Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8181 til 8200 af 63055
-
Hjælp søges af en mor til datter
ForumindlægJeg tillader mig at skrive på vegne af vores datter og håber der er nogen der kan være behjælpelig. Hun har desværre ikke fået afsluttet sin 9. klasse eksamen(gr sygdom) og har de sidste 2 år været på henholdsvis produktionsskole(sang og musik linjen) og Højskole(sang og musik linjen). På disse 2... -
Føler ikke at min lærer tager det seriøst.
ForumindlægHej. Jeg går i 8. klasse og har så længe jeg har gået i skole haft utrolig nemt ved alle fagene. Specielt i matematik. Min matematiklærer er godt klar over at jeg har det sådan og siger i hver time at hun nok skal finde noget sværere til mig. Det gør hun så ikke. Jeg syntes selv at jeg bruger... -
Hjææælp tak!
ForumindlægHar fået en engelsk stil for, og jeg er ikke særlig god til engelsk, men har lagt alle mine krafter i den. Håber i ville kigge den igennem og rette for fejl, og derefter fortælle, hvad jeg har gjort eller skrevet forkert Dear Universal Studios I´m so thankful for the invitation. I have to... -
bedste råd til hvordan man læser på på religion?
ForumindlægJeg skal op i religion B niveau, på fredag, men jeg kan simpelthen ikke skabe overblik over hvordan jeg skal læse op på det! Vores temaer er: - Livet efter døden i de store verdens religioner ( Ateisme, islam, jødedommen, islam, buddhisme, hinduisme) - Fundamentalisme i islam og kristendommen - ... -
AT
Forumindlægjeg har valgt at skrive om Astrologi/astronomi med fagene Religion og fysik. men jeg har fortrudt lidt mit valg. for jeg har ikke helt en klar ide om hvordan jeg skal sætte det sammen... hvis nogen af jer har ideer så kom med dem :D -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
FORSLAG TIL FEDME-PROJEKT
ForumindlægHej!Jeg er i gang med et projekt om fedme, jeg arbejder alene. Mit problem er, at jeg ikke rigtig kan finde ud, af hvad jeg skal bruge til produkt. Er der nogen som har nogle gode ideer. Jeg tænker måske på en kostplan. Er der også nogle, som kender gode hjemmesider med statistikker om fedme elle... -
Bedømmelse og rettelse af dansk stil (:
Forumindlæghey, vil gerne lige høre jeres mening, og evt få nogen rettelser osv i den stil jeg lige har skrevet som jeg snart skal have afleveret (: opgaven lyder på at man skal skrive en novelle til et billede af en dukke på et håndklæde på en sten, som skal spille en væsentlig rolle, og den skal foregå på... -
Optagelsesprøve til STX matematik
ForumindlægHej allesammen Jeg er en mand på 21 år, som har været ude af folkeskolen i længere tid og gerne vil starte på en 2 årig STX uddannelse. Jeg er blevet indkaldt til en optagelsesprøve, hvor jeg skal op i matematik. Jeg har aldrig været dygtig til matematik, men øver mig rigtig meget op til prøvern... -
Energibevarelse
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig yderligere hvad han mener i videoen fra 6:30 og til slut? Link til videoen: https://www.youtube.com/watch?v=YXGWb8prkms -
Wikipedia til eksamen
ForumindlægJeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø... -
Jeg får dårligere årskarakter er det fordi jeg er en indvandre elev?
ForumindlægJeg har gået på HTX i 2.g hvor jeg gik på naturvidenskabelig linje hvor jeg havde Matematik på A , Fysik A osv. men jeg droppede ud pga. depression og nu går jeg på 2-årige STX ( jeg går lige nu i 1.g ) og i dag (Den 1. 30) Fik jeg 00 til årskarakter til Matematik (A) og Fysik (B) både skriftli... -
STX eller HHX??
ForumindlægHej.. Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at svare på :-) Efter 9. klasse vil jeg gerne tage en gymnasie uddannelse. Jeg er bare så i tvivl om det skal være HHX eller STX. Grunden til at jeg er i tvivl er, at jeg gerne vil slippe for de naturvidenskab... -
spørgsmål
Forumindlæghej..hvordan siger man på tysk : i dette kapitel? -
Skriftlig musik eksamen karakter
ForumindlægJeg har lige fået mine skriftlige karakterer at vide, og der i blandt skriftlig musik. Jeg har altid ligget på ca. 9 og af og til 10, og resten af holdet har ligget fra ca. 8-11, og kun få under det.MEN, så kommer jeg ned og skal have min karakter, og de siger 7. Først tror jeg det er en joke, me... -
Forsøg til emnet metaller
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig fysik/kemi snart og der er 6 enmer jeg kan komme op i hvoraf et af dem er metaller hvilke (enkle) forsøg kan man lave til det emne?? -
rettelse
ForumindlægWilliam Læserbrev : Der er en dreng, som hedder William. Han havde et problemfyldt skolegang, da han var lille. Ser i: Det startede med at William var en lille enspænder, men ikke nok med det, han fik tæsk hver evig eneste dag. Der var de her drenge, som smadrede ham meget, det var ikke bare med ... -
Billedkunst-projekt!
ForumindlægI NEED HELP!!!!! Jeg ska lave et oplæg imorgen i billedkunst, og har ingen anelse om hva jeg ska finde på! vi ska finde et overordnet emne som hele klassen skal kunne lave noget om! Og det må ikke være noget med flodbølgen!!! HJÆLP! -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er startet på en ingeniør-uddannelsen i denne uge og har allerede fundet ud af, at jeg har svært ved at følge med i det matematik vi bliver undervist i og så var det at jeg tænkte på jer kloge mennesker. Lige nu er det trigonometriske funktioner og jeg vil spørge jer, om d... -
FSA
ForumindlægHej allesamen Jeg skal om en halv uge op i fysik/kemi, og jeg har sgu lidt travlt ! Vi har følgene ting at komme op i: Samfundets enrgiforsyning 1. Magnetisme 2. Elektromagnetisme 3. Induktion 4. Vekselstrøm 5. Transformation 6. Ensretteren – dobbeltensretning Atomer og stråling 7. Atomets udfo...
