Fysik

Eksamen fysik

23. april 2018 af Elninoo - Niveau: 9. klasse

I dag fik vi afvide vores 2 udtrækningsfag,  skriftlig fysik og skriftlig tysk. Uheldigvis!!! Har i en anelse om hvad jeg kunne blive sprugt om til sådan en skriftlig fysik? Eller eventuel et link omkring fysik hvor jeg kan øve mig, og en FSA fysik af de foregangene prøver? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. april 2018 af Fiemues (Slettet)

Fysik-kemi fokus er guld. Super hjemmeside til fysik hjælp. Så er der selvfølgelig reStudy, og din lærer vil kunne finde tideligere fysik prøver til dig, hvis du spørger. :) 


Svar #2
23. april 2018 af Elninoo

Amen det verdensklasse! Thums up! 


Svar #3
23. april 2018 af Elninoo

Ved du egentligt hvilke områder, jeg kan komme ud for? Typisk? 


Brugbart svar (0)

Svar #4
23. april 2018 af Fiemues (Slettet)

Hm, det er svært at sige. Det bedste du kan gøre (til alle eksamner) er at læse op på dit pensum og kravene til eksamen. Kig på hvad du har haft i året. Er der eventuelt en periode hvor du måske havde fravær eller bare ikke lige helt fulgte med (det kender vi vist alle :D), så læs ekstra op på det. Men generelt bare læs op på de emner du har haft. Eksamenen burde virkelig ikke afvige meget fra dem.

Det har også hjulpet mig lige at læse op på de præcise krav til den eksamen man skal til. Det kan virke implicit eller åndsvagt, men det virker... Man kan finde dem på Undervisningsministeriets hjemmeside, men det er nemmere bare at spørge sin lærer om at finde dem.


Skriv et svar til: Eksamen fysik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.