Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 6881 til 6900 af 14099
-
Det vigtigste ved eksamen!
ForumindlægEr vi enige om, at den tekst man får tildelt til eksamen, har første prioritet? -
platon politik/religion
Forumindlægskal op på onsdag og har stadig ikke helt styr på faget. ville spørge om der er nogen som kan hjælpe mig med platons politik og om han var religiøs.. -
De vigtigste begreber`?
ForumindlægHvad kan være de vigtigste begreber inden for faget engelsk? Hvilke ting er de mest vigtigste at kunne? -
Bærbare
ForumindlægHey Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at købe en bærbare. Jeg er blevet tilbudt en god bærbare som er tre år gammel men der er slet ikke noget ridser eller noget galt med den. Den koster ca. 2000 kr. 1,6 ghz processor, 512 ram og 40 GB hardisk. Den er en IBM bærbare og har windows XP. Synes... -
aflyst kørelektion- er det fair?
ForumindlægI torsdags aflyste min kørelærer min kørelektion på vej nogen timer inden fordi hans datter var blevet syg. I dag var det så menigen at jeg skulle ud at køre, så jeg ventede på ham til aftalt tid, men da han ankom sagde han at jeg ikke skulle ud at køre idag om eftermiddagen, da der var for meget... -
Postmodernismen og den nye realisme
ForumindlægHejsa Hvordan kan postmodernismen og den nye realisme placeres i forhold til hinanden. Postmodernismen kommer først, men er der tale om at de overlapper hinanden som "perioder"? Hvorfor jeg spørger er, at der på flere sider står at postmodernismen strækker sig til nutid. Og hvis de to... -
Uddanelse
ForumindlægJeg vil gerne lave noget inde for medicin. Kan det så godt passe at man skal først skal i :9. klasse --> 10. klasse --> HTX/STX/HF --> Universitet (Aarhus, SDU, KU)? Og hvad er forskellen på: HTX/STX/HF? -
Kanslergadeforliget produkt ideer?
ForumindlægEr der nogen der har en idé til et produkt man kunne lave til en fremlæggelse om kanslergadeforliget. Den handler om hvordan kanslergadeforliget påvirkede en gennesnitlig dansk familie. På forhånd tak :D -
mat-opgave
Forumindlægjeg har en trekant, side a= 1,5 side c=2,0. opgaven lyder så: Der findes to værdier af siden b, for hvilke vinkel C = 30 grader. Beregn disse to værdier af b. jeg havde tænk på at bruge vektorregning, men det kan jo ikke lade sig gøre når jeg kun har længden af vektorerne. cosinusrelationen, ... -
Imperialismen problemstilling
Forumindlægok jeg står og skal skrive en individuel større skriftlig opgave i samtidshistorie på HHX 3.år. Jeg har valgt imperialismen og skal så vælge en bestemt problemformulering inde for emnet. Jeg skal så skrive 5-7 sider hvor der skal analyseres perspektiveres osv. Tænkte på om der er nogen der ligge... -
passiv
Forumindlæghej ¨ kan man sige at jeff,s oldfahter who was banktithief in i Texas died in natural dead his guns was sold for 20 dollars 3. in America made chrismastress of plashtic det siges at taylor er en af verdensfineste landskabsmalere= 7.it says that Taylor is one of the worlds fineste -
Pia Juul en flinker fyr
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om nogle herinde havde lavet en analyse af Pia Juul´s novelle en flinker fyr. Og om de ville upload denne da jeg har brug for den til inspiration. eller send den til min mail [email protected] mvh moha2100 -
Naturalismen - menneskesyn
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp ang. menneskesyn. Jeg skal fremlægge imorgen og forstå stadigvæk ikke hvad naturalisme er. Håber så meget at i kan kort forklare det til mig, for jeg er virkelig nerrvøs og jeg vil være meget taknemmelig. På forhånd tak :) -
Brøker Hjælp
ForumindlægKan jeg forkort disse 3 brøker mere? den 1. er 6/6y den 2. er 21-10a/18 den 3. er 3y+9/6y håber der er en der lige vil kigge på dem -
hvordan man kan blive bedre til at skrive danske stil
Forumindlæghej alle samme jeg har et problem hvordan jeg kan blive bedre til at skrive dansk still. jeg har ikke noget problem mundligt, -
Crime
ForumindlægI english skal jeg skrive et læserbrev, jeg skal være personen der skriver læserbrevet, til et blad. Det skal handler om et problem jeg har, (noget om kriminalitet hvad kan det være- -
Plastic, ordbetyninger
Forumindlægvi arbejder lige nu med Romanen plastic af Mette Thomsen, og skal lave en redegørelse for nogle af de ord der bliver brugt. Nogen der ved hvad ordene Popcorn, Magnus, Nemo, Vera og Antroph har af specielle betydninger? :) -
Fotosyntese
ForumindlægHvordan påvirker FOTOSYNTESE klimaet? -
Haster: Fysikopgave
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med denne fysikopgave? Jeg har tænkt over opgaven i lang tid og er meget i tvivl. Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig. Det haster dog lidt, da jeg skal aflevere det i morgen :( Men opgaven lyder: Et system består af en klods på et bord, der er forbunde... -
2.g-opgave - Historie - Franske Revolution
ForumindlægHejsa.. Jeg skal, som så mange andre, til at skrive 2.g-opgave. Jeg kunne godt tænke mig at skrive om et emne indenfor "Den Franske Revolution", dog er jeg usikker på hvilket underemne jeg gerne vil have om. Nogen der har nogle idéer til noget interessant stof, som der også er kød nok...
