Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 6781 til 6800 af 65692
-
STX Kemi A August 2009 Besvarelse
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var nogle der havde besvarelsen til Kemi A August 2009, eller bare lå inde med nogle af svarene? -
Dansk terminsprøve stx, hvor lang tid?
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i skr. dansk på mandag og går i 3.g på en STX. Jeg har nok ikke været tilstede, da vi fik det oplyst, men hvor lang tid har man til denne terminsprøve? Kan 6 timer virkelig passe? På forhånd tak :) -
Fysik B (stx, 2g) - hvilke emner?
ForumindlægHvilke emner gennemgår man på 2-året? Første har gennemgået den der bog Orbit C, og andre bilag. Men HELT konkret hvilke emner plejer man at gennemgå i 2g? -
Skriftligt Mat A STX 24 maj 2013
ForumindlægHej derude :) Nogen der er søde og ligge deres besvarelse af eksamenssættet fra den 24. maj 2013 herind? :) Eller bare skrive facit??? Mvh -
Skriftlige karakterer HF/STX- nogen der har fået ?
ForumindlægNogen der har fået deres skriftlige karakterer endnu ? Der var censormøde i går så håbede lidt på at få dem at se i dag. Hilsen Siiilas :) -
SKAL man op i en skriftlig eksamen på B niveau i 2.g?
ForumindlægJeg skal til eksamen i 2.g her til sommer. Jeg er i tvivl om hvorvidt man SKAL op i et skriftlig B niveau fag? Da matematik, er det eneste fag jeg har på b, da jeg har hævet engelsk, er mit spørgsmål om jeg så SKAL op i skriftlig matematik, da der ikke er andre b niveau skriftlige muligheder? ... -
Hvor sent må lærer ændre eksamens-spørgsmål?
ForumindlægHej. Jeg går på e-learning Matematik C HF, og skal til mundtlig eksamen 2. Januar. Min lærer lagde for en del tid siden spørgsmålene ud til os, og dem har jeg selvfølgelig forberedt mig på. Nu har han i dag lagt "justerede" spørgsmål op til os, og det er disse man trækker i stedet for ... -
Spansk hjælp både til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ... -
Matematik Screening studentereksamen, vejledende opgavesæt 3 2017
ForumindlægOpgave 1 En lineær funktion f er bestemt ved ()35.fxx=+ a) Tegn grafen for f. b) Løs ligningen ()17.fx= Opgave 2 I 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende varia... -
Hjælp til opgave - Haster. Forberedelse til eksamen om elektriske felter. Please hjælp en eller anden!
ForumindlægHej SP Jeg sidder her og er i gang med at øve mig til eksamen, fordi jeg ikke har været der så meget pga. sygdom. Derfor har jeg virkelig brug for hjælp! Det ville være en kæmpe hjælp, hvis der var en som ville hjælpe mig! Dette er hvad jeg har gjort i de forskellige opgaver Opgave A: E = U/d ... -
opg. 6.003B STX a-niveau, et lokalt ekstrema der ikke er der?
ForumindlægHej Jeg er i problemer med en opgave fra hæftet stx- aniveau 2006. opgave nr: 6.003B her er opgaveformuleringen: 6.003 B En virksomhed fremstiller en vare. Omkostningerne O(x) ved fremstilling af x tons pr. uge af denne vare er givet ved O(x)=x^3-30x^2+500x+30 hvor er udtrykt i en møntenhed, som ... -
STX eller HTX for at komme ind på medicin AU
ForumindlægHvilken gymnasie giver mig den bedste adgang til medicin på AU? -
Hjælp til matematik B: Bestem og forklar en logaritme regneregel!
ForumindlægHej alle, Jeg har fået eksamensspørgsmålet i matematik der hedder: ________________ Løs ligningen 3,38 = 2*1,3^x og forklar den regneregel for logaritmer du bruger. ________________ Det er det med fed som er lige lidt for svært at hitte ud af :P Tak på forhånd. -
Søger du hjælp til matematik eller fysik i Nordjylland eller Aalborg?
ForumindlægHej mit navn er Mads og jeg er 33 år. Jeg er uddannet Cand. Scient i Matematik og Fysik i 2008 og har siden 2009 undervist i disse fag i gymnasieskolen. Jeg har desuden virket som undervisningsassist på et større dansk universitet. Jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp til studerende på tek.nat uddan... -
Dansk Skriftlig Eksamen 2012 - Essay Journalistikkens Grænser
ForumindlægHey folkens derude, jeg var i dag til Dansk skriftlig eksamen STX. Her valgte jeg essayet, hvor følgende formulering var givet: Skriv et essay om journalitikkens grænser. I dit essay skal du tage udgangspunkt i radioprogrammet Monster (tekst 3) og undersøge, om der er grænser for, hvad journa... -
Matematik bliver reduceret til et "tast ind på lommeregneren"-fag?
ForumindlægJeg har matematik B under den nye reform. Vi har lige haft om chi^2-test, og det, der undrede mig en del, var hvor let og elefant bogen sprang over selve chi^2-testen. Vi lærte kun, hvordan Q beregnes, men ikke hovrdan selve chi^2-testen udføres. Dette skulle nemlig gøres på lommeregneren. Da v... -
Ingen "hjemme noter" under mundtl. eksamen
ForumindlægHalløj :) Jeg har flere gange fået at vide, at vi må medbringe alle vores noter til forbedredsels lokalet, MEN at man ikke må tage de noter man har med hjemmefra med ind til lærer og censor - KUN de ting man har skrevet under tiden. Jeg søger lidt efter dokumentation for, at man ikke må have sine... -
2011 August - Samfundsfag - STX A
ForumindlægHej alle.. Jeg er idag syg og skal imorgen aflevere 2011 August - Samfundsfag - STX A opgave... Problematikken ligger i at jeg ikke har fået udleveret opgaven, da jeg har været syg i en uge nu, er det muligt at der er nogle af jer, der har opgaveformuleringen eller ved hvor den kunne være til... -
Fysik A stx august 2018
ForumindlægHej Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til min kommende eksamener til sommer, så derfor ville jeg høre om der var nogle der lå inde med sættet Fysik A - STX 16. august 2018, og evt. facit til når jeg er færdig? Tak på forhånd God dag -
Fysik A stx august 2018
ForumindlægHej Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til min kommende eksamener til sommer, så derfor ville jeg høre om der var nogle der lå inde med sættet Fysik A - STX 16. august 2018, og evt. facit til når jeg er færdig? Tak på forhånd God aften
