Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7641 til 7660 af 176851
-
Tekst om Ondskab, til eksamen 10 klasse
Forumindlægjeg har trykket Ondskab som fordybelses område i 10 klasse til FS10 prøven i dansk. Er der nogen, der kender en god tekst om ondskab, helst et Essay, digt eller noget fillosofi. :) -
HASTER ! Eksamen
ForumindlægHvad er forskellen mellem feltlinier og magnetfelt? Hvad er det vi påviser når vi på glasplade putter jernspåner på en magnetstang? -
Kemi eller nanoteknologi?
ForumindlægHej, er der nogen som har erfaring med enten kemistudiet eller nanoteknologi på f.eks KU? Jeg overvejer at læse en af delene, men er lidt usikker. Vi havde en dame over fra Princeton, og hun frarådte nanoteknologi som en bacheloruddannelse da det er alt, alt for specifikt. Hun mente at kemistudie... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
Problemer med at udtrykke sig skriftligt
ForumindlægKompendieartiklen "At dividere - Hvordan dividerer man?" er skrevet i et fuldtændigt håbløst og forvrøvlet sprog. Man tror den er forfattet af en 3.klasses skoleelev med læse/skriveproblemer. Det hele er det rene kaos og med underlige afstande mellem tegn. -
fysik c eksamen :) universets alder
ForumindlægJeg har trukket kosmologi i dag :) .. med hensyn til universets alder: T=r/v=1/hubbles konstant Jeg undrer mig over at universets alder er 1/H fordi så er alderen jo konstant, og det kan da ikke passe. -
Vinkel mellem vektor a og vektor b
ForumindlægHej Jeg skal finde vinklen mellem vektor a og vektor b. Jeg ved at: vektor a numerisk = 6 vektor b numerisk = 2 vektor a * vektor b = 6 Hvordan udregner jeg vinklen? -
eksamen
Forumindlæghvis der lige er en som vil kigge det jeg har skrevet indtil videre igennem for de værste fejl så ville jeg blive rigtig glad... :) Der text heißt „Metin und Martin” und der text ist von Alev Tekinay geschrieben. Resümee von „Metin und Martin“ Der text handelt von Metin der einen Ausländer ist.... -
Eksamen
Forumindlæghej, jeg kan ikke svarer på et spørgsmål som jeg virkelig ikke kan finde svare på. Hvilken indflydelse har radikalisering for samfundet? svare hurtigst muligt, er til i morgen tak på forhånd -
eksamen
ForumindlægHej, skal op til fransk mundtlig hvilken slags spørgsmål tror min lærer kan stille ud fra l'amitie fremtidsjob -
fysik kemi
Forumindlægnogle der kan svare på disse spørgsmål: ? Hvilke kredsløb finder du i din hverdag? ? Hvad er en begrænsende faktor i et kredsløb? ? Hvordan kan vi genanvende glas, papir og træ? ? Hvad holder carbons kredsløb i gang? ? Hvordan CO2 påvirker koralrevene? ? Hvad sker der, når fossile brændsler a... -
Hjælp skal til eksamen
ForumindlægHej alle (: jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg skal op i 8 klasse og skal ha eksame opgaver i næste uge. Vi har fået fysik opgaverne på forhånd, til at skrive notater. Jeg er ikke dårlig til fysik, men har brug for hjælp. Håber i vil hjælpe (: Indeholder vand stoffer der kan springe i luft... -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til tysk eksamen her om to uger. Jeg går i 2g, og skal afslutte tysk på B niveau. Det er en mundtlig eksamen. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd, som I kan anbefale mig, da jeg er lidt nervøs. -
Eksamen
ForumindlægTil sommer skal jeg op til mundtlig fransk eksamen på STX B-niveau, og jeg er en smule forvirret. Er der nogen der ved, hvordan eksamen helt præcist kommer til at foregå, og hvordan man bedst kan forberede sig? -
Mat B eksamen juni 2010
ForumindlægEr der nogen, der har en besvarelse af studentereksamenssættet fra juni 2010 liggende? -
Message in a bottle - hjælp til engelsk stil (FSA)
ForumindlægHej alle! Har en engelsk stil for som jeg godt kunne bruge noget hjælp til og tænkte nogle af jer andre måske havde haft den før. Den skal handle om en pige der har skrevet "a message in a bottle" som en anden så finder. Håber i kan hjælpe mig med at få rettet grammatikfejl eller bare ... -
Hvor stor er forskellen på A,B og C niveau?
ForumindlægJeg går på hf-enkelt fag og har på nuværende tidspunkt matematik på c-niveau. Det går fint her og jeg scorede mig et lækkert 10-tal til terminsprøven. Så tænkte jeg, måske fejlagtigt, at hvis det kan lade sig gøre at få 10 på c-niveau, så skulle det ikke være noget problem, på sigt, at bestå på a... -
Nogle der har været op i DANSK skriftlig årsprøve?
ForumindlægHejsa. Nogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? -
angående ng eksamen
ForumindlægHej folkens. er der ikke en eller to der gider fortælle mig hvorfor det er La Niña er skyld i tørken på afrikas horn. ??? i need it .. please .. -
HF eksamen i dansk
Forumindlæghejsa jeg skal op i morgen i dansk a på hf, men har i nogen gode råd... jeg er bare så nervøs...
