Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6881 til 6900 af 176851
  • Større skriftlige opgave

    Forumindlæg
    nogen der har en god ide til emne i SSO?
  • størrer skriftelig opg.

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare høre hvad i forskellige har skrevet om... jeg regner med noget omkring omsorgssvigt... men skal være mere konkret... forslag??
  • spansk skriftlig afl.

    Forumindlæg
    Heeeej folkens! Er der ikke nogle der kunne være rigtig flinke og rette min spanske mini stil, (jeg har oversat fra dansk - spansk) ? Jeg har ret svært ved det, da jeg er nybegynder. Vil gerne lære af mine fejl, så jeg ikke laver de samme fejl igen og igen. Vil meget gerne gøre en god indsats. ...
  • Fysik b eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Et af de spørgsmål jeg kan trække til min fysik b eksamen, som omhandler kraft og bevægelse lyder, at jeg blandt andet skal gøre rede for begreberne hastighed og strækning. Men synes ikke jeg kan finde noget godt at sige om dem. En venlig sjæl der vil hjælpe mig igang?
  • Eksamen!?

    Forumindlæg
    Føler I at dansk eksamen er/var svær?Hvad forberedte I jer på?Og så ville jeg lige høre om der var nogle der havde noter til Ægtestand?Tak
  • HJÆLP EKSAMEN

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe med at finde ud af hvad de vigtigeste pointer er i denne artikel: http://infolink2003.elbo.dk/Naturvidenskab/dokumenter/doc/8863.pdf står og skal til eksamen i morgen, jeg har om immunforsvaret..
  • HJÆLP!!!!!! EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej SP :) jeg skal snart op til eksamen i samfundsfag, og har brug for lidt hjælp. Hvordan skal jeg fremlægge. skal jeg komme med fakta, eller sige min egen mening eller hvad skal jeg??????
  • HJÆLP til eksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til eksamen om seks dage, og skal have viden om dette: De problemer/udfordringer som ideologierne står overfor i det senmoderne samfund? Håber I vil hjælpe ;)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der for nyligt har været til musik eksamen, og/eller er klar over hvordan det helt præcist foregår?? hvad er det man skal analysere og hvor meget må man have med ind til selve den teoretiske prøve? TAK
  • hvor mange eksamer

    Forumindlæg
    nogen der ved hvor mange eksamer, man kan komme op i til sommer i 1g og hvor stor chance er det og trække det der fri kort ? :-)
  • Dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej folkens!:) Jeg vil godt spørger jer om hvilken nogen opgaver man kommer op i ( maj-2012) fsa dansk skriftlig fremstlling altså hvad opgaverne hedder, for skal nemlig op til dansk skriflig fremstilling imorgen..Håber i vil svare på det. Tak på forhånd!:)
  • Mat A netadgang - 28. maj 2015

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Er der andre, som var oppe i mat. A med netadgang den 28. maj 2015? Og hvad synes I om prøvesættet? Jeg synes selv, at det var sværere end sædvanligt - særligt var delprøve 1 træls.
  • Haster! Rette talepapir til mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Har trukket en tekst fra "tacones lejanos" og håber nogen gider rette for småfejl :) - Entonces quiero presentar el texto de la película “Tacones lejanos”. - Y al final voy a poner en perspectiva del tema “Pedro Almodóvar” para comparar con los ...
  • Eksamen! Rumgeometri: Fra punkt til plan

    Forumindlæg
    hej! Jeg sidder pt. og forbereder mig til mundtlig eksamen på tirsdag. Skal bevise formlen for afstanden mellem punkt og plan! Jeg kan bare ikke gennemskue, hvorfor man kan omskrive: -(ax+by+cz) til +d! Nogle som kan hjælpe??? Mvh. Marie Louise
  • Skifte uddannelse retning op til eksamen

    Forumindlæg
    Kan man godt skifte fra 1. HF til en STX uddannelse for eksempel, uden at have været oppe til alle eksamner i HF? Og er det ikke forsent, at søge ind på en ny uddannelse eller kan der være lang ventetid? Forresten har jeg været oppe i billedkunst (mundtlig) og skriftlig matematik, og jeg mangle...
  • Klage i skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg modtog her for små to uger siden mine skriftlige karakterer for eksamenerne, og måtte desværre indse at jeg havde fået mit første 4-tal i dansk. Jeg har siden da overvejet at klage, og ja jeg er lidt sent ude da fristen udløber om et par dage, men har også haft travlt med overho...
  • Spøgsmål til Skriftlig Terminsprøve i Dansk

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der nogle herinde der ved hvilke hjælpemidler der er tilladt under en skriftling terminsprøve i dansk på gymnasiet (3g)? For eksempel, er det tilladt at bruge andre folks notater/opgaver som inspiration eller vejledning til den skriftlige fremstilling i dansk? Eller er dette bortv...
  • Dansk: Råd til eksamen (9. klasse)

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til dansk eksamen, og vil lige høre nogle gode råd til eksamen, om hvordan man kan får god karakter osv.
  • Dansk mundtligt eksamen - DRAMA

    Forumindlæg
    Jeg har trukket drama til dansk mundligt prøve. Vi har fået opgivet disse tekster: Romeo og Julie af William Shakespeare Erasmus Montanus af Ludvig Holberg Først bli'r man jo født af Line Knutzon Det værste og det bedste Søren Ulrik Thomsen Skal jeg så selv vælge min egen tekst, som o...
  • standardforsøg skrif. eksamen

    Forumindlæg
    Hey :)Ville lige høre hvordan i synes det er gået idag, hvad i synes om opgaverne og sådan ;)Det er jo ikke til at sammenligne med dem der har haft det almindelige sæt.. er jo næsten kun opg 3 de også har haft..Hvad har i fået?? og syntes i det var svært??