Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4321 til 4340 af 181598
-
matematik (HASTER)
ForumindlægI nordbanken udbetaler man renter hvert år d.31.12 samme dag indbetaler Maria 4545 kr. på kontoen. Dato Renter kr. Saldo kr. start 0,00 4545,00 1.termin (1 år) 90,9... -
Matematik hjælp
ForumindlægHej\nEr i gang med en matematik rapport om gærceller(hvor jeg skal påvis, at gærecellernes proces øges eksponentielt)\nSå er der lige to spm. Jeg ikke rigtigt ved hvad min lærer mener\nArgumenter for enheden på x-aksen(enten minutter eller kvarter) husk a*f(x)=f(x+1)(t=0?)\nForstår ikke hvad min ... -
Mat-A lektiehjælper SØGES
ForumindlægJeg søger en til at hjælpe mig med matematik A-niveau mod betaling. Jeg læser GSK og har eksamen i december, så det er især forberedelse til dette jeg har brug for hjælp til. Jeg er 20 år og bor på Østerbro, vi finder ud af hvor det er lettest at mødes. Jeg håber du kan hjælpe mig:-) Maria -
Matematik
ForumindlægHej folkens :D Jeg har brug for vejledning til denne opgave: En linje l er givet ved ligningen: -4x+2y-10= 0 1) Bestem skæringspunktet mellem l og andenaksen 2) Bestem den spidse vinkel mellem l og andenaksen. -
forberedelse på kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder til min kemi eksamen. Er det en god idé hvis jeg laver en power-point til hvert emne? Fordi sidste år havde min matematik lærer sagt at det var en god idé at lave en power-point, men jeg synes det er ligesom at støtte sig til sine noter? Gælder det samme for kemi? Fo... -
Matematik
ForumindlægHej Alle :D En differentialligning er givet ved: dy/dx = 3x*e-x+2 -y a) Vis, at funktionen f(x) = 3x*e-x+2 er en løsning til differentialligningen. Kan ikke komme videre end det: f(x)=3x f '(x)=3 g(x)= e-x+2 g' (x) = -e2-x Vi har formlen: (f(x) · g(x))' =... -
Matematik A - eksamenssæt 7 december 2017
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen der ligger inde med eksamenssættet fra 7 december 2017 til matematik A?? -
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
Matematik C privathjælp søges
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ve... -
Lommeregner til MAT-A + videregående?
ForumindlægHej... I hvor høj grad bruger man lommeregnere på MAT (a niveau) og videregående matematiske uddannelser, fx matematik-økonomi eller bare polit, og kan det anbefales at investere i de dyre modeller med cas og grafregner, eller er en helt almindelig TI til 200 kroner ok, og så kan resten ellers kø... -
Matematik- potenser?
ForumindlægHej Jeg er gået lidt i stå i en matematikopgave.. Opgaven går ud på at reducere til én potens ^ = opløftet / = Brøkstreg første stykke: 6^-4 * 6^2*(6^2)^4 andet stykke: 81^3/9^3 * 3^2 Hvordan reducerer jeg dem til én potens? jeg har ikk rigtig nogle bud selv.. så er der nogle der kan kom... -
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
Gym niveau fag A, B og C
ForumindlægHey folks! har altid undret mig lidt over hvordan de forskellige niveauer hænger sammen. jeg ved godt at A er for alle 3 år mens B er 2 og C 1 år.. der er nogle der siger at man skal op til eksamen i alle de fag man har på A niveau men hvad så med B og C bliver de udtrykket?? //david -
Matematik eksame - Rentes regning
ForumindlægJeg skal til en mundtlige eksame i mamtematik, og det vil være dejligt, hvis DU kunne hjælpe mig med dette spørgsmål? Bevis hvordan man finder sætningen for fremtidsværdien for annuitet, dvs; An = y*(1+r)n -1/r ved hjælp af eksponentielfunktionen -
Delprøve 1 engelsk A
ForumindlægJeg skal til den skriftlige engelsk eksamen i næste uge og kunne rigtig godt tænke mig at øve mig lidt på delprøve 1, men kan det virkelig være rigtig at den er helt umulig at få fat i uden at betale for? Studienet ligger inde med dem, men jeg nægter simpelthen at give 100 kr for at kunne øve m... -
skriftlig
ForumindlægHej. Jeg har altid tænkt over hvordan man skulle skrive det i skrift. ''Hvorfor er det det?'' når man skal bruge de samme ord i en sætning lige efter hinanden. feks. '' Så så jeg dig ude foran'' hvordan skal det stå er lidt dårlig til at formulere mig, en håber ... -
Tysk.. har et par sætninger vedrørende den skriftlige eksamen i tysk, som jeg er i tvivl om.
ForumindlægHejsa.Hvordan kan man se om et verbum er løst sammensat...??Og hvornår kan man se om der skal es eller bare s på i genitiv.Ved godt at der tilføjes e eller es i neutrum og maskulium. men akn bare ikke finde ud af hvornår det er s eller es -
hjælp til matematik!
ForumindlægHej allesammen, er der nogen der kan hjælpe mig med opg 1, 2, 5 og 6? Jeg forstår ingen af dem, håber i kan hjælpe. På forhånd tak!!! -
Spansk hjælp tilbydes til eksamen, afleveringer..
ForumindlægHola! Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være til afleverin... -
HTX Eksamen 2006
ForumindlægGoddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :)
