Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6421 til 6440 af 14598
-
Engelsk notater
ForumindlægHej ... jeg er virkelig helt galt på den, idet jeg skal op i engelsk...vi har læst nogle dårlige tekster, og vores undervisning har været meget dårlig... Jeg har nogle tekster, som jeg skal have analyseret, men jeg kan ikke finde hoved og hale i dem. Er der måske nogen der kan hjælpe mig..? det e... -
vektoropgave uden hjælpemidler
ForumindlægOm en vektor a gælder at |a|=2Beregn |a+½â|Hvordan gøres det nemmest -
Karakterer...
ForumindlægHey...Jeg skal op til Tysk FSA, her på mandag, er der nogle der kan komme med gode råd om hvordan jeg kan "overbevise" censor om at jeg kan finde ud af tysk?Eller rettere sagt hvordan kan jeg komme op på de 2 cifrede tal?Malfoyps. Svar kun hvis det er relevant for denne tråd. (Ja jeg he... -
Den stille eksistens. Hvad ?
ForumindlægHvad menes med den stille eksistens/de stille eksistenser?Er ved at analyse en novelle af Herman Bang, og i mine notater har jeg skrevet 'de stille eksistenser', men har desværre glemt hvad meningen med det var. -
Analysemodeller
ForumindlægAnalysemodeller som er nem at overskue Hej Håber at I vil hjælpe mig Jeg har en kæmpe problem, da jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg adskiller en analyserende, aggumenterende og introduserende artikel på den bedst mulige måde. Skal afleverer stol om kort tid om sproglig manipula... -
DTU diplomingeniør
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal meget snart starte På DTU, men jeg har nogle spørgsmål jeg ikke kan finde svar på herinde.. -Hvornår møder man? Nogle siger kl 9, andre siger 8. Hvad er sandt?? -Er det kun forelæsninger der IKKE er mødepligt for, eller er det generelt alt man selv vælger om man vi... -
Forsent tage 1g om?
Forumindlæghej. Vil lige høre at hvis skolerne allerede er begyndt, om det er for sent at tagee 1g om. Er selv lige begyndt på 2g nu. -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
fysik opgave :/
ForumindlægHej derude:) sidder lige og bikser med to fysik opgaver men jeg forstår dem ikke rigtig håber lige nogen kan forklarer mig hvad jeg skal gøre. 1) I et kapløb starter løber A 8 m bagved løber B. A løber med hastigheden 6,1m/s og B løber med hastigheden 5,6m/s. a) Tegn de to løbere (t,s)-grafer i d... -
Hvad er en lignelse, m.m. (Religion)
ForumindlægHvad er en lignelse, og hvilke andre slags tekster kan man møde, til en religions eksamen. -
Personlighedsudvikling......
ForumindlægHalløjsa!Nu hvor studenterhuen er erhvervet og man har tid til at læse bøger af egen fri vilje, vil jeg gerne læse noget om personlighedsudviklig, hvordan man lærer sig selv at kende, etc...Er der nogle, der har nogle forslag til gode bøger omhandlende dette emne???Det skal ikke være en eller and... -
adl.dk ??
Forumindlægnogen som kan fortælle mig hvorfor teksterne på adl.dk ikke er på dansk ?? jeg skal bruge nogle gode tekster fra reformationen, men dem jeg kigger på, er ikke på dansk. jeg tror det er en blanding af dansk, svensk, tysk, latin og garenteret noget andet ! fx: 5. Naar du est from oc icke missbruger... -
haster hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal lave projektopgave om et par uger jeg er begyndt at tænke over, hvilke emner der kunne være interesssante, men kom slet ikke i tanke om noget. Mit overemne er "magt og afmagt" Hvis i har nogle gode forslag og interessant emer både et produk så må i meget... -
Fristil om det danske sprog
ForumindlægHej .. :) , nogen idéer til at skrive om hvordan man forholder sig til det danske sprog .. Det ville hjælpe meget-- -
Anbefal en bog
ForumindlægHey..Det kunne være cool hvis i gad anbefale en god bog eller to uanset genre. -
højmessen
ForumindlægUnder højmessen: Hvor har præsten mulighed for at være subjektiv og hvor kan han være objektiv? Hvordan bevæger præsten og meningheden sig under gudstjenesten og hvorfor? Hvilke tekster bruges? Tak hvis jeg kan få hælp til mine overvejende spg. (: -
Læs den igennem og sig din mening :)
ForumindlægHejsa.Jeg er lige blevet færdig med min stil, som er valgt ud fra en stilhæfte. Jeg ville høre om der er nogen, som ville læse den igennem og sige sin mening omkring indholdet osv. Måske også rette den for store fejl. Jeg vil være dig utrolig taknemmelig, håber at høre fra dig :)Hilsen Marie K. -
Heksejagt!!!
ForumindlægHeksejagt hører middelalderen til!!! Borgerne bundede i et behov for en syndebuk!!! & Man har i nyere tid set eksempler på heksejagt!! Hvad siger i til de udtalelser?! -
Hvad er....
ForumindlægHej....Håber der er nogler der kort og rimeligt præsict kan besvare disse spørgsmål:1) Hvad går Makro-indeksmetoden ud på?- Er det noget med at finde ud af hvordan dyr overlever i vandet?2) Hvad er baggund for denne metode? - Beskriv de tre led i metoden...3) Hvad forstås ved karakterdyr, økol... -
vækst i asien (det er et ord jeg ik kan huske )
ForumindlægJeg har et spørgsmål... det er et ord jeg mangler faktisk.Hvad er det nu lige det hedder, når et verdenskendt firma flytter sine aktiviteter til et u-land og tjener masser af penge på det?Det er et vældig fint og langt ord, som indebærer, at de ansatte i Vietnam og andre asiatiske lande ikke får ...
