Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 7941 til 7960 af 63055
-
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil kigge min stil igennem for fejl ? Hvis i synes der er for meget til at I gider at rette det hele, kan I jo bare tjekke noget af. Så ville jeg være meget taknemlig:) Our study tour to Paris started on 14 September. We went by bus and arrived in Paris on 15 September 9 o’c... -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
HASTER RIGTIG MEGET! I9;m desperat.. HJÆLP til mat eksamen på fredag :-(
ForumindlægHeeeej venner.. Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her på fredag, det er på 10 klasses niveau.. Ville høre; har I nogle noter fra 10 klasse matematik? SÅ MÅ I MEGET gerne sende dem i en besked eller skrive privatbesked til mig og få min mail .. Ps: hvad SKAL man kunne til en 1... -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
city of glass
ForumindlægVi har fået et uddrag af romanen city of glass, og jeg har virkelig svært ved at forstå den, når jeg ikke har sammenhængen i bogen. Vi har læst 1. kapitel og 9. kapitel. Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvad sammenhængen mellem quins identitetsproblem og Stillmans opfindelse af det nye sprog ... -
Kan jeg nå at starte på stx? (Hjælp søges!!)
ForumindlægHejsa, STX er startet i dag for alle dem der har ansøgt osv, men jeg har været så overbevist om at 10 klasse var den rigtige vej, men det har jeg virkelig fortrydt og jeg vil gerne starte på STX, men jeg ved ikke om det er muligt, da STX som sagt er begyndt i dag her i Fredericia og jeg ville bar... -
Ekponentielt voksende fuktion
ForumindlægVed slet ikke hvordan jeg skal løse dette regnestykke!Indholdet af et radioaktivt stof i et præperat after eksponentielt med en halveringstid på 1,28*10^9 år.Bestem, hvor mange procent af det oprindelige indhold der er tilbage af stoffet efter 8,50*10^8 år.Bestem, hvor lang tid der går, før indho... -
Syg til terminsprøve
ForumindlægHej SP Jeg var desværre syg den dag, hvor jeg havde matematik terminsprøve (9. klasse). Jeg har hørt at terminsprøven ikke er så vigtig, fordi man kun tager den for at få en fornemmelse af hvordan afgangseksamen er, men vil det sige, at jeg ikke skal tage den om eller hvad? Er der nogen der ... -
10 Vs Stx?
ForumindlægHej alle. Jeg har gået i længere tid, og tænkt på hvad jeg skal efter 9 klasse. Hvad synes i? Mit snit ligger på omkring 5, efter standpunkt. Mener selv det kan ligge højere efter eksamernerne. Im lost, så plzz giv lidt respons:D -
Tysk feedback?
ForumindlægHar lavet 2 personbeskrivelser af 2 personer fra den tyske film "die welle". Hvis nogle ville gide at læse den, og give mig lidt feedback ville det være rigtig rart! Tak på forhånd. :-) -
Gennemsnit opgave, hjælp!
ForumindlægOpgaven lyder: Jørn H.s kost sammensættes ud fra, hvor meget han bevæger sig. Ved hjælp af en skridttæller finder man ud af, at han har løbet ca. 11.000 skridt i en hjemmekamp. Man regner med at - 10% af skridtene er 30 cm lange - 20% af skridtene er 120 cm lange - 70% af skridtene er 70 ... -
Tage notater med
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk i morgen og har altid gået ud fra, at jeg gerne må tage notater med ind til forberedelsen. Nu har jeg lige fået at vide af min veninde, at det må man ikke.- Er det korrekt?Jeg har prøvet at søge på UVM, men jeg formår ikke at kunne finde noget.Mvh.Tissi -
gode råd
ForumindlægEr der nogen af jer som kunne give mig gode råd til dansk læse røve og skrive prøve?? på forhånd tak -
Dansk opgivelsesstof
ForumindlægHey. Kan man (i dansk mundtlig eksamen) risikere at komme op i et billede fra f.eks. barokken, som man så skal analysere? :| -
Nogle ideer? :)
ForumindlægHej!! jeg er en pige som går i niende klasse. Jeg ved godt at skolen lige er begyndt, men jeg ville spørge om i har nogle gode ideer til forberedelsen af eksamnerne.. Jeg ved godt at det lyder åndsvagt men kunne godt lige tænke mig, at hører jer andres meninger...Er MEGA nervøs :O - Sahar... -
1. klassesmatematematik
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis ved, hvad man lærer i 1. klasse i matematik? Addere og subtrahere ved flere cifre? Eller er det stadigvæk farvelægning af diverse mønstre...? -
aldrig prøvet det!
Forumindlæghejsa..jeg er igang med at lave fysik, og så står der så:E = m c2m = massen af det stof, der forsvinder målt i kg.C = lysets hastighed målt i m/s (3*108 m/s)E = energien man får ud af det målt J (joule)så meget fylder 1 g jernE = (1/1000 * (3*109;8)9;2) J = 9*109;13 J = 25.000.000hvad er... -
Odysseen perspektivering
ForumindlægHej allesammenHar et lille problem som haster.Skal op i old fredag d.27. og har det hele klart, undtagen Odysseen. Hvad skal man perspektivere 5., 6. og 9. sang til af andre tekster? Kan nævne et par fra mit pensum: Ødipus, Herodot:Kong Kroisos, Thukydid: krigerbegravelse, xenofon om ægteskabet, ... -
Landarbejdere????
ForumindlægHvilken social klasse tilhørte landarbejderne i slutningen af 1800-tallet? -
24 timer med Pamela Anderson!
Forumindlæg.. ville jeg foretrække frem for 24 timers fysiktest.. Men sådan er verden nu engang.. Til gengæld føler jeg at jeg står i lort til halsen, så vær venlig at læs videre, jeg har virkelig brug for en hjælpende hånd! Er der nogen venlige sjæle som har noget tid tilovers i morgen, og er i stand til ...
