Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4401 til 4420 af 40685
-
Dansk eksamen!?
ForumindlægHar lige et par spørgsmål ang. dansk! Skal man eller skal man ikke læse højt til dansk? Min veninde gjorde det ikke, men andre siger, at man SKAL???!? Der må vel være et krav(kom lige i tanker om at tjekke bekendtgørelsen:)) Og ang. ekspressionisme: ville bare høre, om der er nogen, der er ved om... -
eksamens opgaver
ForumindlægHej! sidder lige og øver mig til min terminsprøve imorgen, og vil gerne vide om jeg har lavet rigtigt.så hvis i gidder hjælpe ville det være alletiders.opg.7.033I et koordinatsystem er linjen l givet ved ligningen y=4x-1.Bestem en ligning til linjen m, der er parallel med l og går gennem punktet ... -
Tysk eksamen
ForumindlægEr der nogen som kender eller har arbejdet med Marlies Menges tekst "Liebe zwischen ost und west"? Jeg har lige trukket teksten, og ville meget gerne have noget hjælp til den. Referat, analyse, alt er relavant. Håber der findes en som kan hjælpe. -
Hjælp til tysk eksamen, HASTER!
ForumindlægHej ! Jeg har trukket opgave/teksten: Berlin im Ökorausch. Bio statt Bolle. Det er en tekst indenfor emnet "Konsum und Einzelhandel" - Nogen der kan hjælpe med hvad jeg kan perspektivere til i det virkelige liv, samt evt. komme med andet hjælpeligt materiale til dette emne !? PÅ fo... -
Eksamen fysik
ForumindlægI dag fik vi afvide vores 2 udtrækningsfag, skriftlig fysik og skriftlig tysk. Uheldigvis!!! Har i en anelse om hvad jeg kunne blive sprugt om til sådan en skriftlig fysik? Eller eventuel et link omkring fysik hvor jeg kan øve mig, og en FSA fysik af de foregangene prøver? -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe i engelsk skriftligt b niveau. Jeg er lidt nervøs for jeg får. Så jeg ville høre om der nogen der vil se den igennem for mig, og give en bedømmelse af den, med eventuelt karakter. M.V.H Kim -
Eksame! hjæællp
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk eksamen her på onsdag! Og jeg skal lave en berretermodel ud af min tekst! Jeg har valgt Ghettoguide af yahya hassan som fordybelses område! Er der nogen der har læst den? som kan hjælpe mig med at lave bererretermodelen? Jeg skal lave! Anslag præsentation uddybning... -
NEEEEEJ EKSAMEN !!!!
Forumindlæg. Heej Jeg har virkelig brug for noget hjælp .. Hmm, Jeg skal lave en disposition til engelsk eksamen. . Jeg kal følge diss regler: Disposition: main topic (love) your own topic (heading) find 8-10 normal pages. Motivation for choice of topic Plan for presentation Literature list - 5... -
EKSAMEN - DUMPET?
ForumindlægHej jeg har dumpet både ap og nv eksamen i 1'g. Mine lærer har sagt de kun tæller for 0,25% af mit afgangsbevis, men har læst og fået fortalt at mine nærmeste, at hvis man dumper 3 gang- så kan man ikke få sin studenterhue? Kan det passe, tæller disse to små eksaminer med i det, eller skal je... -
Privatøkonomi eksamen hjælp!
ForumindlægHej klogeåger ! ;) Jeg skal til eksamen i privatøkonomi hvor jeg ska udarbejde nogle cases og er helt LOST ! Jeg ville værdsætte noget hjælp, opgaven ser ud således: Lotte og Jakob Kiemer har snart været gift i 5 år. De har de sidste 4 år boet i et parcelhus i Lyngby nord for København... -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej! :D Er der nogen, der har fysik B eksamens opgaver fra sidste år? .. Jeg vil meget gerne have nogle opgaver, så jeg kan øve til eksamen. :) -
Spansk eksamen
ForumindlægHej allesammen... - og tillykke til de 3.g'er der nu er færdige.Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ik ved om i kan svare på, angående spansk eksamen..Hvor meget skal der sådan ca. til for at score en god karakter. Hvor meget skal der f.eks. til et 10 tal??På forhånd tak... -
regnskab til eksamen
Forumindlæghej, hvis man trækker et spørgsmål ti mundtlig eksamen c-niveau som indeholder regnskabsanalyse hvad er det så de forventer at man skal kunne mhs til regnskabsananlyse, er det at gennemgå nøgletal eller kaster rundt med flere år osv??på forhånd mange tak!! -
samfundsfags eksamen
Forumindlægjeg har spurgt om dette engang før undskyld for det, men der var ingen der svarede og jeg står og skal op til eksamen i morgen så har virkelig brug for hjælp :( er der nogen der ved hvad det vil sige at Individualiseringen kræver en subjektivitet ? og at individualiseringen er betinget af en... -
engelsk eksamen
Forumindlægheej.. jeg går ud af folkeskole lige om lidt.. og jeg skal op i enngelsk mit overenme i engelsk eksamen er Australien.. men jeg ved ikke hvilke underenme jeg kan tage? nogle gode forslag? -
Eksamen - klage?
ForumindlægHej folkens Jeg var til eksamen idag og det gik super godt. var slet ikke nervøs og vidste alt og mere til om emnet og spørgsmålene. Jeg var oppe i Berlinmuren - Den Kolde Krig. det endte med at jeg fik 10 og overraskende nok er jeg ikke tilfreds, da jeg kan alt og mere til end der forventes af ... -
Eksames spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan med udgangspunkt i artiklen hjælpe mig med at diskute anvendelsesmulighederne er for enzymer indenfor industri Artiklen er på hjemmesiden: www.biotechacademy.dk under malt og urt Har store problemer med spørgsmålet og håber der nogen der kan hjælpe. På forhånd tak. -
fysk haster meget eksamen
Forumindlægemnet den nære del af universet den farligt samtale vil tage udgangspunkt i dels din præsentaion og dells i en ønsket omtale af solsystem,herunder jorden og månen er der nogen der kan forklar mig hvad man skal ved det spørgsmål : endervider ønkes en omtale af naturfænomener ... -
psykologi -eksamen
ForumindlægHej sidder lige og læser til psykologi. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad Riesman og Ziehes opfattelse til ungdom og identitet er, sådan kort og kontant? hvad er nøgleordene? -
integral? eksam
Forumindlæghej hvad kan man fortælle om stamfunktfioner ? det jeg har skrevet er: F= kaldes stamfunktion hvis F´(x) = f(x) er F(x)en stamfunktion til f(x) differentiel er den omvendte af integral tak
