Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3341 til 3360 af 160716
-
Problemløsning maj 2011
Forumindlægnogen af jer der har lavet problemløsning maj 2011 -
Et A på hovedet??
ForumindlægHvad betyder et stort A på hovedet i matematik?? Der står: (A på hovedet)x E R -
VØ A 2008(Midt Køkken A/S). HASTER
ForumindlægHeey :) Er der en herinde der har opgavebesvarelsen til Opgavesættet fra maj 2008????? -
Fra EUX til STX
ForumindlægHej, Jeg står i den situation at jeg vil skifte fra EUX til STX - dog er deadlinen på optagelse.dk overskredet. Kan det stadig lade sig gøre at jeg kan komme ind efter sommerferien? -
Engelsk A og 5 A fag!!!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at vælge valgfag. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge engelsk A, da jeg allerede har 4 A fag (matematik, kemi, dansk, teknik-fag). Jeg har desperat brug for hjælp, og jeg ville høre om nogle af jer har eerfaring med enten 5 A-fag eller Engelsk A. BTW engelsk er et af mine yn... -
A fag
ForumindlægJeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette? -
AT 2013 / Spansk
ForumindlægHola! Så skal der snart skrives AT: kampen om det gode liv! Jeg ved endnu ikke, hvilken "kamp" jeg skal vælge, men er ret sikker på at vælge enten spansk/historie eller spansk/religion. Der er selvfølgelig emnerne: - Drogas - Den spanske borgerkrig - Francos diktatur -... -
AT 2013 - Historie og Samfundsfag
ForumindlægHej Jeg sidder lidt fast med valg af emne til AT 2014. Har valgt fagene Historie og Samfundsfag men kan ikke finde et godt emne. Kan i komme med nogle eksempler, på emner jeg kan skrive om? Tak! -
december 2013- tysk
ForumindlægEr der nogle af jer der tilfældigvis har stiloplæget til tysk skriftligfremstilling, december2013, fsa9? - På forhånd tak -
Fysik på A
ForumindlægFysik er virkelig noget der interessere mig, - Er der en uddanelse man skal have Fysik A og eventuelt kemi b, for at kunne søge ind. -
STX Eksamenner
ForumindlægOkay.. jeg ved at man skal op i 9 eksamener inkl. AT og SRP og 3 mundlige eksamner og 3 skriftlige eksamener?? Er AT-Eksamen en del af 3 mundlige obligatoriske eksamener? og Er SRP en del af 3 skriftlige obligatoriske eksamener? -
a^n
Forumindlægbevis at a^n*a^m=a^(n+m) hvor a,m,n ligger R. -
Samfundsfag A
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor det valg, at jeg skal vælge, om jeg vil have samfundsfag opløftet til B-niveau i 3.g. Selve faget interesserer mig rigtig meget, men det er ikke sådan at jeg føler overlegenhed i timerne. Derudover er min nuværende lærer rigtig dygtig på hele linjen. På mit gymnasi... -
Jura kvote 2 AU 2013
ForumindlægHej jeg tænkte på om der var nogle der havde søgt ind på Jura i Århus gennem kvote 2. Og hvis ja hvad har i så lagt vægt på i jeres ansøgning? Motiveret ansøgning eller kvote 2 faggennemsnittet? Sidste år var kvotienterne på kvote 2 i Århus følgende: 7.9 (Vejledende) 7.4 ( Standby) Tr... -
Afsætning - A og International økonomi A
ForumindlægHej! Jeg overvejer at tage på HHX som min ungdomsuddannelse. Jeg har tænkt over studieretningen Afsætning og International økonomi, begge på A niveau. Problemet er at jeg ikke ved hvad de går ud på. Nogen som kan forklare mig lidt om studieretningen? Er det meget matematisk eller hvordan? Det vil... -
Svar fra STX
ForumindlægHej. Ville lige høre hvornår man kan forvente svar for optagelse fra stx? :D Tak :D -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
Hvad er regression i matematik?
ForumindlægHvad er regression i matematik? -
Skr. DK 22. maj
ForumindlægHej Jeg har idag været op til skr. dk som mange andre, jeg får normalt 7 skr. dansk, men idag gik det virkelig dårligt. Jeg startede sent, da jeg ikke kunne vælge et af emnerne, men det blev nr. 6 besøg i fængsel. Så er der en som vil læse den igennem, og bedømme den med karakter? Tror ikke den ... -
Mat A
ForumindlægHey folkens...Jeg ligger (i 1.g, ny reform)på 8 i skr. og 9 i mdt. i mat B, jeg vil gerne opgradere det til A.Mit spørgsmål lyder derfor, kan jeg gennemføre det på a-niveau? Ja, jeg ved at der er mange faktorer der spiller ind, men håber på at I med erfaringer kan hjælpe mig...Mange tak
