venlige at give mig nogle eksempler på hvordan sådanne spørgsmål kunne tænkes udformet.Nogen der har en pensums "emne" liste over B-niveau? -
Eksamen
ForumindlægHey. Min dansk lærer har snakket om, at vi kunne trække et sprogligt spørgsmål til dansk A eksamen her i 3.g. Hvad menes der helt konkret med det, og hvordan skal man gribe det an? På forhånd tak -
17 år og matematik ikke mig!
ForumindlægHej jeg er 17 år, og går på gymnasium, jeg jeg er ikke den skarpeste ske i skuffen til matematik, jeg har det lige nu på B niveau, det ikke fordi jeg ikke kan klare det, tror godt jeg kan slæbe mig igennem gym med en karakter på 02 - 4.. men ellers ville gerne ha' det sådan jeg ikke skulle s... -
Idræft eksamen b / hf
ForumindlægHey. Skal op i idræt teori på tirsdag, men kunne godt tænke mig at vide lidt om hvordan det fungerer. Trækker man bare et emne man har haft igennem året eller hvordan? Skal man kunne perspektivere til den praktiske del? Kunne meget godt tænke mig at vide, hvad folk har været oppe i før, og hvorda... -
Matematik spørgsmål omkring brændstof
Forumindlæghey Sidder med fs10 december 2010, hvor en opgave driller mig! Opgaven lyder følgende. I sammenligningen regner Kristian med følgende forudsætninger: - Begge biler kører 20.000 km om året. - prisen på diesel er 9,10 kr pr. liter - prisen på benzin er 10,50 kr pr liter. vis med beregninger ... -
Matematik 2008 dec
ForumindlægHej .. er der nogle herinde som kan hjælpe mig lidt med et eksamens sæt? det drejer sig om disse spørgsmål. Opgave 13 En kasse uden låg skal kunne rumme 125. Kassens bredde (målt i dm) er x, og kassens længde (målt i dm) er 2 x . a) Bestem kassens højde udtrykt ved x, og bestem kassens overfla... -
Forklaring af ord i matematik spørgsmål
ForumindlægEr der et dokument for typeord for skriftlig eksamen som der er i kemi, bioteknologi osv. F.eks: Afbild Der skal udarbejdes en graf, som tydeligt besvarer det, der spørges efter. Ved grafer er der krav om aksetitler med størrelser (eventuelt angivet med symbol) og med enhed. Grafen kan ikke... -
Finansøkonom 6 timers eksamen
ForumindlægVille høre om der var nogen der ligger inde med finansøkonomseksamen.. altså 6 timers eksamen fra første år (jura, statistik, erhvervsøkonomi og globaløkonomi)... altså opgaver/løsninger m.v som de kan undvære. vi snakker om 2009, 2010, 2011 eller 2012 eksamen, da jeg skal bruge det til inspi... -
HJÆLP TIL MATEMATIK C, EKSAMENSSPØRGSMÅL
ForumindlægJeg har også matematik på c-niveau. Og Hvis badooo mener at kunne hjælpe mig hvis jeg skriver et par spørgsmål. Så ville jeg være rigtig glad. Skal til eksamen på mandag, så sidder lige nu og sveder:) Er ikke så skarp til eksponentiel vækst og potensfunktioner. 1. eksponentiel vækst - Gør re... -
Måske mundtlig matematik B?
ForumindlægHej! Jeg ved, at det er obligatorisk at skulle op i enten matematik skriftligt, eller mundtligt når man afslutter det i 2G (stx) I går blev det så offentliggjort, at jeg ikke skal op i matematik før D.26/5. Betyder det så, at jeg skal op i matematik mundtlig, da det jo er de fleste skriftlige ek... -
matematik
Forumindlæger der nogen søde menneske der kan hjælpe mig.. Hvis man ganger et tal med 4 og trækker 3 fra, får man samme resultat, som hvis man ganger med 3 og lægger 4 til. kald tallet x, opstil en ligning og bestem x. -
sweet people, hjælp til en Matematik opg.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med Fsa matematik problemregning fra 2004. Det haster, jeg skal også forberede mig til samfundsfag eksamen til på mandag, så jeg har virkelig brug for hjælp til en opgave, jeg har siddet og tænket på den i flere timer nu og jeg kan stadig ikke finde ud af den og herhje... -
HHX - Bøger STX-Elev
ForumindlægHej! Jeg går på STX, men har også interesse i de ting, der bliver undervist i på HHX. Er der nogle flink HHX elever (Eller andre med viden om det), der kan give nogle eksempler på bøger I har læst? Gerne emner som: Økonomi - Surprise... Bare helt generelt for at forstå økonomi bedre. M... -
matematik
Forumindlægnogen der kan hjælpe med matematik? -
MATEMATIK SKRIFTLIG A - POINTS?
ForumindlægHej :-) Er der nogen som ved hvor man kan tjekke hvad de forskellige points svarer til i karakter ? (skriftlig mat A 2009) -
AT eksamen 2012 - Katastrofen.
ForumindlægHej. Som alle andre 3.g'ere skal der jo skrives AT opgave meget snart. Emnet er, som de fleste nok ved, Katastrofen - årsager og konsekvenser. Selve opgave lyder således: "Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemf... -
HTX Mat B eksamen
ForumindlægHej ... Tænkte at vi kunne få brug for at hjælpe hinanden med denne eksamen. Personligt fatter jeg ikke selv meget, så jeg skal nok dukke op med et par spørgsmål (: / Morten Kjær -
mdt. eksamen - differentation af sum af funktioner
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen i matematik om et par dage og har nogen problemer med nedenstående spørgsmål - hvad det dækker over og hvordan det skal bevises: "opstil og bevis en sætning for hvordan man differentierer en sum af funktioner" hvordan skal dette gribes an? på forhånd tak!
