Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 501 til 520 af 181597
-
Matematik A stx eksamen.. Hvad synes i ?
ForumindlægHey allesammen. Jeg var op til matematik A idag og ville høre om nogen af jer gider at uploade jeres opgaver ind? Det kunne være meget rart at sammenligne resultater så man har en ide om hvad man har rigtigt og forkert .. Vil også gerne høre om hvad I synes om dette opgavesæt? -
Eksamen - Matematik
ForumindlægHej jeg sidder her aftnen inden jeg skal til den skriftlige matematik eksame. Jeg ville blot høre om i har nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig på forskellige måde. Jeg skal op i færdighedsregning og problemregning. - Tak på forhånd -
Eksamen i skriftlig spansk 2011
ForumindlægHej :) Jeg har fornyligt været til skriftlig spansk eksamen, hvilket efter mine mavefornemmelse, sagtens kunne havde gået bedre. Er derfor meget spændt på karakteren. ... -
skriftlige eksam sidste år
ForumindlægHey =) Er der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft tysk på A-niveau og som også kom op i skriftlige tysk til eksamen?? -
Eksamen
ForumindlægHej venner. Jeg vil gerne allerede nu begynde at øve mig på fysik og matematik skriftelig eksamener, derfor tænkte jeg om der var nogen der kendte en eller anden hjemmeside el. lign. hvor jeg måske kunne finde eksamenssæt for de sidste 5-6 år både i matematik og fysik. På forhånd tak :) -
Spansk skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej derude, er der en af jer spansk eksperter der gider at tage et kig på min spansk oversættelse, og fortælle mig, hvad den nogenlunde ligger på. Jeg håber sådan set bare på at bestå. Dansk version: I sin selvbiografi har den kendte fysiker Per Green skrevet om barndommen i den lille landsby:... -
Karakter i skriftlig eksamen
ForumindlægHej brugere af studieportalen Langt om længe har vi jo fået de skritlige karakterer - herunder også samfundsfag. I samfundsfag A fik jeg 7, og må indrømme, at jeg er en smule overrasket! Jeg skrev økonomi-opgaven, og havde regnet med et 10-tal... Hvad har i andre fået? Og er I tilfredse eller sku... -
Spørgsmål ang. tysk a fortsætter skriftlig eksamen med netadgang
ForumindlægJeg benytter ikke google oversæt til at oversætte hele sætninger, men det fungere som en støtte for mig og fungere rigtigt godt for mig, når jeg supplere med google oversæt - så mit spørgsmål er om det er lovligt at anvende google oversæt til eksamen? -
Matematik
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en matematik opgave der lyder således: Benyt modellen til at bestemme væksthastigheden, når barnet er 100cm. Modellen: x=5,24-0.045*h, jeg har indst 100 på h'ets plads og solvet det, hvilket blev 0,74. Det er så denn... -
Skriftlig karakter!
ForumindlægHvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5? -
Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke typer af opgaver kommer der oftest under dette emne i den skriftlige eksamen uden hjælpemidler? -
Matematik A skriflig - hvorn gik det?
Forumindlægsom i ved har flest af os været op til matematik stx a skriftlig idag, hvordan gik det? er der nogle der har facitliste, så jeg kan se hvor mange rigtige jeg har :D -
Facit til Fysik A skriftlig eksamen 22. maj 2019
ForumindlægGoddag allesammen Nu har jeg efterhånden søgt internettet tyndt for facit til den skriftlige fysik eksamen 22. maj 2019 og jeg kan ikke finde noget som helst. Ville derfor høre om der var nogen der havde fået disse fra deres lærer eller havde fået 12 til eksamen og jeg så kunne få lov til at se ... -
Mundtlig matematik eksamen A-niveau
ForumindlægHey, tænkte på om der var nogle der før har været oppe i mundtig matematik på A-niveau. Har nemlig brug for nogle dispositioner til de forskellige spørgsmål jeg har fået udleveret. Håber der er nogle der kan hjælpe ;-) -
Skriftlig eksamen den 25. maj 2018
ForumindlægBEMÆRK I følge undervisningsministeriets hjemmeside er der skriftlige eksamener i morgen fredag den 25. maj 2018 (se nedenstående screendump fra prøvekalenderen). Vi skal jo helst ikke komme til at hjælpe eksaminanderne, det vil jo være snyd. -
Point for at bestå matematik A?
ForumindlægHvor mange procent(/point) skal man have rigtig i matematik A eksamen på HF for at få hhv 02,4 og 7? :) -
Matematik A
ForumindlægHej. Jeg søger en lærerig og tålmodig lektiehjælper som kan hjælpe mig nogle få timer i ugen, indtil jeg skal op i eksamen til december. Jeg er i gang med et 3 måneders forløb, hvor jeg skal have rykket matematik op fra C til A niveau. Jeg mangler at få styr på de sidste løse ender, inden eksame... -
Dansk på HF: Gennemsnit af mundtlig og skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Har lige et hurtigt spørgsmål angående Dansk A på HF. Er det ligesom Mat B, hvor det er gennemsnittet af den mundtlige og skriftlige eksamen der "bare" skal være over 2? Sådan at man f.eks. godt kan bestå ved at få 4 i den skriftlige og 00 i den mundtlige? -
LaTeX til Mat A-eksamen på HTX
ForumindlægNormalt bruger jeg OpenOffice.org til alle mine afleveringer, men jeg har gennem længere tid villet prøve LaTeX. Det har resulteret i, at min seneste matematikrapport er lavet med LaTeX, og at jeg har lært en masse om systemet. Mit spørgsmål er så, hvorvidt det kan betale sig at bruge LaTeX til ... -
Karaktergennemsnit fra skriftlig og mundligt eksamen 3.g
ForumindlægSå jeg skal op til mundlig mat eksamen i morgen, jeg har fået 02 i skriftlig fordi det var min årskarakter og på grun af corona vi for den som vores eksamens karakter, hvis jeg ikke består i morgen og for 00 har jeg så dumpet Mat-A på gym, kan jeg så stadig komme ind på Uni hvor Mat-A er et krav ...
