Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6621 til 6640 af 61667
-
Astronomi eksamen
ForumindlægHej. Jeg er ved at læse op til astronomi eksamen (ikke fysik!), men jeg aner ikke hvordan en typisk eksamensspørgsmål vil se ud. Er der måske nogle af jer, der ved det? Eller har været til en astronomi-eksamen? Og hvordan forbedrer jeg bedst? -
Matematik opgave hjælp
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med den vedhæftet matematik opgave tak på forhånd -
Engelsk Eksamen.
ForumindlægHej jeg står lige og mangler nogle gode hjælpe sætninger på englesk, så som:Jeg vil gerne starte med at fortælle handlingen af teksten og derefter båndet...Teksten handler om...Båndet handler om... -
Eksamen-mundtlig, hjælp
ForumindlægHeej.Som mange andre skal jeg op i dansk i næste uge.Er der nogle som måske har nogle råd?Altså til hvad man gør?Var oppe til dansk årsprøve sidste år, men det var slet ikke det samme for vi var oppe i en kendt tekst.Altså hvad starter man med, hitord, hvad trækker op, hvad trækker ned? -
Eksame dansk- det haster
ForumindlægJeg har trukket ondskab i mit fordybelsesområde, og har valgt teksten "Spasser" men er der nogle af jer, der kan give mig et resumé/referat af teksten, da jeg ikke er 100 % sikker på hvad den handler om? -
eksamen og karekterer
ForumindlægHej alle. Dette er ikke et disideret spg. Men bare en undren. Var oppe i mundtlig dansk i dag og fik 2 karekterer. En for den ukendte tekst og 1 for min projekt opgave. Er det noget nyt at man får 2 karekterer i mundtlig ? :0) -
Eksamen, fedtstoffer
ForumindlægGiv eksempler på fedtstoffer og gør rede for deres opbygning, herunder skal du komme ind på hvilke fedtsyrer de er afledt af. Tænker i det er tilstrækkeligt at komme ind på triglycerider, at de bliver dannet af glycerol og 3 fedtsyrer. Som kan have forskellig opbygning- i længde samt mættedhed? ... -
mundtlig eksamen
ForumindlægHej jeg vil gerne høre, at hvordan kan man forberdre sig til engelsk. Jeg skal måske op til engelsk mundligt her til sommeren, så har i nogle gode råd til, hvordan jeg kan forbedre mig til de næste 5 måneder? -
Matematik opg. hjælp.
ForumindlægVil lige høre hvordan denne skal løses:Gør rede for ligningen:(a-2)x^2 +3x-a = 0har forskellige røøder for alle tal, a må ikke være 2.Det her led irritere mig (a-2)x^2, hvordan skal jeg takle den for at finde rødderne....skal den udregnes og hvordan...det er bare det...Håber på svar.... -
Matematik program
ForumindlægHejJeg søger efter et godt program hvor man kan tegne forskellige geometriske figurer i. Paint er ikke lige noget for den opgave, når man vil lave forskellige vinkel størrelser, radius til en cirkel osv..Nogen der kender et godt program? -
Matematik opg.
ForumindlægHej Jeg sidder med denne her opgave men er lidt i tvivl om hvad det enlig er jeg skal. Er der nogen der kan hjælpe mig med den? :) Tak på forhånd -
Matematik spørgsmål
ForumindlægI ?ABC er vinkel A dobbelt så stor som vinkel B. Desuden er AC = 2 og AB = 3. Beregn BC. Hej.. jeg har fået stillet den her opgave i matematik, og nu har jeg siddet med den i flere timer, og jeg kan simpelthen ikke komme frem til noget. Jeg ved, at man med tre oplysninger kan finde svaret, men d... -
Matematik problem
ForumindlægJeg har lige et problem med en matematik opgave. "Mens familien var i Paris, kørtes den sidste etape af Tour de France-verdens hårdeste cykelløb. Den samlede vinder af "Touren" tilbagelagde de 4192 kilometer på 98 timer og 17 minutter. Hvad var vinderens gennemsnitshastighed?... -
Matematik HjÆÆÆÆLp..
ForumindlægJeg skal bruge nogle fantastiske noter til Matematik A forløbet, gerne med definitioner og beviser m.m. Jeg er kommet i den situation hvor jeg skal selvstudere mat a, og det ville derfor være dejligt med nogle menneskelig ord for de enkelte emners forståelse. hvis de er rigtig gode, er je... -
Matematik afleverings hjælp?
ForumindlægJeg tænkte, om der var nogen der måske kunne hjælpe mig ved at foreklare mig hvad disse ligninger (eller rettere sagt formler) Betyder i det billede jeg har vedhæfted? Jeg kan simpelthen ikke finde det i min bog. Det har noget med sandsynlighed at gøre, men jeg kan bare ikke finde det i min matem... -
Eksamen i ol
ForumindlægHey, jeg skal snart op til mundtlig eksamen i Ol. og jeg er virkelig i tvivl om hvordan jeg skal klare det, da jeg ikke rigtigt har fulgt med i timerne. så hvordan forbereder man sig bedst til det? har virkelige brug for nogle råd og hjælp -
Fysik eksame
ForumindlægHej :-) jeg skal til eksamen på Torsdag i fysik. Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal forberede mig til. Jeg er rigtig blank til fysik, men ville gerne prøve at lave en god karakter? Kan i hjælpe? Jeg går i niende klasse. -
Tysk eksamen
ForumindlægHeeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-) -
kemi eksamen
Forumindlægjeg er ved at læse op til min kemi eksamen og er stødt på nogle begreber jeg ikke helt forstår. Hvad vil det sige at noget er mere eller mindre elektronegativ? Og hvad er en kovalent binding? Og det er noget er polært, vil det ikke sige at det er blandbart med vand? -
FSA eksamen
ForumindlægHej =) Jeg skal op til Mundtlig fysik/kemi eksamen på fredag, jeg går kun i 9 klasse og har ik styr på så meget af det.. Er der evt. nogen der kunne give tips om hva j kunne øve mig på? Eller rent faktisk HVORDAN jeg ku øve mig? På forhånd tak (:
