Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6921 til 6940 af 176851
-
Skriftlig matematik afl.
ForumindlægHvad skal der indeholde i en skriftlig aflevering i matematik? Bortset fra udregninger og facit -
Hjælp til skriftlig fysik aflevering? Det haster.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse følgende opgaver. Opgaveformuleringen er vedhæftet. -
eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i dansk, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvilke ting man får mest brug for til eksamen. Altså om det er de forskellige perioder som fx Romantikken og Naturalismen samt forfatter biografier som er det væsentligste at læse på, eller om det er de digte, noveller og... -
A shot in the light
ForumindlægHej alle.\nSkal til at skrive eksamens-stilen fra december 2003 - A shot in the light.\nJeg ville blive mægtig glad hvis der var nogen som kune hjælpe mig med essayet.\nPå forhånd tak !\n*Stressede tyttebøvs* -
Life is a bitch - Kortfilm
ForumindlægHej. Jeg har trukket kortfilm i mundtlig dansk eksamen. Jeg har valgt at snakke om kortfilmen " life is a bitch og jeg har lavet analyse og alt det der. MEN.. Så skal man jo også læse et stykke højt af et eller andet.. men da det er en kortfilm aaaner jeg ikke hvad jeg skal læse højt.... -
Oversigt over underpunkter til mat A mundtlig
ForumindlægHej Jeg har lavet nogle underpunkter til matematik a mundtlig eksamen under emnet Statistik og chi-i-anden test. Jeg er ikke gået i gang med chi-i-anden test endnu, men lavet underpunkter for et af spørgsmålenel. Har i nogle forslag til evt. hvad jeg kan tilføje eller fjerne? -
SKAL BRUGE IDEER TIL SRP EMNER I SAMFUNDSFAG A OG DANSK
ForumindlægHey alle, jeg har virkelig brug for inspiration til valg af mit srp emne. Jeg har valgt at skrive i samf a og dansk a, men er meget usikker om mit emne....... jeg har første vejling om en uge og stresser rimelig meget over det - er der nogle der har nogle ideer? -
eksamen
Forumindlæghej. jeg skal til eksamen i biologi B og ville lige høre om nogen vidste hvordan talepapiret skulle se ud? -
Karakter for mine skriftlige opgaver
ForumindlægHej, jeg er en ung fyr som er en afgangselev, dog har karaktererne for min skriftlige afleveringer skuffet mig for tiden, især i faget dansk. Jeg gør alt, hvad jeg kan og især det med næranalyse, men det er åbenbart ikke nok.... Hvad kan jeg gøre for at forbedre mine karakterer? jeg er virkelig ... -
HJÆLP-EKSAMEN
Forumindlæghej jeg skal op til eksamen på fredag, og mit emne er "Nazisme", jeg skriver i hist(samfundsfaglig vinkel) og tysk(human.). Jeg har virkleig brug for hjælp, da jeg har ikke helt styr på det med metoder og teorier. altså indenfor den samf. vinkel: induktiv/deduktiv, kvalitet osv... Min... -
eksamen please hjælp hurtigt
Forumindlæghej jeg har et lille spørgsmål, er SNP og punktmutation det samme ?? jeg ved godt hvad punktmutation er, men aner ik hvad SNP er ??? PLEASEEEE HJÆLP!!! -
Word sænket skrift
ForumindlægHej. Hvordan sænker man skrift inde på Word i en ligning. X2 virker ikke inde i en ligning, kun udenfor. -
eksamen
ForumindlægHvad trækker op til franskeksamen og hvad trækker ned? Er der nogen der har nogle tips til at score en høj karakter. Det er stx-eksamen jeg taler om...Nogen der har nogle gode råd at dele ud af?mvh dodo -
hjælp til produkt til samfundsfag eksamen ( Mediernes magt )
Forumindlæghjælp til at finde på produkt til min samfundsfag eksame problemstilling: Medierne har stor betydning i politik i dag. Hvilken betydning har medierne for den politiske dagsorden? og har medierne fået for stor magt? Hvordan er mediernes magt betydningsfuld i forhold til den almene dansker? -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til religion c eksamen her i morgen og jeg har 4 i årskarakter. Jeg kan virkelig ikke lide faget og tror ærligt ikke at jeg består, da jeg ikke kan nå at få læst hele pensum. Hvis jeg ikke består eksamen men har 4 i årskarakter, vil jeg så bestå faget og stadig blive student? -
Eksamen
ForumindlægHej derude.. Jeg skal desværre op til eksamen i historie, men først d. 12 juni. Vi har 24 timers eksamen og det er jeg rigtig glad for. Hader virkelig historie. Er der nogle, som har nogle gode råd til hvad man skal gøre? Hvor meget skal man læse op osv? - for har jo 24 timer til at sætte mig i... -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
HJÆLP! Eksamen!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til religionseksamen snart. Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre der har været oppe i religion. Her tænker jeg mest på gode råd til både eksamen og forberedelsen. På forhånd, TAK! -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg ved en fejl har til eksamen gentaget nogle linjer om igen da jeg skulle fikse layout har det en meget stor effekt på min karakter -
antal ord dansk HF eksamen?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange ord/anslag en dansk skriftlig eksamensaflevering skal rumme anno 2011? Det står så vidt jeg har erfaret ikke oplyst noget sted, og min lærer har heller ikke kunne give mig et kvalificeret svar andet end, ikke for kort, ikke for langt. Hilfe bitte!
