Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6861 til 6880 af 176851
-
Engelsk A delprøve 1 2012
ForumindlægHej alle, Er der nogen af jer, der var til engelsk A eksamen i går d. 1 juni? I B-delen i delprøve 1, skulle man forklare nogle adverbier og adjektiver, hvilke ordklasse de stod i i nogle forskellige sætninger, men en ting gjorde mig utrolig forvirret, og jeg tror måske der har været en fe... -
Skriftlige prøver tips?
ForumindlægHej! Nogle der har nogle gode råd og tips til hvordan jeg får bedst mulige karakterer til de skriftlige prøver til 9. klasse afgangsprøven? Altså indtil videre dansk (læsning+retskrivning+skriftlig fremstilling) og matematik (færdighedsregning+problemregning). -
Eksamen
ForumindlægHej Man kan tage bl.a. den naturvenskabelig pakke, som én eksamen, dvs kemiC, geoC og bioC, men som en eksamen hvordan skal det forstås? Mener man kan det samme med religionC, samC og histB.. Hilsen Sam -
Hvad skal man kunne til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg har snart en eksame i AP. Som hvis også har latin ind over, tror jeg nok. Går i 1.g. Jeg ville gentlig bare gerne lige høre hvordan en typisk test vil se ud? Er det noget med at dansk er blandet med latin, eller hvad er det man skal kunne? Nogen som har været til eksame i det, som v... -
Dialektisk metode - til eksamen imorgen!
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til AT eksamen imorgen. Jeg skriver om Marx og marxisme, men jeg har lidt problemer med et begreb. Den dialektiske metode? Jeg har ikke kunne finde noget stof om dialektisk metoder der har givet mig forståelse for begrebet. Hvad går begrebet helt konkret ud på, og kan man t... -
Eksamen
ForumindlægJeg havde lavet en tidligere eksamensæt hjemme fra hvor der stod, at mimium vil findes ved x+y=16. Men til eksamen brugte jeg denne her formulering som konklusion hvor jeg i stedet skrev at minium vil findes ved x-y=34. Vil det være plagiering? -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHejsa jeg er ved at forberede mig til min dansk eksamen, og vil derfor meget gerne have svar på to spørgsmål: Riddervisen Ebbe Skammensøn, den er slægtsopløsende, fordi at han tager så grusom en hævn over sin familie, og derfor bliver sat uden for samfundet?? Hvad betyder begrebet Syrebadsteknik?... -
Eksamen
ForumindlægHvis ens folkeskole har mistanke om at man har snydt til eksamen, vil de så snakke med dig og høre din side af historien, eller vil de give dig en -3 med det samme? -
eksamen
ForumindlægJeg er så uheldig at jeg skal til eksamen i fransk på mandag-tirsdag. Det er jeg ikke helt tilfreds med, da fransk på ingen måde er blandt mine stærke fag, men har brugt det meste af ferien på at læse op og terpe ord mv. Jeg tror jeg kan klare den lange tekst med 24 timers forberedelse sådan noge... -
Idræft eksamen b / hf
ForumindlægHey. Skal op i idræt teori på tirsdag, men kunne godt tænke mig at vide lidt om hvordan det fungerer. Trækker man bare et emne man har haft igennem året eller hvordan? Skal man kunne perspektivere til den praktiske del? Kunne meget godt tænke mig at vide, hvad folk har været oppe i før, og hvorda... -
Hjælp til Almen Kemi. Bølgelængde af foton og elektrons energiniveau.
ForumindlægHej, jeg har vedhæftet de to spg jeg ikke helt kan finde ud af. Tak på forhånd :) -
Matematik A statistik og chi-i-anden test
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ek... -
Forberedelse til mundtigt eksamen
ForumindlægJeg skal op i fransk A mundtlig eksamen snart, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg kan forberede mig? Jeg kan selvfølgelig læse de tekster vi har arbejdet med, men hvordan bliver man bedre til at snakke sproget? Er der nogle bestemte gode veninder? Håber i kan hjælpe - er lidt lost :D -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om historie eksamen efter den nye reform. Hvad er det helt præcist de gerne vil have, at vi skal gøre i forhold til på den gammeldags måde? -
HHX Engelsk eksamen sommer 2009
ForumindlægHej spørgsmålet er bare hvilke emner man var op i HHX engelsk eksamen 2009 ... Det vil være rart hvis nogle gad at skrive dem her :D -
Eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen her i starten af næste uge og sidder derfor nu og læser til det. Jeg vil høre om der muligvis er nogle som kunne give mig et referat af følgende tekster, da jeg ikke har fået dem og kan ikke finde dem på nettet. Det drejer sig om "Alptraum", "Dreizehn gegen e... -
haster!! engelsk eksame 17.juni
ForumindlægHej. jeg skal op i mundtlig engelsk d.17.juni... jeg har lavet en disposition om Apartheid, hvor der indgår noget om ANC... men jeg ved ikke rigtig hvad ANC(african national congrass) er... jeg har søgt på wikipedia, men jeg forstår ikke rigtig noget... er der nogen der kan bare sådan lidt skrive... -
Skriftlig dansk imorgen !
ForumindlægHej, alle sammen :) Der er skriftlig dansk imorgen til 9.kl, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal øve ! Har i gode råd ? -
Noter til skriftlig naturfag (9. klasse)
ForumindlægJeg skal her på onsdag have en skriftig naturfagsopgave. Jeg er ret god til det, men jeg vil rigtig gerne have nogle noter mens jeg sidder til prøve. En der vil hjælpe? -
Proces levnedsmiddel og sundhed - HTX Eksamen
ForumindlægHej Til alle dem der har prøvet at komme op mundtligt i teknikfaget PLS, hvilken råd og erfaring kan i give, for at scorer en høj karakter? Ved godt hvad man bliver bedømt på men leder efter nogle, der har evt har prøvet at blive eksamineret i deres eksamensprojekt og hvad de føler de kunne havd...
