Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 7061 til 7080 af 14099
-
Kriminalitet SRP-HJÆLP..
ForumindlægHeej! Jeg har valgt at min srp opgave skal omhandle kriminalitet. Men er der nogen der kan give en idé til hvad man kunne vælge som et fokuspunkt.? for jeg er nelig helt blank... Tusind tak på forhånd. -
Værk om identitetsdannelse
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart skrive SRP i dansk og samf. om identitetsdannelse i det sen-moderne samfund. Men jeg mangler et værk i dansk!!! Et værk jeg skal analysere. Jeg har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der kender et værk der omhandler d... -
PLEASE HJÆLP - Produkt - kvindeundertrykkelse
ForumindlægHej, vi er en gruppe på tre som har brug for hjælp til vores produkt. Vi har fået hjælp her inde en gang, og nu spørger vi igen. Vores produkt er en kort video hvor vi viser en retssag i Afghanistan. Vi havde tænkt os at vise en kvinde blive beskyldt for utroskab af hendes mand, da det er d... -
Hjælp til projektuge produkt
ForumindlægDav Så noget inspiration til et produkt, hvor vores enme er "forandringer" og vores underemne er spiseforstyrrelser. Produktet må ikke være: Planche, PowerPoint, Prezi, Google Slides og lignende præsentationsprogrammer. -
SRP: Historie og Engelsk - Terrorisme, 9/11
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder og er så heldig at skulle skrive SRP i fagene Historie og Engelsk, og har nu igår fået udleveret min problemformulering. Emnet er terrorisme, med 9/11 som det centrale. Først og fremmest skal det siges, at dette IKKE er et topic der forsøger at få jer til at lave min opgave. S... -
Spindoktorens rolle i partisystemet
Forumindlæglav en vurdering af spindoktorernes rolle med henblik på om det er godt eller skidt i forhold til partisystemet. (jeg har om mailsagen, ved ikke om det hjælper) -
SRP IDENTITETSDANNELSE
Forumindlægjeg har fået følgende spørgsmål: "Redegør kortfattet for sociologisk teori om idnetitetsdannelse. kom herunder ind på hvilken rolle anerkendelse spiller for identitetsdannelse." jeg er helt lost og ved ikke hvor jeg skal begynde henne?? er der nogen der kan hjælpe mig og give mig nogle ... -
Analyse via den hermeneutiske metode?
ForumindlægHej alle. (Denne opgave er i historie & dansk) Jeg sidder her med H. C. Andersens - Jernbanen og skal analysere den. Vores problemformulering er " På hvilken måde afspejler teksten den periode, den er skrevet i?" Jeg er gået lidt i stå - Og er i tvivl om hvordan jeg analyserer de... -
Hvilken slags Fantasy er Harry Potter?
ForumindlægJeg vakler lidt mellem de forskellige undergenre, kan det passe at Harry Potter er en Urban-fantasy bogserie? På forhånd tak for hjælpen =) -
positionering
Forumindlæghej alle. Jeg har fået til opgave at diskutere Toms og Ritter sports anvendelse af promotion med hensyn til at positionere sig på det danske slikmarked. Hvordan skal jeg gribe det an ? -
Samfundsfag
ForumindlægHej hvor mange partier er der i folketinget ??? hvor mange amter i Danmark ??? -
Integration
ForumindlægHar fået til opgave at besvare, hvorvidt den danske integration af invandrere med muslimsk baggrund er vellykket. Derudover skal jeg beskrive hvilken effekt indfødtsretsprøven har og om det er en god ting. Nogle som har nogle ideer, eller gode links til ovenstående? -
medicinsk etik
Forumindlæger der nogen der har notater til medicinsk etik -
Hjælp til Romerriget
ForumindlægJeg skriver min SSO for anden gang. Første gang havde jeg problemer med at få fat på førstehåndskilder, og det vil jeg meget gerne undgå nu. Jeg har fået afslag for at skrive om kejserkulten og helleniseringen af Romerriget pga. manglende førstehåndskilder. Er der nogen der har en idé om nogle e... -
det ubeskrevne blad????????????
ForumindlægHej folkens er der nogen som har læst det ubeskrevne blad?? Har læst den men kan ikke rigtig finde den røde tråd… -
Tilbageblik 2010
ForumindlægHeej Jeg skal skrive en lille opgave om alt det der er sket her i Danmark og i Europa i 2010 .. Har i nogle ideer ? Fx Mohammed krisen osv. osv. -
Eksamen i morgen plz help !
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til terminsprøver i morgen. I diktat og læsning. Sagen er at jeg er MEGA dårlig til diktat. men er okai god til læseprøve.. Jeg har fundet ud af at alle vores prøver er fra -- Maj 2010 -- Ville bare høre om der er nogen der har den eller en der kan sende et link til hvor ... -
Miljø Kampagne
ForumindlægHej Vi har fået stillet til opgave, at lave en kampagne under emnet "Miljø Politik". Jeg vil høre om i nogle ideer? Planen er at lave en video, en folder eller en plakat + almene informationer. Tak! -
Nietzsche - Det afsindige menneske
ForumindlægHej alle. Jeg har følgende tekst, og har nogle spørgsmål til hvad der kan menes med den. først og fremmest: Hvilken genre ville i sætte den under? Hvorfor tror i han vælger at skrive hans egne synspunkter, på denne måde? Hvilke fordringer til mennesket stiller Nietzsche? Har I ikke hørt om det... -
Stalingrad
ForumindlægJeg har en problemformulerin der lyder: En vurdering af betydningen for krigens videre forløb af det tyske nederlag ved Stalingrad: militært, økonomi og politisk. Er der nogle der kender nogle der kender nogle gode bøger og hjemmesider om Stalingrads økonomi og Stalingrads politik. Og på forhånd...
