Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 5501 til 5520 af 14598
-
2.g opgaven ? :S emne
ForumindlægKære studieportal-brugere. Jeg skal til at skrive 2.g opgaven -dansk/historie. Hvor jeg enten kan vælge dansk, historie eller om kombination af de to fag. Problemet er at jeg er på bar bund, i hvor hold til emnevalg! Giv mig inspiration, hvad har i skrevet om? eller hvad kunne være spændende? ple... -
Problemstilinger til rettigheder og menneskerettighedserklæringen
ForumindlægKære studieportalen jeg har en fremlæggelse for til om et par dage emnet er rettigheder og menneskerettighedserklæringen og den skal have nogle problemstillinger altså spørgsmål man ikke lige kan google svaret til. Man skal gå mere i dybden med sin undersøgelse. kan nogen hjælpe mig med at find... -
Hvor mange procent vand ?
ForumindlægKære ST. Jeg har et spørgsmål som jeg ikke helt kan finde ud af; Hvor mange procent vand indeholder Na2HPO • 12 H2O? Skal jeg regne Na2HPO's morlare masse og 12 vands molare masse ud, også derefter lave et simpelt regne stykke eller er jeg helt væk ? -
Spredning og varians
ForumindlægKære alle Er der en der vil fortælle mig formlen på spredning og varians, samt en forklaring på hvad de betyder? Jeg har en opgave der ser sådan ud: Målingerne: 4,6,7,7,8,8,8,9,10,10,11,11,11,12,13,14,14,16,18,19 (ikke grupperede) find middeltal og spredning Desværre siger facitlisten at middelta... -
Motiveret ansøgning - Jordemoder
ForumindlægKære Alle Jeg er SSA og brænder for at blive jordemoder. Det er her jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive min motiveret ansøgning, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gå i gang. Hvis der er nogen der har arfaring med at skrive motiveret ansøgning til jordemoder studie, jeg vil me... -
Bølger
ForumindlægKære Jer derude! Jeg sidder og har lavet en fysik-aflevering betående af mange sprøgsmål... Men denne opgave volder mig desværre meget besvær. Tænkte om nogen søde mennesker ville hjælpe mig, hvilken formel og hvordan man regner denne opgave ud... På forhånd tak for hjælpen! Beregn frek... -
KVOTE 2 ANSØGNING - HJÆLP SØGES!!!
ForumindlægKære Alle jer derude, jeg skulle skrive en kvote 2 ansøgning, og har først nu fundet ud af at fristen er forlænget til mandag d. 18. Er der en venlig sjæl/eller flere derude, som kunne yde en indsats? JEg ved virkelig ikke hvor jeg skal starte eller hvor jeg skal slutte! Be... -
FSA Opgave
ForumindlægKære studi Jeg er helt fortabt i denne opgave. Jeg ville gerne lægge et mit eget svar ud, men jeg er helt rundt på gulvet, derfor har jeg intet eget ''svar''. Jeg kan ikke løse opgave 2.6 Kan du nogen hjælpe mig, med fremgangsmåden. -
Eksaminer / prøver på socialrådgiveruddannelsen på Metropol, Frederiksberg
ForumindlægKære studieportalen og alle brugere, jeg starter forhåbentlig på professionsbacheloruddannelsen som socialrådgiver på Frederiksberg til efteråret, men vil lige høre jer ad om I viste hvordan eksaminerne / prøverne foregik. Det er sådan, at i Aarhus får man 2-3 uger derhjemme til at skrive opgave... -
Identitetsdannelse i traditionelle, moderne og senmoderne samfund
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive eksamensprojekt i historie og psykologi. Emnet er Identitetsdannelse i traditionelle, moderne og senmoderne samfund Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle bøger som fletter emnerne sammen, kun den historiske del for sig og det sociologiske aspekt for sig.. Håber nogle kan... -
Brug for hjælp til rentesregning
ForumindlægKære Studieportalen. Jeg har brug for hjælp til følgende opgaver. A) Per har 6000,- kr på sin konto. Banken giver ham 6% i årlig rente. Hvor lang tid skal han vente på at kontoen står på 9000,-? B) Hvor lang tid går der hvis han indsætter 7000,- til at starte med? -
Hg-elev forum?
ForumindlægKære alle på studieportalen Jeg har et spørgeskema til HG-studerende på mellem 18-26 år. Det er i forbindelse med min fagprøve, som jeg skal aflevere om 1½ måned. Min målgruppe er Hg-elever i København fra 18-26 år. Findes der et forum hvor de mødes udover Niels Brock? Mange hi... -
Smager og ikke Smager
ForumindlægHej kære Folkens Jeg skal skrive en stil om smager og ikke smager og jeg har en smule problemer med at starte på stilen, derfor håber jeg at I- som i alle jer der har lavet den- kunne hjælpe mig med mit problem. Jeg vil med glæde gerne se på stilene som inspiration =) P.S please please please ple... -
Lejlighed i København
ForumindlægKære alle! Min kæreste og jeg søger akut bolig i København! Jeg starter på KU til september, og min kæreste er under uddannelse nu. Vi søger en bolig, vi er ikke så kræsne, men den må maks være på 5500 pr. mdr. inkl. forbrug! Håber I kan hjælpe os, da vi har ledt i tre mdr. ude... -
Mulige kilder
ForumindlægKære folkens. Her om lidt skal jeg aflevere en synopsis, hvor mit overemne er "Mad og mennesker" samt er fagkombinationen Dansk A og Matematik A. Jeg er meget forvirret over det og har ingen ide om hvordan jeg forbinder de to fag samme med emnet. Nogen der har nogle relevante tal, stat... -
Hjælp
ForumindlægHej.. Jeg skal lave en danskopgave af Nordkraft (filmen), og jeg har svært ved at komme i gang;/ Jeg skal diskutere om filmen handler om. Der er 4 punkter, som jeg skal svare på. - Stofmisbrugets ødelæggende virkning på alle menneskelige forhold - Kærlighedens magt og afmagt - Forældregenrationen... -
Engëlsk eksamensforberedelse
ForumindlægHej... Jeg skal sådan set op til engelsk eksame I 10.klasse , men på fsa niveau (9.kl's niveau), og det emne som jeg fik trukket var "LOVE". Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal fortælle om dette emne.. nogen bud? PS: hvis i har gode hjemmesider der handler om kærlighed så bare sig til.... -
Virksomhed til mini-SRP
ForumindlægKære Studieportalen. Jeg har fået til opgave, at lave en mini-SRP om en dansk virksomhed. Kriterierne er som følger: Virksomheden skal være dansk. Den må højest have 200 ansatte. Den skal eksportere. Der skal findes 5 avisartikler der omhandler virksomheden. Er der nogen der har forslag til virk... -
Rettelse af AT opgaver
ForumindlægKære studieportal. En stor mængde elever, inkl. mig selv, har afleveret deres AT opgave og har nu ikke mulighed for feedback fra vores lærere. Har I overvejet at lave en service, hvor I tager penge for at rette AT opgaver og pege ud hvor evt. svagheder og mangler ligger? -
SØGER BIOLOGILÆRER - BIOLOGI B
ForumindlægHASTER HASTER HASTER KÆRE ALLE. Søger en erfaren biologilærer hurtigst muligt, skal op til eksamen om ca 3 uger og har brug for hjælp inden da. Hvis der er nogen der kender nogen må de meget gerne mail til mig. [email protected] Det må meget gerne være en der har prøvet at være censor før e...
