Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8221 til 8240 af 14598
-
Downloadning af opgaver
ForumindlægJa, er det egentlig smart, at man kan downloade opgaver fra internettet? Er det ikke en alt for let løsning i nogle situationer? Kan lærere altid gennemskue det? Det er da lidt snyd! :P -
Hjælp en dreng i nød
ForumindlægHej Jeg er en dreng på 14 år, som allerede går og tænker på hvad han skal efter folkeskolen. Jeg er god til dansk, ikke super god men god. Jeg er det stikmodsatte i matematik. I matematik er jeg ikke så god, men jeg prøver at holde fokus på det. Jeg vil gerne være ingeniør, men da en fra min kl... -
SA og SS
ForumindlægHej HVad er forskellen på SA og SS ? ( og vi snakker Tyskland under hitler) -
Kristendom/helvede
ForumindlægSidder her og læser religion.. kristendom. Er virkelig blevet i tvivl om hvad der sker med jorden, når dommedag kommer? Paradiset er jo i himmelen ikk? Findes der egentlig et helvede indenfor kristendommen? Eller er det bare noget vi går og tror..? Hvis der gør, er mennesker så dømt til evig pins... -
Klæbehjerne?
ForumindlægHej Jeg sidder og læser til bio-eksamen og har et problem. Når jeg læser stoffet, "sidder det ikke fast". Det gælder indenfor de fleste fag, især naturvidenskabelige fag (som virker lidt tungt nogle gange). Jeg satster på at læse de flere gange, men det er der ikke rigtig tid til, især... -
konflikt darwinisme vs kreationisme/intelligent design?
Forumindlæghej Folkens. jeg sidder og grubler over en At opg. i biologi- Engelsk. men sidder fast i konklusionen til spørgsmålet. Hvad er baggrunden for den nutidige konflikt mellem neodarwinisme og kreationisme/intelligent design? jeg vil virkelig sætte pris på, hvis der er nogen der kan hjælpe mig. på for... -
Gengæld (Løven og musen)
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder i et stort problem, hvor jeg slet ikke kan finde en overskrift til min stil.. Skal skrive en realistisk novelle, der foregår i vore dage. Udgangspunktet for handlingen i din novelle skal være fablens morale. 'Giv din novelle en titel. Nogen som kan h... -
Fransk lille oversættelse
ForumindlægHej allesammen :) Nogen der har lyst til at rette min fransk hvor jeg skulle oversætte? Den er meget kort på seks linjer :-))) det vil være en stor hjælp -
buddhas syn på ofring
Forumindlæger Buddha for ofringer, bare de ikke er ledsaget af fortræd? sådan læser jeg det, en ofring af gavmildhed er ok.. men hvad må man så ofre? -
Parallel til til syndefalds myten eller den græske myte
ForumindlægHej med jer. Vi er igang med en opgave i Kristendom hvor vi skal finde et eventyr som som har en parallel til Syndefalds myten eller den græske myte Jeg har prøvet at finde nogle, men jeg synes ikke der er så mange paralleler i det jeg finder. Så har i nogle forslag til et eventyr? :) -
Klassekammerater
ForumindlægHej Tænkte på noget og det var om dem man er venner med i klassen kan have en rolle i hvad din lærer vil give dig af karakter samt hvad han eller hun synes på én? Dvs. hvis du er venner med klassens klogeste, om det så kan hive dig lidt op og omvendt hvis du er venner med en af de knap så gode... -
differentialligning
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp Jeg ved at jeg kan bruge y = y[h]+y[part] Jeg har den homogene løsning til at være: A*(e^x)+B*(e^-3x) På forhånd tak. (b) Find for enhver reel værdi af konstanten a den fuldstændige løsning til diferentialligningen y''+2y'-3y=e^ax (c) Find, ... -
Hjælp? Hvad betyder disse ord?
ForumindlægSekulaniseret Yerdslige Gejstlige håber i kan hjælpe. (: -
Ahrr... h va nu!?
ForumindlægHey people… Jeg bliver student til sommer, men aner ikke hva’ jeg vil… Mine forældre vil ha’ mig til at læse medicin, men ved nu ikk helt.mit gennemsnit ligger nemlig pt. på 10,6… Skal den ikke være højere? Det er dog heller ikke rigtigt det jeg vil, men mine forældre presser mig til det. et... -
redegørelse
Forumindlægredegørelse for hovedsynspukterne i St.St.Blilhers forfatterskab,og foklaring på hvorfor Georg Brandes nærede bevndring for St.St.Blilher. -
lektie til i morgen kan jeg få hjælp plissssssssssss
Forumindlæghej er i gang med at lave en samfundsfagslektie men i lektien står der et spg som er sådan her hvad menes der med sætningen mennesket er et socialt væsen og problemmet er at jeg ikke ved hvad de betyder er der en som kan forklare -
Ligning
ForumindlægHej, Hvordan løser jeg følgende ligning uden brug af diskriminant 10x^2+8=498 Jeg kan simpelthen ikke få den til at passe.. :-/ -
SRP - Utilfreds
ForumindlægHej, jeg har i dag fået min karakter tilbage fra min SRP-opgave, og jeg blev meget chokeret. Fik 02 og havde virkelig regnet med en højerer karakter, i hvert fald 4. Jeg ved ikke om jeg skal lave en klage, har ikke snakket med min lærer om det endnu. Spørger her inde da jeg ville høre om nogen ha... -
KVINDER!
ForumindlægHey allesammen! Håber at i kan hjælpe mig! Jeg har om kvinderne i 1920-30 erne, som jeg skal skrive en stor stil om. Hvad kan jeg komme ind på, som er vigtigt!? Det må gerne være noget historie og dansk. det er sådan set ligegyldigt. husk det er i 1920'erne-30'erne JEG VIL VÆRE DYBBB... -
Hvorfor er der folk der ber om hjælp over PB?
ForumindlægHar oplevet MANGE gange, at folk (eller måske robotter) sender beskeder, hvor de vil have hjælp til en opgave. Har fået følgende besked 3 gange, samme besked skal det understreges.Den første kom d. 24. januar 2017. Den sidste kom i dag. Hej. Godt nytår. Jeg sidder lige med en case opgave i dan...
