Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 6481 til 6500 af 25374
-
Målgruppe
ForumindlægHej folkens! Jeg er lidt i tvivl om hvad målgruppen til reklamen er. Link: https://www.youtube.com/watch?v=kuwZelxM52o Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak. :) -
dansk digt analyse
Forumindlæghej jeg står i et problem jeg skal op i dansk mundtlig eksamen i morgen, og jeg er ikke helt færdig, jeg mangler genretræk og perspektivering. jeg har trukket danskhed, og jeg har valgt i danmark er jeg født af H.C.Andersen. Til perspektivering har jeg valgt Gi' mig danmark tilbage af Natas... -
chi-i-anden test
ForumindlægHvad er forskellen mellem at teste for uafhængighed og ”Goodness of fit”? -
Engelsk!
ForumindlægHej! Jeg har bare et hurtigt spørgsmål! kan man skrive "so mature" eller er det overhoved ikke rigtigt! Jeg er helt ude af den med dette, men jeg ved ikke hvorfor! -
Underemne til "human rights" engelsk mundtlig prøve
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med at finde et underemne til human rights engelsk mundtlig prøve. -
Summary af "The happiest days of your life"
ForumindlægHej folkens! Ville gerne lige have feedback på dette Referat af "The happiest days of your life" er der nogle fejl med hensyn til grammatik osv? Mr. and Mrs. Manders and their son Charles, are heading for St. Edwards Preparatory School. The family is visiting the school, for to deci... -
AT-eksamen om radioaktivitet
ForumindlægJeg skal op i morgen klokken 12 og jeg er lidt lost i, hvad jeg skal gøre. Jeg har om radioaktivitet i fysik/historie og har fundet ud af noget med, hvordan radioaktiviteten blev opdaget via en præsentationstale fra Nobelpris ceremonien i 1903, hvor Becquerel og ægteparret Curie modtog den. Men ... -
SRP Matmatik
ForumindlægHej derude! Jeg sidder, måske lidt i god tid, og spekulerer over fag til SRP, som jeg skal skrive engang til december. I den forbindelse kunne jeg mægtigt godt tænke mig at skrive om Julen, da jeg er lidt af en fanatiker. Jeg har besluttet mig for at skrive i faget historie, da dette jo er en o... -
John F. Kennedy's - Ich bin ein Berliner. Metoder?
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen på onsdag og er pludselig kommet i tvivl om metoder i historie og engelsk. Jeg har analyseret Kennedy's tale "Ich bin ein Berliner" og så har jeg fortolket og analyseret den engelske roman "Being there". I begge fag benytter jeg mig af den hermen... -
Sandsynlighed
Forumindlæg6.023 \n\nEn kaninavler ved, at et bestemt kaninpar får unger, hvis pelse kan have 4 forskellige farver:\n - sort, blå, chokolade og lilla.\n\nsandsynligheden for, at en kaninunges pels har en bestemt farve:\n \n - sort = 9/16\n - blå = 3/16\n - choko= 3/16\n - lilla= 1/16\n\nI det følgende anta... -
Dukkhjem 3.akt.. forstår det ikke
ForumindlægHELMER: Å, du kender ikke en virkelig mands hjertelag, Nora. Det er for en mand noget så ubeskriveligt sødt og tilfredsstillende i dette, at vide med sig selv, at han har tilgivet sin hustru, at han har tilgivet hende af fuldt og oprigtigt hjerte. Hun er jo derved ligesom i dobbelt forsta... -
Elastikspring
ForumindlægHej Folkens. Der findes svar på dette sptørgsmål i forum men jeg forstod det ikke så nu prøver jeg at lave et nyt indlæg. Elastikspring. (mand i elastik) Fakta om opgaven. m=70 kg, k=62N/m , ligeledes ved vi at elastikken har en længde på 18m og i laveste punkt er blevet strukket yderligere 3... -
Parforhold
ForumindlægHvor lang tid har dit længeste forhold varet? Hvis I ikke er sammen mere, hvad gik der galt? var problemet dig, eller ham/hende?? Jeg har aldrig selv været i et forhold, men det er fordi jeg ikke tror på kærlighed.. Problemet ligger bare i mig. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at stole ... -
Hvad må muslimske kvinder ikke?
Forumindlægvi skal lave en liste over hvad muslimske kvinder ikke må i deres religion. jeg har ikke hørt andet end : - du må ikke drikke alkohol - du må ikke have sex før ægteskab - du må ikke spise svinekød - du skal have en muslimsk kæreste - du skal giftes med en muslimsk mand Er der andre ting de ikke... -
Tysk sætning
ForumindlægEr dette korrekt? Dansk: Mandens udseende ser ikke ud som en mand Tysk: Das Gesicht des mannes sieht nicht aus, als ein Mann -
spørgsmål
ForumindlægEn overvejelse om hvorvidt en mand kan være far til et barn, når moderen er O res neg, manden er O res pos og barnet er A res neg. -
Radioaktivitet
ForumindlægHeej Er der nogen som kan hjælpe med denne opgave? En mand med en masse på 70 kg har 17 mg af den radioaktive isotop K-40. Hvor mange K-40 atomer indeholder manden? -
Eksamen
ForumindlægHej. Noget af det stof vi har "haft om" - har blandt andet været nogle elevfremlæggelser om alternativ energiformer. Det kan vi jo ikke huske noget af (medmindre det var vores eget) - så tror I vi kan risikere at trække et spørgsmål, hvor der står fx man skal snakke om solceller, når ma... -
AT Hjælp
ForumindlægSom så mange andre har jeg et kæmpe problem med AT. Et af mine store problemer er at jeg går på en ultra humanoir linje (Spansk A, Engelsk A, Mat B, Fys B, Idræt B, Samf C, Mediefag C, Psykologi C), jeg vil meget gerne undgå at bruge samf/mat/fysik, derfor har jeg mange problemer med at vælge eme... -
Agent Orange
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en synopsis om Agent Orange. Overemnet hedder Krig, medier og teknologi. Jeg kunne godt bruge hjælp til at skrive en opgaveformulering, så hvis der er nogen der kender lidt til emnet ville det være rart med en hjælpende hånd :) Opgave: Du skal inden for emnet ”krig, me...
