Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6461 til 6480 af 14598
-
Hermeneutikken - Haster
ForumindlægHej :) Jeg sidder og er igang med at lave mit oplæg til eksamen. Hvilke muligheder er der indenfor hermeneutikken? Jeg har tænkt på at det at den kan forklare menneskers opfattelse og forståelse af verdenen må være en mulighed, men det er vel samtidig en begrænsning, da det kan være svært at ge... -
råd
Forumindlæghej har brug for råd, det er sådan jeg er kom til at såre en veninde, men stadig skrev hun og ringede men jeg ignorrede hende. hvad synes i jeg skal gør lad hende være en stykke tid eller svar hende nu. -
Fødselsrate
ForumindlægHvad er Kinas fødselsrate? :) -
Cæsar
ForumindlægHvem er cæsar? -
sura forståelse
Forumindlæghej når i læser denne sura hvad mened præcis med det Profeten, Allâhs fred og velsignelser være med ham, har sagt: " 'Du er kommet for at spørge om retskaffenhed'? Jeg svarede: Ja! Han (profeten) sagde: 'Søg i dit hjerte. Retskaffenhed er det der beroliger sjælen, og det som ... -
hjæææææælp! :D forfatter
Forumindlæghvordan er det typisk Jan Sonergaard skriver? på forhånd mange tak! -
Spørgsmål om aktiv dødshjælp
ForumindlægHej allesammen Vi er to piger som skal skrive projektopgave om aktiv dødshjælp, og det ville virkelig hjælpe os hvis i ville svare på nogle spørgsmål om det. Vi vil finde ud af hvordan den alm. dansker tænker om aktiv dødshjælp. 1) Hvad ved du om aktiv dødshjælp? 2) Synes du at det skal v... -
Virus
Forumindlæghvorfor kan man ikke bekæmpe virus??? -
Ret hvis De vil være så venlig
ForumindlægNu skal der jo snart gives årskarakter, og jeg afslutter spansk. Jeg er tæt på at kunne hive et ti tal hjem.. Mangler bare det sidste med det skriftlige, så håber på en venlig sjæl der har tid/lyst til at kigge min oversættelse igennem:La Séptima Campanada – Traducción: El libro trata de soledad ... -
sit
ForumindlægHvad hedder sit i denne sætning dass mann trotz -sich-?? osv -
Hjælp til Dansk Novelle Indledning
ForumindlægJeg vil meget gerne have forklaret hvad der basalt skal være i en indledning. Jeg har til opgave at skrive en indledning til en fortolkning og analyse af novellen "Mor og far" men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte på denne indledning. Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig... -
Helle Helle - "Globryllup"
Forumindlæghej jeg sidder og skal analysere en novelle af Helle Helle nemlig den der hedder "Globryllup" Så ville jeg høre, om der var nogle, som havde skrevet en god analyse/fortolkning om den -
Layout - formidlende artikel (SRP)
ForumindlægJeg har netop stillet dette spørgsmål i kategorien "SRP", men prøver også her, da det er et IT-relateret spørgsmål: Hej alle Jeg er i gang med mit Studieretningsprojekt og skal lave en formidlende artikel i dansk. Emnet er vindenergi. Jeg påtænker at lave et fedt layout, men spørgs... -
Investerings- og provokationskristen?
ForumindlægEr der nogle, der kan forklare mig de to begreber nævnt i headline'en, så ville jeg være meget taknemmelig! :) -
sibling rivalry
Forumindlæghej jeg har fået en lille opgave i engelsk hvor jeg skal discutere om sibling rivalry( rivalisering mellem søskende). ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang, håber i kan hjælpe:D -
Læserbrev om dødshjælp HASTER!!
ForumindlægHey..Jeg skal til imorn skrive et læserbrev til avisen om emnet aktiv dødshjælp!Men jeg ved ikke hvilken vinkel jeg skal pålægge, eller hvad jeg skal skrive om..HJÆLP!!! -
Sangen om citrat-cyclus
ForumindlægHvad gør man når man er en dygtig kemiker og keder sig en dag?.... Man skriver en sang om citrat - cyklus!!!=/ Hm.... ja...det er ihvertfald en gammel elev fra min gym. der har gjort det.... så here goes:Citrat – Cyclus:Mel: Der er et yndigt landOxalo – acetat,Citrat, isocitrat,Succinyl – Coenzym... -
Hjælp, tak :-)
ForumindlægEr der ikke en der vil være sød at rette min tekst? (Om Billy Elliot)B.la grammatiken, og endelserne. Og om det jeg har skrevet er rigtigt?Ikke inkl. komma'er. (Det behøver du ikke)- Tak.1) How do Billys life change, when he begins to dance? How does it affect him and his dream in the future?... -
Hjælp til en kort oversættelse.
ForumindlægHej allesammen. jeg har fået en en kort tekst, som jeg skal have oversat, men den er en smule tricky, for den er ikke så let , som den ser ud til at være så, hvis nogen ville hjælpe ville det være meget gavnligt :) . teksten er her : Miriam lagde mærke til ham da han kom ind i baren. han va... -
Herremoral og slavemoral
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med at forklare disse to begreber (herremoral og slavemoral) for mig?
