Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 621 til 640 af 181597
-
Hjælp 22 maj matematik A STX
ForumindlægHej jeg var oppe til den skriftlige eksamen i mat a. Jeg sidder og har fundet besvarelsen og sammenligner med min afleverede opgave (kun med hjælpemidler). Jeg er nu rigtig bange for ikke at få 4 (kun på baggrund af den med hjælpemidler), da jeg kan se at jeg har lavet et par dumme fejl. I 9b har... -
Kemi A skriftlig eksamen d. 30. maj 2011
ForumindlægHvordan synes I, at det gik? Her er min besvarelse - hvor meget af det forhåbentligt er rigtig nok. -
Opgave 14, STX, matematik A
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A.ashx Hvordan løses opg 14 b i dette eksamenssæt vha. seperation af variable. Jeg kan godt løse den på an... -
hjælp til skriftlig dansk
Forumindlægjeg skal op til dansk eksamen på tirsdag og jeg har haft dansk som selvstuderende og er hel lost! jeg aner altså slet ikke hvad jeg skal læse og hvordan jeg skal forberede mig? PLZZ hjælp mig, for jeg skal BESTÅ! -
Skrift. eksamen
ForumindlægHvordan læser man bedst til skriftlig eksamen i samfundsfag? Når det nu er en skrift. eksamen sidder man jo bare med bøgerne osv, så der er vel ingen grund til at bruge timer på at skrive notater eller hvad?Hvordan gør I andre? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne forberede mig til skriftlig eksamen i engelsk ved at lave nogle tidligere eksamenssæt. Problemet er bare at jeg ikke kan finde dem på nettet. Nogen som ved hvor man kan finde tidligere skriftlige eksamenssæt på b-niveau? På forhånd tak -
Matematik- og kemihjælp mod betaling til mundtlig eksamen søges!
ForumindlægHejsa. Vi er to HTX studerende fra Vejle som skal op til mundtligt matematik og skriftligt/mundtlig kemi til sommer. Vi kunne godt tænke os noget hjælp i form af seriøs og intensiv undervisning, og helst så meget af det som overhovedet muligt. Lønnen kan vi snakke om, men omkring 150 kr/t. Hv... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til skriftlig eksamen i spansk, men er desværre ikke skide dygtig til det. Er det nogen der ved om det er muligt at få en spansk stavekontrol til computeren? Gode råd i forbindelse med den skriftlige eksamen er meget velkomne:) Mvh Anne Mette Andersen -
Mat A eller Engelsk A?!
ForumindlægÅhh.. jeg har brug for jeres hjælp og erfaringer lige nu! Vi valgte valgfag i midten af februar, men jeg har været i tvivl lige siden. Jeg valgte da matematik på højt niveau, men har overvejet lige siden om jeg skulle ændre det til engelsk. Jeg tænker på mit gennemsnit, hvilket fag jeg vil kunne ... -
Kemi A HTX eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at der er lidt tid tilbage, men jeg er nu begyndt at overveje hvordan Kemi A skriftlig eksamen på HTX kommer til at foregå. Er der nogle der kan fortælle om deres personlige erfaringer? Må man fx anvende bog og matematikprogrammer, eller er det helt uden hjælpemidler? Hvordan... -
Skriftlig Eksamen
ForumindlægHejsa. På fredag skal jeg op i skriftlig dansk. Jeg vil høre, om der var nogle steder på nettet hvor man kunne læse om noget mht. eksamen -
Hvordan kan man bedst forberede sig til den skriftlige eksamen i Dansk på A-niveau?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har et år til at forbedre mig danskfagligt. Jeg skriver utrolig sjældent tekster og har været for ringe til at aflevere mine danskafleveringer. Jeg er meget fattig på oplevelser og fattig på ord, og jeg mærker derfor en stor frustration, hver gang jeg skal skrive en dansk... -
Vurdering af skriftlig engelsk A - eksamensopgave
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(
Forumindlæghej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:) -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej derude Så er det snart je skal op i skriftlig engelsk, og vil derfor spørge, hvad er det man skal øve sig på, og hvis nu en derude har en gammel eksamen sæt så kan han være velkommen til at sende til mig. -
Matematik B og A - hvad tæller de?
ForumindlægHey jeg har valgt matematik på høj niveau i 3.g og er blevet i tvivl om hvilke af mine 2.g (Mat B) karaktere der kommer til at tælle 1/3, nogle der kan svare mig på det? -
stx matematik A august 2012
ForumindlægHej Hvert år lægges der et facitsliste op på studieportalen, men hvorfor er der ikke blevet lagt noget op i dag? Det ville være intressant at vide om man har regnet rigtigt ud i de forskellige opgaver :) -
Skriftlig årsprøve dagen inden en mundtlig eksamen
ForumindlægKære medstuderende. Jeg skal til en skriftlig sygeårsprøve dagen inden en mundtlig eksamen, der virkelig kræver forberedelse. Jeg er studerende på gymnasiet STX. Kan det virkelig være lovligt? Jeg syntes, at der er urimeligt at placere en skriftlig sygeårsprøve på 5 timer dagen inden en mundtlig... -
Matematik A - Eksamen 27. Maj 2014
ForumindlægMon der er nogle, der er interesserede i at sammenligne resultater fra dagens eksamen? :) -
Matematik A dumpet?
ForumindlægJeg skal op i morgen i matematik A som er mundtligt. Hvad sker der hvis jeg nu dumper mundlig eksamen? Jeg har fået tildels gode årskarakterer som er 7/10, men man ved jo aldrig hvis man går i panik eller noget uheldigt som sker. Men hvad betyder det egnetlig hvis jeg nu dumper mat A mundtlig ek...
