Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6721 til 6740 af 176851
-
Eksamen HJÆLP
ForumindlægJeg er ret nervøs for min eksamen i religion... jeg er den sidste der skal ind... Er der nogen der kan sige mig hvordan man skiller sig ud. hvordan man brilierer* -
eksamen
ForumindlægEr der andre ligesom mig der skal til mdt. eksamen i dansk 3.g og ikke har den store interesse indenfor faget. Mit spørgsmål til jer er hvordan forbereder I jer til dansk eksamen. Og hvad er vigtigst hvis man ikke kan nå det hele? -
EKSAMEN!???
Forumindlæghej. skal til eksamen og vi har foresten prøveform B. Hvor lang tid skal man ca. "fremlægge" og skal man læse op/fortælle inde til eksamen hvorfor man ahr valgt lige nettop den tekst, som vi jo har skrevet på vores synopse??? -
AT eksamen i morgen !!!
ForumindlægHej alle sammen :) Min At-eksamen er allerede i morgen. Fagene er Fysik og Historie A, og mit emne er røntgenstråling. Jeg har nogenlunde sat mig godt ind i stoffet. Men hvad kan censor/eksaminator spørge om? 'vil nemlig meget gerne være så meget forberedt som overhovedet muligt. så hvad er d... -
Eksamen - biologi B
ForumindlægKunne du tænke dig at tjene nogle hurtige penge? Så skriv til mig, vil gerne have meget hjælp til min biologi eksamen (skal være klar til i aften, senest kl. 22), som omhandler proteiner og emzymer, ret meget kemi, som jeg ikke er god til! skriv i chatten, så finder vi ud af noget! -
Eksamen
ForumindlægHvor mange må man være i en gruppe til 1 del af eksamen? -
EKSAMEN
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til historie eksamen, og ville lige høre om der er nogle som har nogle gode råd?? Jeg er nemlig meget usikker på at skulle op.. På horhånd tak:) -
Mundtlig HF eksamen - forberedelse
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et spørgsmål angående den mundtlige eksamen i Dansk A på HF, som jeg håber i kan hjælpe med at besvare. Sagen er den at vi igennem de sidste 2 år har læst omkring 40 dansk tekster (noveller, romaner, digte osv.), hvilket er et stort arbejde at sortere i og renskrive notern... -
eksamen i morgen - hurtigt svar!
Forumindlægx^2 + 2x + y^2 - 4y = 0 <-- en cirkel er givet ved denne ligning. P(1,1) ligger på cirklen. Bestem en ligning for tangenten til cirklen i punktet P. Hvordan gør man? Har kigget og kigget, brug for hurtig svar. Prøven starter kl. 9 i morgen.. Dertil, tangenter, de er vinkelrette på den graf d... -
Skriftlig Dansk 1.g
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen ;) Jeg skal til skriftligt dansk imorgen, (prøveeksamen) og jeg er ikke 100% klar over hvad det egentlig er der sker? jeg møder kl 8:30 med min bæbare, sætter mig ned, og efter 4 timer går jeg ud af døren igen. Men trækker man individuelt en tekst, eller for a... -
Skriftlig forklaring af cosinus og sinus
ForumindlægHej alle, Jeg har fået en opgave for hvor jeg skal forklare skriftligt hvad cosinus og sinus er. Jeg skal forklare det som til en brogygningselev der aldrig har hørt om det før. Jeg må ikke bruge formler i forklaringen, men gerne give et eksempel til aller sidst, men det har jeg styr på selv :) .... -
Terminsprøve i dansk, skriftlig fremstilling
ForumindlægJeg skal i næste uge have terminsprøve i dansk, skritflig fremstiling, og jeg ville lige høre om, nogen af jer havde nogle gode eksempler på en skriftlig fremstilling - f.eks. et essay e.lg, så jeg kan se, hvordan det nogenlunde kan sættes om. Jeg har prøvetaf google mig frem, men uden held, des... -
Hierfoglyffer og hieratisk skrift
ForumindlægHejsa Er det muligt at gøre sådan at man kan skrive med Hieroglyffer og Hieratisk skrift i Mathtype eller Word 2007? Det må også gerne være et andet program, bare jeg kan kopiere det over i et word dokument. -
Skriftlig advarsel (gym)
ForumindlægKære alle. Jeg ved at en skriftlig afvarsel om for meget fravær, bliver sendt anbefalet til forældre (hvis barnet er under 18) MEN kommer der til at stå fraværsprocenten eller er det bare Standard brev? er det bare det man selv har skrevet under på? Helppp.. og gider ikke dumme kommentare (: -
citater med en anden skrift?
ForumindlægHej. Er i gang med at skrive srp, og tænkte på om det ville være en god idé at skrive citater med en anden skrift, for lige som at adskille det ydermere fra selve teksten? Hvad synes i? og hvad tror i lærerne ville synes -
haster eksame
Forumindlæghej alle sammen. jeg skal snart op til mundtlig fysik og er rigtig nervøs, men min dispositioner hænger lidt. jeg skal op i magnetisme, ioner og salte, radioaktivitet og atomet og vil gerne have hjælp i de følgende emner: magnetisme og radioaktiviter. især strøm er jeg virkelig bagud med! det v... -
(SRP) Fysik A - enme og fag? HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal have valgt mit emne til mit studieretningsprojekt (SRP) og skal skrive inden for Fysik A. Derudover har jeg følgende fag at vælge imellem: - Matematik A, -biologi B, - Idehistorie B (er en blanding mellem historie og filosofi), - Kemi B - Teknologi B. Jeg vil VIRKELIG GERNE HAVE FORSLA... -
Spansk eksamen skr.
ForumindlægHeej :) var oppe i spansk skr. i dag og er lidt spændt på hvordan det er gået. Så derfor vil jeg gerne høre, hvordan I men er det er gået med min spansk skr. er klar til både negative og positive meninger om min spanske opgave. emnet handlede om børn der bor i lossepladser i Guatemala. ... -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i naturvidenskab i næste uge. Jeg skal op i gæring og gæringsprocessen. Jeg vil høre hvad der ville være godt at kunne, hvad der ville være godt og at sige, og hvad man skal være forberedt på. -
Eksamen.
ForumindlægHejsa! Jeg vil gerne øve mig til eksamen i matematik fra nu af.. Kan i komme med nogle "emner" som vil være en god idé at træne sig til? Tak på forhånd
