Fysik

Eksamen

17. februar 2016 af zartorium (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hvor mange må man være i en gruppe til 1 del af eksamen?


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. februar 2016 af OnceUponATime

Mener det er 3 personer.

Svar #2
17. februar 2016 af zartorium (Slettet)

må man godt være alene ?


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. februar 2016 af Jerslev

Op til 3 personer.

Ja, man må godt være alene. Frarådes dog på grund af arbejdsmængde, som man skal igennem på de 1,5 time den eksperimentelle del varer.

Jeg har kun oplevet kursister tage turen alene, fordi ingen gad arbejde sammen med dem (den pågældende havde intet lavet hele kurset).
- - -

mvh

Jerslev


Svar #4
02. marts 2016 af zartorium (Slettet)

Ok tak for svarene. Jeg ender nok med og arbejde alene. Jeg laver rapporterne, men jeg var heller ikke rigtig sammen med nogen fra vores første rapport. Det træls når nogle af rapporterne kræver mere end en person. måske kan det være at jeg er den eneste udlænding, men det vil jeg ikke konstatere på. Så må jeg håbe på at den mundlige vægter mere end den eksperimentlige forsøg.


Brugbart svar (0)

Svar #5
02. marts 2016 af Jerslev

#4: Der er ikke nogen officiel vægtning af de to delprøver. I læreplanen omtales vurderingen blot som en helhedsvurdering. Til gengæld er der flere af læreplanens mål, der testes i den mundtlige teoretiske prøve i forhold til den eksperimentelle.

- - -

mvh

Jerslev


Svar #6
02. marts 2016 af zartorium (Slettet)

Så lad os sige at jeg klarede den første del prøve elendigt, men den teoritiske mundtligt super godt, ville karakteren ligge på 7 eller 10?


Brugbart svar (0)

Svar #7
02. marts 2016 af Budsmoke

Det er svært at sige.. Sensor og lærer snakker jo sammen om helheden bagefter men du skal bestemt ikke regne med 10 hvis du ligefrem er "elendig" i den ene del..


Skriv et svar til: Eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.