Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 7001 til 7020 af 14099
  • SRP - ideer til emne med engelsk

    Forumindlæg
    hej skal snart til at skrive SRP-opgave, skal faktisk ha' valgt emne til på onsdag, så ville lige høre om der var nogen som sad inde med nogle gode forslag. jeg er i den situation at jeg skal have engelsk med og derudover kan jeg så vælge dansk, historie, samfundsfag, psykologi vil meget gern...
  • Vurdering

    Forumindlæg
    Hej nogle som kan vurdere min aflevering? Hvilken karakter ville i give?
  • vektorer

    Forumindlæg
    jeg er igang med at bevise projektionssætningen, men en bevismetode jeg følger, bruger ideerne om at prikproduktet er 0 ved vinkelrette vektorer, før dette bevis har jeg bevist formlen for hvordan man finder vinklen, men ikke nævnt eller bevist hvor a og b naturligvis er vektorer.
  • essay om det overnaturlige

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive et essay om det overnaturlige. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang, da jeg ikke har skrevet et før. Jeg håber ,at der er en som kan give mig inspiration :)
  • Sociologi/historie!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej.. Ville høre om der var nogle der havde nogle gode ideer til hvilke emne man kunne skrive om inde for samfundsfag og historie. Vil rigtig gerne have noget om sociologi... Hilsen H89M
  • Heliocentriske verdensbilled

    Forumindlæg
    Hej Hvis man skal redegøre for de observationer som første til udbredelsen af det det heliocentriske verdensbillede , hvad vil I da sige? Svaret skal da både indeholde fra en dansk/fys/matematisk side.
  • Ansøgning til lærervikar

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart have sabbatår og derfor kunne jeg godt tænke mig at blive lærervikar. Jeg tænkte derfor på, om der var nogle herinde, der kunne komme med nogle gode råd til ansøgning og jobsamtalen? Evt. nogle der lige kan smide deres gamle ansøgning op (gerne en de er blevet ansat på), så j...
  • eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til mat eksamen i morgen, og har brug for hjælp til nedestående spørgsmål beskriv et eller flere eksempler på en situation hvor man kunne være interesseret i at foretage en stikprøve Demonstrer vha. eksemplet hvorledes man kan foretage en uafhængighedstest
  • værdier til grim og dum

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundlig dansk med teksten "grim og dum" af gretelise holm, og jeg skal beskrive værdierne i novellen. Jeg ved ikke hvordan man gør, please svar hvis du kender svaret. tak på forhånd
  • Studieretningsprojekt.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg vil gerne skrive studieretningsproekt i fagene matematik og psykologi, med psykologi som hovedfag. Er der nogen, der har gode idéer til emner? Matematikdelen skal helst være svær og kompliceret. På forhånd tak!
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej skal skrive en problemformulering om Apartheid ved ikke hvordan jeg skal gøre Hjælp!!
  • Historisk tid

    Forumindlæg
    Jeg har læst "Det Forræderiske Hjerte" af Edgar Allan Poe, novellen er skrevet i 1842. Jeg skal finde ud af hvilken historisk tid den blev skrevet i - jeg kan kun komme på romantikken, min søster foreslår guldalderen. Kan i hjælpe mig?
  • Indledning?

    Forumindlæg
    Hvordan laver man en indledning til et essay?
  • Kilder til "apartheid"

    Forumindlæg
    Hej derude !! Historie/Engelsk - Apartheid Jeg sidder her og er helt på bar bund mht. hvilke kilder og historie materialer jeg skal bruge til studieretningsprojektet.. Er der nogle der har nogle gode ideer til nogle rigtig gode kilder og historiematerialer til emnet Apartheid..? På forhånd tak!(:
  • Synopsis - Døden

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op i mundtligt dansk (9.klasse), og som fordybelsesområde trak jeg døden. Jeg tænkte på, om nogle af jer kendte en god novelle om døden. Tak på forhånd.
  • Hvad betyder det?

    Forumindlæg
    Hvad menes der med denne sætning: Stammen er tendentielt incestuøs og principielt fjendtligt indstillet over for fremmede..?
  • Kulturpsykologi?

    Forumindlæg
    Kan kulturpsykologi placeres under samfundsvidenskab? Nogen der har nogle link til hvor det er beskrevet? På forhånd tak.
  • hjælp til prob.formulering til SRP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til at skrive SRP i fagene samfundsfag og dansk og emnet er dansk folkeparti. Har i tankerne at redegøre for deres politik og vælgerprofil,( samf) samt analysere noget materiale fra deres seneste valgkamp(2007)( dansk). Har derfor de to første taksonomiske niveauer, men mangler...
  • Supplering

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er en student som er overvejende over for at supplere nogle fag, herunder matematik. Men spørgsmålet er hvorvidt der er stor forskel på at supplere på Niels Brock (hhx) eller KVUC (stx), ift. matematikken. Kommer selv fra stx, men måske er der nogle som ved bedre ift. pensum,...
  • Eksamenskurser - Det hjælper!!!

    Forumindlæg
    Min søster bruger det på CBS. Jeg har fundet eksamensklar.nu, der udbyder eksamensforberedende kurser til os på gym og hhx Der er: Mat Erhvervsret Erhvervsøkonomi -Måske det hjælper dig til at bestå :)