Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8261 til 8280 af 119568
  • Studieretnig

    Forumindlæg
    Er der en studieretning til STX, HTX,HHX, eller HF som har Engelsk A/B, Samfundsfag B/C, Religion B/C, Historie A/B, Psygologi B/C, Kunstneri. fag C, Tysk B/C, Kemi B/C ?
  • B-Vitamin

    Forumindlæg
    er ved at lave en opagve som skal afleveres og har lavet alle undtaget opgave e i B-vitamin opgaven.. den sidste opgave.. nogen der kan give hints??
  • Fysik B -

    Forumindlæg
    Hej , Har nogle af jer erfaringer med at have fysik B på fjernstudie? ?Har afsluttet det på C med et 7-tal, men er nervøs for om jeg kan klare det... men jeg vil arbejde hårdt for det. Kan man klare sig godt på fjernstudiet, og få 10-12 i sådan et fag da jeg skal bruge det til mit snit!
  • Religion b

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil give mig nogle gode råd til eksamen i religion b her ikke om så længe. Hvad skal jeg være særlig opmærksom på? Hvordan har i af jer der har læst faget, forberedt er til eksamen? ALLE forslag og råd kan bruges og prisættes
  • Aalborg/Nordjylland: lektiehjælp i matematik/fysik tilbydes

    Forumindlæg
    Går du på HHX, STX, HF? Bor du i Aalborg eller i Nordjylland? Søger du lektiehjælp i matematik eller fysik? Så er hjælpen nær, 33 årig Cand.Scient med hovedfag i matematik og sidefag fysik, der til daglig underviser i gymnasiet (og har flere års undervisningserfaring), tilbyder lektiehjælp i m...
  • Aalborg: Lektiehjælp/brush up i matematik og fysik tilbydes

    Forumindlæg
    Hej er du dumpet til årsprøve/studenterekamen i Matematik eller Fysik? Går du på HHX, STX, HF? Bor du i Aalborg eller i Nordjylland? Skal du til re-eksamen i august? Så er hjælpen nær. Cand.Scient i Matematik og Fysik og som til daglig underviser i Gymnasiet (og har flere års undervisningserfar...
  • Hvordan skal jeg finde b?

    Forumindlæg
    i56.tinypic.com/2vj7kuh.jpg Ok så jeg har en minefelt. A til B, som er fjendens zone, er 2000 m fra hinanden har jeg fået af vide af en hemmelig person. F er mit tårn. Hvordan kan jeg finde b's bredde uden at gå over til fjenden. Hvad er det jeg skal måle?
  • Parallelforskydning med b?

    Forumindlæg
    Hej. Parallelforskyd f(x)=-4x^2-3x+5 3 enheder hen af x-aksen og 5 enheder ned af y-aksen. Hvordan ville i gøre det? Jeg kan godt finde ud af det hvis b ikke er der, men ikke den her...
  • Isolering af b?

    Forumindlæg
    Hej! Har problemer med denne lille 'isolering'.. "Isolér b i formlen: 1/a+1/b=1/c" Er der nogen der evt. kunne hjælpe i stedet for at skrive svaret (Selvom jeg også ville være glad for det.) Tak! :)
  • a og b

    Forumindlæg
    Hej, sidder med en potensfubktion, hvor jeg kender f(x) og x. Jeg skal finde tallene a og b. Men kender kun metoden for hvordan man kan finde a og b ud fra 2 punkter på linjen. Nogle der kunne hjælpe mig på vej?
  • FSA matematik maj 2012 - simons fritdsjob

    Forumindlæg
    hej jeg har endnu en opgave angående min matematil alf. men spørgesmålet lyder Simon forventer, at kørekortet koster mellem 13 000 kr. og 14 000 kr. - Find frem til et beløb, som Simon kan indbetale på bankkontoen hvert år for at have mellem 13 000 kr. og 14 000 kr. den 1. januar 2015.
  • Har i nogle gode råd eller noter til Dansk Skriftlig Fremstilling 9 Klasse?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, I morgen skal jeg til eksamen i Dansk Skriftlig Fremstilling, og jeg ville gerne have nogle gode råd, tips og tricks eller noter, som jeg kan drage nytte af. Jeg føler mig ret nervøs, især når det kommer til mit ordforråd og min bekymring for at løbe tør for idéer til, hvad jeg ...
  • a+b

    Forumindlæg
    Beregn værdien for hvert af udtrykkende når a=-3 og b=3 3a-b= 2a+b''i anden''= a i anden + b * 2= kan ikke finde ud af den og har brug for hjælp
  • Let matematik

    Forumindlæg
    Er der nogen her inde der har lyst til at rette mit matematik, det er ikke så svært
  • kemi B

    Forumindlæg
    hej jeg laver kemi Aflververing til i morgen kan i hjælpe mig ved at kigge denne fil og svar på spøgrsmålet b: er reaktionshatigheden som funktion af tiden aftagende, uforandret ekker voksende? svaret begrundes ud fra udseende af den figur der fremstillet.
  • Katete b?

    Forumindlæg
    Hvordan udregner jeg katete b i en trekant? Jeg har hypotenusen som er 2.80m og katete c som er 40.2cm
  • Musik på B

    Forumindlæg
    Nu hvor jeg skal starte på gymnasiet - er der en retning jeg er interesseret i, og der er Musik på B. Kan man vælge at spille klaver - man risikere vel ikke at ende med at synge, eller spille bas?
  • Bestem de værdier af t, for hvilke vinklen mellem a og b vil være 60°

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe? :-)
  • b) Benyt modellen til at bestemme den alder hunkalkunen har, når den opnår sin maksimale vægt.

    Forumindlæg
    Hej. Sidder og bøvler med opgave 11.b fra studentereksamen STX 28 maj 2015. Håber at nogle kan hjælpe: I en model for udviklingen i vægten af hunkalkuner fra en bestemt race gælder, at:f(t)=0,0038*t^4+12,12*t^2+24,13*t+16,67,0≤t≤52, hvor f(t) er vægten af hunkalkunen (målt i gram), og t ...
  • Religion B

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen derude, som kender til uddannelser hvor at Religion B er adgangskrav? Har kigget lidt på læreruddannelsen med linjefag Kristendom, men jeg har Historie B, så det skulle vist være nok tror jeg? Bedste hilsner Zenja :)