Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6241 til 6260 af 23765
  • AT

    Forumindlæg
    jeg har valgt at skrive om Astrologi/astronomi med fagene Religion og fysik. men jeg har fortrudt lidt mit valg. for jeg har ikke helt en klar ide om hvordan jeg skal sætte det sammen... hvis nogen af jer har ideer så kom med dem :D
  • differentialligninger

    Forumindlæg
    Et varmt stykke metal afkøles i luft, hvis temperatur er 20 grader. Opstil differentialligningen for, hvordan metalstykkets temperatur afhænger af tiden. vi kender to punkter (4,150) og (8,127)
  • Ionforbindelser

    Forumindlæg
    Angiv formel for de 6 mulige ionforbindelser, der kan dannes ved kombination af to af disse ioner: Li+, Ti4+. Cr3+, O2- , F- Jeg at man kan sætte ikke metal og metal sammen, men jeg tror der er mere i det.. Kan i hjælpe derfter fortælle hvad i gør.
  • Ionforbindelse eller ej

    Forumindlæg
    Hej mennesker (forhåbentlig) :D To spørgsmål. 1) Hvordan er det nu lige at man ser om noget er en ionforbindelse eller en molekyleforbindelse? 2) Jeg skal navngive Tn(SO4)2 men hvilket stof er Tn??? Enten er der noget galt med mit periodesystem eller også ved jeg ikke hvor jeg skal lede...
  • Notater til sæbe?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at lave en fysik rapport om sæbe, og jeg mangler nogle notater.. Er der nogle der har noget liggende?
  • aktivitet

    Forumindlæg
    hej jeg har en fysik rapport om halveringstid jeg skal skrive om aktivitet. er der nogle der kan fortælle mig hvad aktivitet er ??
  • Spørgsmål om Lydens hastighed

    Forumindlæg
    Hej er ved at lave en fysik rapport skla besvare et spørgsmål til den: Hvorfor er afstanden mellem to resonanssteder bølgelængde/2 (bølgelængde divideret med 2)?
  • fysikrapport om sæbe

    Forumindlæg
    er i gang med at skrive rapport om sæbe i fysik, men er lidt usikker på hvad jeg skal skrive til "sæbens egenskaber"....
  • Polyamider og Polyestere

    Forumindlæg
    Hej derude (: Er igang med fysik rapport og er gået i stå her: Beskriv / teg polyamider og polyesteres opbygning. Er der nogen der kan hjælpe? Håber :) -Mullefilumpen.
  • Halveringstykkelsen ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en fysik rapport, men kan ikke huske, hvordan det er, at man finder halveringstykkelsen .. Nogle der kan hjælpe mig ???
  • hvad afhænger epot og ekin af

    Forumindlæg
    hej. jeg er i gang med at lave en fysik rapport. men jeg ved vireklig ikke hvad Epot og Ekin afhænger af? er der nogle som ved det?
  • "HJÆLP MIG"

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en fysik rapport. Den handler om gødning, men ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive på teori?
  • Smeltevarme

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en fysik rapport, som handler om isens specifikke smeltevarme. et spørgsmål går ud på, om hvorfor man tørrer isterningen af. nogen der kan hjælpe med det?
  • Lydens fart

    Forumindlæg
    Hej Ved at skrive fysik rapport, men kan stadig ikke finde svaret på : hvorfor er lyden hurtigere i en metalstang end i luften? Tak på forhånd:)
  • Hvorfor vekselstrøm?

    Forumindlæg
    Den type strøm induktion frembringer er vekselstrøm, men hvorfor er det dét. - Jeg skal nemlig aflevere en Fysik rapport om induktion.
  • Hvad er kemi???

    Forumindlæg
    i min fysik rapport står der i indledning : Hvorfor Kemi - Hvad er kemi? Hvordan skal jeg stille det op... Hvordan ville i forklarer det..
  • Gaslovene tryk

    Forumindlæg
    Hej.. I årsprøve i fysik er jeg lidt i tvivl omkring hvordan kan man forklare gaslovene "tryk"? altså skal man snakke ud fra sin rapport eller fra bogen?
  • Teori bag nyttevirkning ?

    Forumindlæg
    Kunne virkelig godt bruge noget ordentligt teori bag nyttevirkning, for jeg synes ikke vores fysik bog beskriver det godt nok til jeg kan skrive det i en rapport.
  • Hvad er den faktiske energi?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en fysik-rapport. I problemformuleringen står der at ud fra den faktiske nytteenergi kan man udregne hvad vands fordampningsvarme er. Hvad er den faktiske nytteenergi? Tak på forhånd
  • det haster virkelig meget!!

    Forumindlæg
    jeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling?