Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8021 til 8040 af 19198
-
Fransk eksamen
ForumindlægHej foliiis Jeg skal til fransk eksamen om en månedstid... Del 1 skal man forberede sig til sin disposition. Men del to når man skal trække et spørgsmål hvad kunne spørgsmålet være? i må meget gerne også hjælpe mig i engelsk. -
jura eksamen 1. år
Forumindlæghey Hvor kan man se hvornår man skal til eksamen? Er der nogen datoer allerede eller hvornår kommer de op? Er de svære og hvor stor en forskel er der fra dem og gymnasiale eksaminer? Har hørt ordet: dispositioner - hvad er det? Det har åbenbart noget med eksamener at gøre.. -
-3 var jeg er fuldstændig frustreret
Forumindlæghej Jeg forstår ikke hvordan jeg kan få -3 bare sådan direkte.jeg gik efter min plan og gjorde som jeg skulle og øvede min bror og kunne du, jeg sagde det også til eksamen lige præcis på samme måde.... Det gik ikke godt.. du opfylder ingen af kravene og dit sprog var ikke godt, du havde ikke fors... -
24 timer årsprøve - rettelser
ForumindlægHey jeg skal til årsprøve i morgen, og sidder og arbejder med min tekst :) Jeg ville blive meget glad, hvis der var en der gad at rette de noter jeg har skrevet indtil videre. På forhånd tak. 1.) Præsentation Ich möchte den Text "Plötzlich war meine Hand auf seinem knie“ vorstellen. De... -
Hjælp mig med oversætte.
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at oversætte det her på tysk, men tror der er noget galt med det. Vil i gerne oversætte det, tak. (Håber i vil) Som sagt har det været en god uge med udfordringer. Det var en nem tekst som vi skulle læse. Det var også godt, at der ikke var for mange opgaver. Det var godt at... -
Plz hjælp :)
ForumindlægHej jeg sidder her med en tysk tekst, jeg skal skrive stil over den, og jeg har oversat teksten men stadig efter jeg har oversat teksten har jeg svært ved at svare på spørgsmålene, i det omfang som opgaven skal fylde, så jeg vil bare høre, om der ikke var nogen der kunne komme med nogle tips til ... -
Dank synopsis i kortfilm
ForumindlægHej, Jeg skal op i dansk og skal op i prøveform B. Mit fordybelsesområde er "Eksistens udtrykt i kortfilm" og jeg har valgt kortfilmen Helium, som vandt en Oscar her i år. Da den er lidt lang (21), har jeg fået afvide at jeg skal vælge en scene/sekvens og gå virkelig i dybten med den ... -
FSA
Forumindlægheyjeg ville lige prøve at høre om der er nogen tysk-genier som fik 13 i folkeskolens afgangsprøve, hvad vedkomne havde gjort for at opnår knap så (folker.niveau) udsædvanlig karaktere...samtidig søger jeg en hjemmeside, eller hvis nogen af jer har en en tysk tekst beregnet til folkeskole(prøve).... -
Lidt forvirret
ForumindlægHvorfor står en tysk bisætning altid til sidst i udsagnsleddet? -
7 linjer
ForumindlægHej. er der nogen som kan rette 7 linjer på tysk ? :) -
Falco - der sänger
ForumindlægNogle der ved noget om Falco?? Og må gerne være på tysk. -
et ord
ForumindlægHvad hedder statsborger i flertal på tysk, altså statsborgerne ? -
oversætter
ForumindlægEr der nogle der ved hvor man kan oversætte gratis tekster fra tysk til dansk ? -
die,der,das,den
Forumindlæghej studieportal.er der nogen som kender en hjemmeside med tysk grammatik ? -
p.g.a
ForumindlægNu har jeg tænkt over det længe, og hvordan siger man p.g.a på tysk. -
2. verdenskrig
ForumindlægHvordan påvirkede nazisterne det tyske samfund? Hvad er et rigskoltkammer? -
Guf & syltetøj??
ForumindlægJeg har lovet en veninde at opklare hvad guf og syltetøj hedder på tysk - hun står i et ishus, populært blandt tyskere - åbentbart Forslag? -
lidt øvelse
Forumindlæghej... jeg er klarer ambitioner om at blive rigtig god til tysk;) hårdt slid er derfor påkrævet, og tænkte om nogen lå inde med nogle grammatiske øvelser eller lign som jeg kunne prøve at løse, og derfor kunne en eller anden rette;)? -
hjælp med tidsangivelser
Forumindlægsætning: hvis du ikke står op nu, kommer du for sent Jeg kan ikke lige finde ud af hvilken til denne sætning er skrevet i, men jeg ville sige nutid, men er dette rigtigt. er der nogen der kan hjælpe med at bestemme tiden og måske også at oversætte denne sætning til tysk -
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet?
