Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6121 til 6140 af 176851
-
AKUT hjælp - eksamen imorgen
ForumindlægHej alle, jeg ville blive meget glad, hvis der var nogle der ville hjælpe mig.. jeg skal op i kristendomskundskab imorgen og jeg fandt den her opsætningsmodel eller sådan med hvordan man kunne redegøre for sin tekst inde til forberedelsen, men er i tvivl om hvordan man kan få flettet det ind og k... -
Eksamen 18. maj 2011
ForumindlægHej Ville høre, om der er matematik A besvarelse fra d. 18. maj 2011, da jeg skal op i morgen og gerne vil øve mig på det nyeste sæt. Tak på forhånd. -
Dansk Mundtlig Eksamen ......?
ForumindlægHej, jeg skal op i Dansk Mundtlig Eksamen om en uge. Jeg skal analysere en Novelle, hvilket ikke er det helt store problem for mig, og skriftligt er det lige til et 10-tal. Men problemer er, at jeg ikke ved, hvordan jeg skal forberede mig. ( Det er B-prøven ) Hvordan skal jeg kunne huske ... -
Spørgsmål vedr. bevisførelse til eksamen
ForumindlægHejJeg skal til mundtlig Mat A eksamen på onsdag og er lidt i tvivl om nogle ting.Når jeg skaæ bevise en sætning (f.eks. logistisk vækst) er det nødvendigt at skrive ALLE omskrivningen af beviset på tavlen? eller kan jeg godt bare skrive starten og så forklare en del og så bare skrive resultatet ... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
AT- eksamen 2011 Kryptologi
ForumindlægHej Jeg skal som så mange andre op til AT eksamen her til sommer, og har valgt at skrive om kryptologi i matematik og historie. Jeg har fået læst bogen "kodebogen" af Simon Singh, og kunne godt tænke mig at skrive noget ang Enigma maskinen. Jeg har lidt svært ved at finde en problemform... -
samf, begrænsninger? AT-eksamen
ForumindlægJeg skriver i samf og rel og er meget i tvivl om samfundsfagets begrænsninger? Jeg har brugt den deduktive metode og ellers kun taget udgangspunkt i empiri: terrorlovgivningen OG den forhøjede terrortrussel. Hvis i har nogle stikord til metode må i meget gerne lige skrive dem, men behøver meget... -
eksame
ForumindlægHey nogen som ved hvor mange eksamer man skal til på 2 HH? -
Studenter eksamen 2014
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i sættet som lyder: "Bestem de værdier af a, for hvilke bolden går midt gennem kurven, der er placeret i 3,05 meters højde 10 meter fra spilleren. " Funktionen som er givet er: y=-0,034 (1+a^2) x^2 +a x+2,1 Håber i kan hjælpe. -
Mundtlig eksamen i dansk
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til min mundtlig eksamen i dansk. Jeg har trukket lyrik. Jeg ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Det skal være en tekst, hvor jeg kan perspektivere til de opgivede tekster. De opgivede tekster er: I Danmark er jeg fødy af hc. Andersen. Der er et yndigt land og Guldh... -
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
eksempler fra mundtlig eksamen
ForumindlægHvor kan jeg finde på eksempler fra mundtlig eksamen? Har ledt længe på nettet, uden held. Synes hellere ikke der er nogle her i portalen. -
eksamen
Forumindlægskal til eksamen til sommer og aner ikke om det bliver geografi eller biologi så er der nogen der har været oppe i biologi sidste år der vil fortælle mig hvad spørgsmålene handlede om så jeg ved noglelunde hvad jeg skal kigge på ved godt det ikke er det samme i år men sådan så jeg ved lidt. var d... -
IT-eksamen i matematik...lidt problemer
ForumindlægHej!Jeg går i 2.G. på HTX og er igang med en IT-eksamen, hvor rapporten skal afl. på tirsdag.Jeg har bare et lille problem med den sidste opg. 4 i det kompendie.Opgaven handler om et palleløfter-bord hvor der bliver stillet noget ovenpå (har valgt 10 kN som den kraft der trykker ned på bordet)Bor... -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me -
Mundtlig Bio-eksamen???
ForumindlægHej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle... -
Eksamen spoergsmaal: ligning
ForumindlægJeg skal op til matematik C mundtlig snart og vil meget gerne have lidt hjaelp til denne opgave. Du skal redegoere for loesningsregler for ligninger Forklar, hvordan foeglende ligning kan loeses grafisk x + 4 = 3x -2 Redegoer for opstilling af formler til loesning af praktiske problemer. Vi... -
HJÆLP! 24 timers forberedelses eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op til historie imorgen, og har stort set styr på alt, men dog kan jeg intet finde om hvorfor Versailles traktaten blev lavet. Er der en, som meget kort kan forklare hvorfor den blev lavet? -
Eksamen i morgen .. xD
ForumindlægHejsa .. jeg skal til 9. klasse mdt. matematik i morgen ... (Fuck >.Jeg ved at der vil være nogle opgaver med f.eks. bygninger, måske et slot ... mit spørgsmål er så, hvad kan jeg komme ind på hvis jeg nu trækker noget med et slot eller noget lignende - udover det oplagte .. ? -
Spørgsmål om AT eksamen
ForumindlægHej Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvor lang tid oplægget skal vare til den endelige AT eksamen? Er det godt hvis jeg går ind og kritiserer min egen synopsis(jeg tænker specielt på kilder i historie) under mit oplæg? Tak for mulige svar :)
