Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7621 til 7640 af 176851
-
Haster hjælp skal til eksamen i morgen har problemer med nogle spørsmål
Forumindlægbevis sinus relationen og cosinus relationen... forstår ikke beviset i min bog. gør rede for andengradspolynomiets graf og beviset for rødderne ved hjælp af diskriminanten. gør rede for fordoblings- og halveringskonstant for eksponentielle funktioner F(x)=b*a i x, samt for anvendelsen af ekspon... -
Kemi eksamenssæt
ForumindlægHej derude! Ved I om der er lagt svarene på sidste års eksamenssæt i kemi, dvs. eksamenssæt for kemi i august 2009 her el. evt. på studienet.dk? på forhånd tak -
Emner til skriftlig studentereksamen i dansk 2005
ForumindlægHej.Jeg går i 2.g og er lidt interesseret i, hvilke emner, som var til studentereksamen i skriftlig dansk her i år. -
Opbygning af protein, til fællesfaglig NF eksamen!
ForumindlægHej allesammen! Vi er i de skønne eksamens måneder - og jeg har æren af og skulle til fællesfaglig eksamen i NF, tirsdag i næste uge. Jeg har meget godt styr på opbygningen af kulhydrater og fedtstoffer, men det ligesom proteiner bliver ved med at drille lidt. Jeg håber der sidder nogen der u... -
Hvordan skal jeg forberede mig til en Skriftlig Tysk prøve?
ForumindlægSkal have en Skriftlig Tysk prøve imorgen og jeg er ikke så dygtig til at formulere mig med sætninger da jeg lige er kommet fra en skole hvor det var utrolig svært at koncentrere sig i timerne pga vi var 2 klasser sat sammen osv. men nu er jeg kommet i en skole hvor de ikke blander klasserne samm... -
Kemi opgavesæt
ForumindlægHej....:) Jeg skal lave et opgavesæt i kemi. Der er tale om opg. 3-5 i opgavesættet: studex 2003 med spektroskopi. Jeg ville hører om der er nogen som har lavet det, da det ville være til stor hjælp. På forhånd tak for hjælpen....:) -
organisk kemi
ForumindlægJeg skal bruge hjælp til noget kemi. Jeg ved at en molekyle har formlen: C5H8 og deraf skal jeg opskrive en strukturformel for stoffet. DEraf også finde ud af om den har flere forskellige løsninger -
Kemi rapport
ForumindlægHej. Jeg ville lige spørge om nogen kunne svare mig på disse 2 spørgsmål.. 1. Hvad bruger man mol og Unit til, når man taler om kemi? 2. Hvad er foreskellen på en kemisk og et grundstof? -
Resultater til 3.028, eksamens opgaver i matematik :)
ForumindlægHeej :) Som overkskriften siger, har lavet opgaven, er bare i tvivl om resultaterne også er helt rigtige. Har forsøgt at finde det herinde, men hvis det bare er fordi jeg er en kegle, og de faktisk er her, må I gerne sende et link. Ellers er der nogen der ligger inde med dem? Foresten handler op... -
UV-stråling forsøg - Naturfaglig eksamen
ForumindlægVi har trukket stråling til den naturfaglige eksamen. Hvis i har nogle forsøg der omhandler UV-stråling, må I meget gerne skrive det i kommentaren. <33 -
Mundtlig eksamen - hvad betyder formuleringen af spørgsmålet?
ForumindlægHej derude! Jeg håber en af jer kan hjælpe mig med at specificere hvad jeg skal gøre i min mundtlige eksamination i matematik A-niveau i spørgsmål 1 og 2.. De lyder således 1. Indfør den trigonometriske funktion af sin(x). Bevis arealformlen og sinusrelationen 2. Indøfr den trigonometriske fu... -
Organisk kemi.
ForumindlægHvad er godt at komme ind på hvis man skal fortælle om organisk kemi, udover kompleks bindinger? Tak på forhånd. -
Kan en C-valgblok opgradere et B-fag til A?
ForumindlægDet overst&#229;ende:) -
Kemi opgaver
ForumindlægJeg har nogle kemi opgaver jeg skal få lavet, men er verdens dårligste til faget så håber der er nogle kloge hoveder herinde, der kan hjælpe mig igennem dem :))) Det skal lige siges, at i en af de 4 opgaver skal jeg vise, hvordan det er muligt at løse ligningen vha. Newton Raphsons metode (det e... -
Hellige skrifter fra et religionsvideskabeligt synspunkt
ForumindlægHvordan ser en religionshistoriker på hellige skrifter som Biblen og Koranen? Hvem har skrevet dem? Og hvad kunne grunden være til det? -
dansk skriftlig 2012
Forumindlægville høre om nogen har skrevet en kronik om spin fra ekssamenssættet i skriftlig dansk 2012? -
Skriftlige opgavesæt/eksamenssæt
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige dansk...?? -
Notater til spansk mundtligt eksamen
ForumindlægHejsa. Det er sådan at jeg skal op til spansk mundtlig eksamen på torsdag, og jeg har været sådan et kæmpe kvaj, at jeg ikke har taget notater til de tekster vi har haft læst. - Og det er ikke alle teksterne jeg kan læse igen, da jeg har afleveret nogle af bøgerne, da de blev hjemkaldt. De teks... -
Tvivl ang. offentliggørelse af skriftlige prøver
ForumindlægHej SP, Jeg ved, at jeg spørger lidt dumt, men jeg håber alligevel, at nogen kan afklare hvad der menes her fra uvm.dk "14. maj 2024: Delvis offentliggørelse af prøveplan (sommertermin) Delvis offentliggørelse af prøveplanen for samtlige skriftlige prøver, samt de mundtlige prøver, der af... -
Facit/løsninger for matematik A 25 maj 2018
ForumindlægHej alle, flere efterspurgte om løsninger til årets opgaver, ja. De kommer her. Jeg har løst dem hurtigt i Maple, så om de er fejlfrie garanterer jeg ikke for. Delprøve 1: Opgave 1 Opgave 2 Opgave 3 C er grafen for h(x) B er grafen for f(x) A er grafen for g(x) Opgave 4 x: tid, målt i å...
