Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 7921 til 7940 af 154033
  • Definerer A, B, C niveau eller år?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på...
  • HJÆLP?

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen, er igang m. mine biologi-lektier, men sider fast et sted. Ved nogen af jer hvad ,,Biologiens centrale dogme'' er? Tak på forhånd! :D
  • Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og b

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg har et spørgsmål som lyder følgende I et koordinatsystem er to vektorer, vektor a og vektor b bestemt ved vektor a=(2;3) vektor b= (-1;2) Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og vektor b? Hvordan løser man detnne opgave
  • Privatlærer Matematik A-niveau i Nordjylland søges

    Forumindlæg
    Hej. Er begyndt på matematik a-niveau som enkeltfagskursus ved siden af mit normale fuldtidsarbejde, da jeg ønsker at søge ind på medicinstudiet til næste år. Jeg havde sidst matematik i 2002, da jeg afsluttede min studentereksamen, så det siger sig selv at det er gemt langt væk i hukommelsen. J...
  • haster -hurtigt opgave: en funktion hvor a og b skal bestemmes.

    Forumindlæg
    En funktion f er af typen f(x)=b*x^a, og der gælder at f(2)=4 og f(4)=64 bestem tallene a og b hvordan gør jeg det?
  • radioaktivt henfald N=N0*a^t

    Forumindlæg
    Hej, jeg håber virkelig jeg kan få noget hjælp med dette ;) N=N0*a^t N er antallet af kerner. t er tiden. N0 er konstant(kaldes også b), er antallet af kerner ved tiden t=0. hvad er a?????????????????
  • H A S T E R - oversættelse !

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Det kunne være mega dejligt hvis en eller flere ville kommentere eller rette de grammatiske fejl i oversættelsen. 1.Lorna er min brors veninde. Lorna is my brother’s friend. 2.Byens største fabrik matte lukke (to close down) The factory of the town has to close down. 3.Efte...
  • Hjælp til at løse ligning 2 = a^2 - 4a

    Forumindlæg
    Hej jeg vil super gerne have hjælp til denne ligning hvor jeg skal finde a: 2 = a2 - 4a På forhånd tak!
  • Matematik A - eksamenssæt 7 december 2017

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogen der ligger inde med eksamenssættet fra 7 december 2017 til matematik A??
  • hvad hedder "i løbet a natten" på tysk?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, nogle der ved hvad: "I løbet a natten hedder på tysk"? (Det er en sætning :D) PÅ forhånd mange tak!
  • Metode til Samf A eksamen? Nej vel?

    Forumindlæg
    Hej Vil høre om man skal inddrage en metode, når man udarbejder en synopsis til samfundsfag eksamen A? Er det ikke kun i AT man inddrager metode??
  • Fysik A STX eksamenssæt fra december eller august 2015

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogen der har eksamenssæt for Fysik A fra år 2015 i december eller august måned? Mvh tak på forhånd :)
  • Rettelse af DHO - Grammatiske og sproglige fejl! - Dansk A

    Forumindlæg
    Nogle søde sjæle der gerne vil rette min DHO indenfor grammatiske og sproglige fejl. Fagene er kun Dansk A! God dag :)
  • Hjælp til engelsk stil A simple exchange of niceties

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan fortælle med hvad temaet/temaerne i i teksten A simple exchange of niceties?
  • dami A/S swot analysens noter

    Forumindlæg
    hey er der en venlige der har noter til vø på a om dami a/s "SWOT ANALYSEN".... opgaven lyder: Opstilling af SWOT-opsamling og strategiske forslag Opstil med udgangspunkt i SWOT-opsamlingen nogle forslag til strategiske muligheder for DAMI A/S. Forslagene skal udarbejdes, så de ...
  • Hvordan finder man a og b ved en potentisk funktion

    Forumindlæg
    Hvis man har oplyst, at f(x)=b*x^a Og f(2)=2 og f(4)=16 Hvordan finder man så a og b? Jeg ved godt hvordan man gør det for eksponentielle.
  • Hævning af fysik B-A efter 2. g

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har et problem med at jeg har valgt spansk på A niveau i gymnasiet. Men på grund af noget med skemapakningen for min linje: Matematik A, Fysik B, Kemi B. Kan jeg kun have 4 A fag, jeg har først fundet ud af dette efter min chance for at ændre 2. sprogfag er slut og kan derfor ikke hæve ...
  • Bestem de værdier af t, for hvilke a ⃗ og b ⃗ er parallelle.

    Forumindlæg
    Jeg har løst opgave a
  • Engelsk B og A niveau på samme tid?

    Forumindlæg
    Har hørt at det kun er A niveau karakteren der tæller på eksamensbeviset, men ville lige være sikker. Nogen der ved om dette er sandt? :)
  • Svarer en hævning fra C til B til et A-fag?

    Forumindlæg
    Er det rigtigt, at hvis man har 4 A-fag og så hæver et C-fag til B, så er det det samme som at have 5 A-fag, hvorved man må gange sit snit?