Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5901 til 5920 af 176851
-
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Er bange for, at jeg ved en fejl har snydt ved eksamen! :(
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har lige afsluttet skriftlig dansk-eksamen 3.g. Jeg er kommet i tanke om, at jeg copy-pastede et par sætninger fra en af mine tidligere afleverede (3.g) dansk-opgaver og brugt dem i min eksamensstil. Jeg tænkte egentlig ikke så meget over det, og valgte at bruge dem, fordi... -
Forberedelse his His eksamen?
ForumindlægHejJeg vil høre hvordan det er bedst at forberede sig til historie eksamen mundligt på gymnasiet. Vi har fået en masse baggrundsstof og en masse kilder. Hvordan skal man gribe det an? Jeg vil læse alt baggrundsstoffet. Er det en god ide at tage hver enkel kilde og analysere og skriver ned, så man... -
finde a
Forumindlægopgaven er i billedet jeg har lagt ind. i denne opgave er jeg i tvilv om hvilken formel jeg skal bruge for at finde a. har prøvet med sinus relationen, og så giver det 11,73, men det skal give 11,55? nogle forslag? -
Hjælp til teknikfag byggeri og energi eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal snart til eksamen i Teknikfag A - byggeri og energi. Vi skal til eksamen udarbejde en præsentation, men er der nogle der har en ide om hvad denne typisk ville indeholde? Jeg tænker på hvad der lægges mest vægt på at inddrage, og hvad der især er godt at tage med. Vi har la... -
Eksamen i morgen! HJÆLP! - Logaritmer :(
ForumindlægHej :) Jeg har fået et eksamens spørgsmål som lyder: Der ønskes en redegørelse for difinitionen af en eksponentiel sammenhæng mellem to variable. Redegør for regneforskriften og forkla betydningen af konstanterne a og b som indgår i forskriften. Forklar opbygningen af den logaritmiske akse og anv... -
a
Forumindlægen der kan hjælpe mig med denne opgave en bold med med massen 100 g tabes fra rundetårn 35,0 m over jorden. vi regner med at bolden udfører et frit fald med begyndelseshastigheden nul. vælg et passende nulpunkt for den potentielle energi angiv både den kinetiske og den potentielle ... -
Hjælp til forberedelse inden eksamen
ForumindlægHej. Jeg har gennem lang tid haft problemer med de dansk stile jeg afleverer. jeg bliver ved med at få at vide at de sproglige vendinger og ord jeg bruger, ikke er korrekte, eller ikke passer ind i de sammenhænge de nu er sat ind i. Derfor ville jeg høre om jeg kunne få noget vejledning eller nog... -
Stx matematik A august 2010
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med denne aflevering/eksamen? -
fysik eksamen - omeksamen?
Forumindlæger der egentlig ingen måde at gå op til eksamen igen i et fag? der er ingen god undskyldning udover at man bare havde en dårlig f.eks. :) -
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov... -
Lektiehjælp søges STX mat A
ForumindlægJeg er en pige på 16 - der går i 1.g med studieretningen Mat A Fysik B Kemi B, og matematikken volder mig store problemer. Så hvis nogen er specialister inde for dette, så skriv endelig! :) -
Psykologi C eksamen
ForumindlægJeg skal til psykologi C eksamen i morgen, og jeg er kommet i tvivl - hvordan foregår denne her eksamen? Hvor meget forventes der egentlig? Selvfølgelig ved jeg nogenlunde hvad der skal ske, men tvivlen kom lige snigende.. Der er vel konkrete spørgsmål til teksten, eller...? Mit mål er 4 eller 7 -
Surf på nettet til eksamen
ForumindlægEn ny eksamensform giver eksaminanderne lov til at surfe på nettet ved skriftlige eksamener: http://epn.dk/teknologi/internet/article1499133.ece Hvad er din holdning og vil du bruge Studieportalen under en evt. eksamenssituation? -
Skriftlig dansk
ForumindlægJeg tænkte på om der tilfældigvis er en der har været oppe til studentereksamen 2006 i skriftlig dansk hvis stil jeg må se??? ( i så fald kan i sende den til bamsepolle@hotmail.com)en lidt anden ting er hvis det er at man skal analyse en episk tekst hvad skal man så huske at have med ud over: ind... -
MUNDTLIG DANSK A HF
ForumindlægHej med jer! Jeg er igang med at forberede mig til min mundtlig dansk eksamen, jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg gør det bedst muligt. Jeg skal selvfølgelig læse pensummet igennem. hvad er herudover vigtigt? desuden har jeg hørt, at man højest sandsynlig trækker to ting, f.eks. en tekst og et ... -
ordbøger med til engelsk skriftlig årsprøve
ForumindlægMå man godt have ordbøger med til engelsk skriftlig årsprøve? -
Dansk skriftlig opgave
ForumindlægEr der nogen der vil bedømme min skriftlige opgave? -
Hvad skal være med i dansk mundtligt eksamen?
ForumindlægHej :-) Som titlen siger, hvad skal være med i dansk mundtligt eksamen 10. klasse? Hvilke punkter? -
Løbende eksamen, hvad gør i?
ForumindlægHej alle, Jeg skal næste skoleår til at starte på HTX, og har lige gået i en form for 10. klasse på en erhvervsskole. I forbindelse med HTX ville jeg gerne så løbende forberede mig til eksamen, så der er langt mindre opgaver de sidste fx. 14 dage før eksamerne... Så hvad gør i for at forberede j...
