Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8061 til 8080 af 58387
  • DANSK ESSAY / ENGELSK TITEL ?

    Forumindlæg
    mit spørgsmål lyder: kan et dansk essay have engelsk overskrift ?
  • Synopsis til engelsk mdt.

    Forumindlæg
    Hej Alle Til engelsk B mdt. i 2.HF, skal man også lave en synopsis som skal udleveres til lærer og censor?
  • Snyd til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle! Der er noget jeg har spekuleret over siden mine skriftlige eksamener er overstået på mit gymnasium. Vi plejer ALTID at aflevere terminsprøver og årsprøver digital - det har jeg gået ud fra at de har gjort, for at tjekke for snyd? Men til mine skriftlige eksamener i år afleverede vi ...
  • Dumpe eksamen -HJÆLP!

    Forumindlæg
    hej Hvis nu jeg dumper en eksamen 3 gange, bliver jeg så VIRKELIG uden videre smidt ud selvom jeg f.eks. har bestået mange andre eksamener, stadig er igang, har gået der i et par år? Kan man ansøge om at komme ind igen af en grund? og hvad skal grunden være, f.eks. hvis jeg har været rigtig str...
  • Engelsk ordsprog på dansk?

    Forumindlæg
    Hvad er den danske oversættelse af dette ordsprog, der rammer betydningen af det engelske? Gerne til et tilsvarende dansk idiom! Her final remark was the straw - and I decided to clear out right away! Anyone?
  • Engelsk outline school shooting hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt school shooting som min main topic og colombine higschool som my topic. til min engelsk mundligt. hvis der er nogen der har nogen ider til noget der er vigtigt at indkopere i min outline, må i meget gern skrive dem.
  • hjælp til rettelse af kort engelsk ovesættelse

    Forumindlæg
    Er der nogle som har tid til at hjælpe mig med at rette en dansk-engelsk oversættelse? jeg kan evt. sende den via. e-mail (den fylder en side den danske tekst) på forhånd tak
  • The Model -Engelsk Stil

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå med min engelske stil over novellen "The Model". Der er desværre ingen hjælp at hente i form af skrevne stile herinde, så hjæælp hvis du ligger inde med én der kan inspirere mig lidt.. Håbefulde hilsenerLine
  • hvorfor lære engelsk?

    Forumindlæg
    Hej! jeg har fået en opgave for i engelsk hvor vi skal skrive en side om hvorfor vi lære engelsk og hvorfor det er godt at kunne. Tænkte på om i havde nogle gode grunde? Håber virkelig at i kan hjælpe, er gået totalt i stå... Skriv så meget i kan !!! :D
  • Psykologi eksamen

    Forumindlæg
    Hej...Jeg ville høre om, der var nogen, der vidste, hvordan en psykologi eksamen foregår og om man må ha alle notater og bøger med ind til forberedelsen...?
  • Old eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg ville høre om nogen kunne fyre tips af som alle os der skal op kunne få gavn af? F.eks. hvordan man skal disponere en eventuel eksamen? Hvad skal man fokusere på osv.
  • Eksamens nervøsitet?

    Forumindlæg
    Heej Alle (: Tænkte på om der var nogen der havde nogen der har nogen gode råd imod eksamens nervøsitet? Mvh Astrid xD
  • Hvordan foregår eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart op i samf c-niveau. har jeg 24-timers forberedelse el. hvordan foregår eksamen? :) tak på forhånd :)
  • Eksamen på torsdag

    Forumindlæg
    Har i nogle bud på hvad emnet bliver på torsdag?
  • dumpet eksam

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg læser på au 3 semester og har dumpet min 3 eksame, (matematik) fra 1 semster (skrifligt), jeg ved godt det er dårligt men har til gengæld bestået matematik (mundligt) på 2 semester som er en del sværer end 1 semester, grunden bag jeg bestod mat på 2.semester er også at jeg er be...
  • udtryk fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en oversættelse og kan ikke finde udtrykket "Guds overvågende øje" i min ordbog.Sammenhængen er : "Tidligere havde man været bange for Guds overvågende øje".Håber nogen kan hjælpe ;)
  • Engelsk oversættelse please hjælp!

    Forumindlæg
    Når hun gjorde rent i hans værelse, bemærkede hun undertiden, at der var spor af brændt tøj i kaminen. Det undgik heller ikke hendes opmærksomhed, at når alle de andre i huset diskuterede det sidste grufulde mord, viste han ringe interesse eller slet ingen. De to gamle mennesker var rystede. Kunn...
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007
  • Homoseksualitet vs. muslim (engelsk)

    Forumindlæg
    Kender i nogle engelske bøger som handler om muslimer, som er homoseksuelle?
  • Engelsk brev - Adresse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive et brev på engelsk. Da jeg ikke lige har den bedste hokummelse, er jeg lidt i tvivl om, hvordan engelsk adresse egentligt skal stilles op Nogen der kan hjælpe mig? - På forhånd tak!