Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 3761 til 3780 af 57177
-
dansk-tysk
Forumindlæghvem kan oversætte til tysk? Klubben i har valgt at gå i,har gevet dig en ven,som selv føler at blive tilsidesat af ægtefællen. I har fået et meget tæt forhold til hinanden -
Dansk til spansk
ForumindlægUndskyld, er der en telefonkiosk i nærheden? -
Dansk synopse
ForumindlægHvordan er det at man finder ua af hvad moralen er i en tekst? -
dansk brev
Forumindlæglyder det her som et brev eller du må godt give ider og rette vis der er store fejl Hej Carl Hvordan har du det i købehavn Nu skal du høre, hvad jeg har oplevet på mit college. Jeg tror aldrig at du har hørt noget lignende og jeg kan selv ikke fatte det. Det var en fredag i sidste uge jeg sad... -
Dansk opgave
ForumindlægHvad kan man skrive om gruppedynamik til dette digt? Hvad kan man skrive om miljøet? http://www.1sted.dk/2verdenskrig/dokumentar/skæbne.aspx?fbclid=IwAR3jYIiXztjr66WFT4MBha16ZEn_FzcttV7Dgwp3kMlUI5NctRCwatQSGT4 -
Dansk eksamen.
ForumindlægJeg er på nuværende tidspunkt igang med at gøre mig klar til min eksamen i dansk om et par måneder, ved at have tekster osv. klar til når jeg skal trække. Mit håb er at jeg vil trække enten samfundskritikere, det moderne gennembrud eller et emne vi kalder betydningen. Det er det sidste jeg vil s... -
Dansk stil
ForumindlægEr der nogle faglige dansk lærer som kunne være interesseret i at rette min stil. Jeg går på HHX, og jeg er er meget forunderet over at jeg har fået en karakter på 00 for denne opgave. Min lære kan ikke forklare mig konkret hvad min fejl er derfor søger jeg hjælp? :) -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHejJeg vil bare lige vide om alle studenter kommer op til skriftlig eksamen samme dag? -
oversættelse dansk-tysk
ForumindlægHey! Kan ikke rigtig finde ud af hvordan man oversætter perspektivering til tysk... nogle der kan hjælpe?? -
Rettelse af en meget vigtig dansk analyse?
ForumindlægHej. Det ville være til stor hjælp hvis der er nogen som gider kigge min 2.g opgave igennem for fejl, da jeg måske kan have nogen sprogelige fejl. Håer der en der har tid derude :) -
Dansk Historieopgave. VIGTIGT!
ForumindlægHej Hej jeg er igang med dho og skriver om sædelighedsfejden under det moderne gennembrud. Nu er jeg så nået til analysen/fortolkning af Erik Skrams Gertrude Coldbjørnsen, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal fokusere på i analysen. Går vel ud fra, at man ikke behøves at komme ind på sporget ... -
DANSK identitet og normer Danmark
ForumindlægHåber nogle kan hjælpe.. :-) Hvorfor afhænger identitestdannelsen fortsat af eksisterende normer i Danmark? -
hjælp til dansk stil ...
ForumindlægJa jeg har jo en stil for... Emnet hedder: Årets pressefoto 1995. Det går ud på at man endten skal skrive et essay, en historie eller en artikel til et billede der hører med. På billedet er der nogle børn der danser, og nogle andre børn der kigger på. Det ser ud til at billedet er taget i Bosnien... -
Hjælp til det danske land?
ForumindlægHvor i landet findes det yngste landskab? Hvor i Landet findes det ældste landskab? tak på forhånd! -
Den danske modstandsbevægelse
ForumindlægHej jer der interessere jer for historie. Jeg er igang med at skrive SRP. Og jeg vil høre herinde om der er nogle der kan hjælpe mig med min ene problemstilling. den lyder sådan her: Diskuter endeligt hvilken betydning film og Tv har på vores erindring og syn på modstandsbevægelsen under Besæ... -
Dansk ejefald
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med hvad ejefald er??? -
dansk stil !
Forumindlæghej (: kan simpelthen ikke finde en eneste stil her på studinet der har overskriften: - brikker på spil - er høflighed en by i Rusland de er begge to fra fsa december 2008. please skriv hvis i kan finde en herinde !! -
Hjælp med dansk genre?
ForumindlægHej Jeg er en pige i 9. klasse, som skal skrive et debatindlæg. Jeg er bare ikke sikker på, hvad det er? Efter lang tid på google, er jeg endda blevet mere forvirret. Så; hvad er det og hvordan skal layoutet være? Mange tak :) -
Hjælp til mundtlig dansk
Forumindlægjeg har trukket "personlige værdier" som fordybelses område. nu har jeg ledt meget, men kan ikke finde en teks der om handler netop det. Jeg har prøvet at spørge forskellige lærer men de var ikke til nogen hjælp. Nu da jeg har læst meget forskellige tekster, er jeg kommet i tvivl om, om... -
Dansk Mundtlig
ForumindlægHej Jeg har trukket fordybelsesområdet " Livet på kanten," Har I nogle ideer til hvad jeg kan vælge som teksten til mit emne? Tak :)
