Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 8061 til 8080 af 163700
-
Engelsk rettelse
ForumindlægHej Jeg sidder med en engelsk aflevering, og vil spørge om, der er en venlig sjæl, der er god til engelsk, der vil rette den for fejl? Synes nemlig, at det godt kan være svært at se fejlene selv. Håber der er en, der vil hjælpe mig med dette :-) Tak på forhånd! :-) -
Engelsk/samfundsfag hjælp
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til at skrive SRP i engelsk/samfundsfag om Apartheid. Men er lidt usikker på hvordan engelsk-delen egentlig skal skrives? Altså skal man bare udvælge en masse citater også derefter kommentere dem med et samfundsfaglig perspektiv, eller hvordan? Og i samfundsfagsdelen, sk... -
Haster MEGET :( Det engelske valg.
ForumindlægHej Alle, skal til engelsk imorgen tidligt og jeg har overhovede ikke styr på det engelske valg der har været. - Problemmet er at det er en del af min pensum !! - Har brug for en kort forklaring på hvad der er foregået, de vigtigtste punkter og hvordan udlændinge politikken har ændret sig. Det v... -
Engelske statistikker
ForumindlægJeg er lige nu igang med SRP om "Selviscenesættelse og identitet" i samfundsfag og engelsk, og i den sammenhæng skal jeg have fundet nogle engelske/ amerikanske statistikker omkring dette. Er der tilfældigvis nogle, der har nogle gode hjemmesider hertil? :-) Er godt klar over, det er me... -
hjælpemidler tilladt til Dansk mundtlige eksamen(stx)?
ForumindlægHej må man tage computer med til dansk mundtlige eksamen(stx)? da jeg har ALLE mine noter på den. Er virkelige i tvivl. -
skriftlig engelsk 2006
ForumindlægJeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
opgave a
Forumindlæg? -
mat A
ForumindlægHej alle, jeg har en spørgsmål som lyder sådan her: Definer begrebet differentialkvotient og bevis en eller flere regneregler for differentialkvotient. Forklar, hvad man forstår ved en vektorfunktion, og hvordan man ved brug af differentialregning kan undersøge banekurvens forløb – herunde... -
Engelsk synopsis HASTER ;)
ForumindlægHej alle. Har et kort spørgsmål til min synopse i 9. klasse Min synopsis handler om school shootings og mit afsluttende spørgsmål er sådan her: • Can the society do anything to prevent this* from happening? *School shootings / andet meget kriminalitet begået af unge.. Håber på lidt ... -
Engelsk grammatik
Forumindlæg1.Many girls (is/are) not interested in soccer 2.My old mother still (live/lives) in Vejle 3.He (don’t/doesn’t) know which answer (is/are) correct 4.You often (say/says) something that I (don’t/doesn’t) mean 5.The Johnsons next door (is/are) noisy people. 6.The teacher, not his pupils (was/were) ... -
Hjælp til analyse i engelsk
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe/har lavet en analyse af Jane Austen´s pride and predjuce? som evt kan hjælpe mig med fortæller type, budskab og temaer? -
Engelsk Synopsis
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål. Jeg har valgt Sydafrika og så Nelson Mandela som mit underemne. Jeg tænkte på om I har nogle forslag til hvad jeg kan bl.a. komme ind på? jeg forstår bare ikke om det hele skal være fakta, eller at man også kommer ind på noget andet. Taak. -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til 9. klasses eksamen om et halvt års tid. Men er lidt usikker på hvordan det foregår. Nogle som kort kan fortælle mig hvordan det foregår? Hvis man ikke forstår et eller flere af ordene i det sprøgsmål man trækker, trækker det så ned at spørge læreren og censoren om hvad det betyder? -
A-format
ForumindlægJeg sidder og roder lidt A-formatet på papir, og har på http://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8rrelser_(papir) fundet formlen for beregning af sidernes længde på et givent format eks A4 Er der et klog hoved, som kan hjælpe mig med et bevis for, hvorfor det er sådan? Mvh Carsten -
Matematik a
Forumindlæger der nogen der har noter til matematik bøgerne systime c og b. evt også til bogen MAT A, Matematik for handelsskolen af lis Bøttcher og Henrik Grell, G*E*C GAB ? hvis der er nogen der har, men som ikke har lagt dem herind, så må i meget gerne sende dem til min mail: mette_ndsspil@hotmail.com TA... -
Mat A
Forumindlæghej jeg går nuværende på turbo kursus som jeg skal op til i august jeg bestod gymansiet i juni jeg tror ikke jeg består eksamen men jeg vil gerne gør et forsøg kan jeg så tag et halvt års matematik a på enkeltfag hvis jeg dumper til min dtu adgangseksamen. og kan jeg strege min eksamen fra dtu ... -
selvstuderende
Forumindlægjeg har fået vide at jeg skal op til engelsk mundtligt (c nivaeu).. på den seddel som jeg har fået står der at der er 50 min forberedelse. Er der en der kan give mig nogle råd til selve eksamen jeg er skide nervøs. Det er 5 år siden jeg sidst har haft engelsk..... -
mat a
Forumindlægløs ligning -
Engelsk oversættelse - Til mandag
ForumindlægHejEr der nogle, som har lyst til at kigge min engelske oversættelse igennem? Jeg håber, at i evt. vil skrive jeres mailadresse, da jeg helst ikke vil poste herinde. På forhånd tak -
HJÆÆLPPPPPPPPP ENGELSK STIL
ForumindlægHAJSA JEG har lavet en engelsk stil. Vi skulle skrive om "my hero2 altså vi skulle skrive om en perosn som var vores hero. det ville være en stor hjælp hvis nogen ville se på min stil og give kritik, hvis noget skal ændres
