Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 5541 til 5560 af 160716
-
Matematik B eksamen
Forumindlæghvad kan man forvente i den uden hjælpemidler?? hvilke formler skal man kunne huske i hovedet? -
Dumpet Matematik B - GSK?
ForumindlægHej Alle Jeg har dumpet matematik B da jeg gik i 2.g men jeg fik at vide af min studievejleder at jeg sagtens kunne supplerer det til Matematik A ved at tage et suppleringskursus efter 3.g. Så mit spørgsmål er om der er nogen som har dumpet Matematik B, men stadig kunne tage Matematik A ved... -
1. matematik opgave
ForumindlægHej intelligente matematikere. Jeg har lidt svært ved denne opgave. Er der nogen der ville hjælpe mig med den? så ville jeg være rigtig glad. På forhånd tak. Jeg regner med at jeg skal bruge noget al-la (x-r)*(x-s) a) Bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2, og faktoris... -
Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B
ForumindlægHeey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza -
SRP i biologi og matematik
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til nogle emner i SRP. Jeg skriver i biologi (B) og matematik (A) og har nogle emner der passer på biologi, men ved ikke hvad jeg skal skrive om i matematik.. emnerne er: - Genterapi (-på kønsdele?) - Genteknologi - Kloning - Gensplejsning - Fost... -
Mat(A-niveau) - andengradspoly
ForumindlægHej jeg er igang med at genopfriske noget matematik. Jeg fandt denne hjemmeside: http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/kompleks/kompleks.pdf Hvor jeg nederst på side 2 stødte på noget underligt. Der skal løses en andengradsligning i eksemplet nederst på side 2, og via løsningsfor... -
Studieretning: Matematik, fysik & kemi
ForumindlægEr der nogen som har følgende studieretning: Matematik A, Fysik B & Kemi B? Da det er en meget populær linje, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor svær den egentlig er - jeg skal nemlig have den. Hvad synes I om denne linje? Er den nem, svær eller hvad? Og hvor god skal man være til fagene,... -
finde a
Forumindlægf(x)=ax+x*ln(x) (hvor a er et tal)bestem a, så f'(1)=3(opgave uden hjælpemidler)hjælp -
tips til mundtlig eksamen(A)?
ForumindlægHej skal snart op til matematik eksamen og ville høre om der var nogen som havde gode oplevelser til deres eksamen, og om de evt. havde nogle tips og triks, de ville føre videre? -
skr. 3-årigt A-niveau
ForumindlægHey...hva har i fået af resultater?mine:opg1:I=100K=0,046T½=15,06I(60)=6,32I=10 er x=50,1opg2:6x+4y+3z-12=0areal=2*kvadr(14)67,4grader(1/3, 5/2, 0)opg3:|AM|=9,85radius=7,5opg4:5000-5000e^(-0,2t)grænseværdien er 500042,54timeropg5:areal: 2 kvadr(6)Rumfang= 9*piopg6:voksende [0;pi/3[ og [2pi/3;pi]a... -
Tilbyder matematik undervisning
ForumindlægHej mit navn er William. Jeg studerer på første år på Copenhagen Business School og har tidligere haft matematik på A niveau i gymnasiet. Jeg tilbyder privatundervisning til folkeskoleelever fra 0-9 klasse og gymnasieelever på C-niveau. Jeg har tidligere erfaring som underviser og kan forsikre ... -
Hjællpppp.. dumper stx
ForumindlægHey alle Oh nej, jeg er i dilemma. Har nu et snit på 5,0 og har en eksam tilb.... Er der nogen der vide om jeg kan risikrer at dumpe stx?? Jeg sidder netop og overvejer at droppe den sidste eksam og starte 3.g om.. mvh Mino -
Hvad er a?
Forumindlæg20=log(0,5)/log(a)hvordan finder jeg a? -
a
Forumindlæga -
a
Forumindlæga -
Studieretningstur i 3g (matematik)
ForumindlægHey Jeg har virkelig brug for jeres hjælp! Mit problem er, at min klasse skal på studietur i 3.g, men vi ved ikke hvorhen endnu. Turen skal helst have relevans til vores studieretning, som er: Matematik A, Fysik B (og Kemi C).(turen behøver og ikke omfatte fysik). Turen skulle også helst dække ... -
Engelsk stx b eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve på mandag og har søgt hist og pist, men kan ikke finde engelsk stx b eksamenssæt så jeg kan øve mig på de forrige der har været. Jeg søger derfor links eller dokumenter til de forrige stx b niveau eksamenssæt. Håber at I derude ved hvor de er eller andet så j... -
Facit til STX B-niveau 18/12-07
ForumindlægHej. Hvor kan man finde facit til eksamenssæt STX B-niveau fra d. 18/12-07. På forhånd tak. -
Kombination ml. Matematik og dansk?
ForumindlægHej! Jeg skal snart til at vælge, hvilke fag som jeg vil bruge til at skrive SRP i. Min studieretning er Matematik A, Samfundsfag A og Psykologi C. Jeg vil rigtig gerne skrive i Matematik og dansk, men kan ikke finde et område, hvor begge fag kan indgå? Da psykologi også er en del af min studiere... -
Matematik -Ligning .. :s
ForumindlægHejj igen! - fik ikke rigtigt svar i mit forrige indlæg, så skriver lii det igen: For hvilke tal a, har ligningen ax^2+3x+6=0 to løsninger? - Jeg er virkelig ikke ligefrem skarp til matematik og specielt ikke til ligninger :. så vil jeg meget gerne bede om en meget nem og forståelig måde at f...
