Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8281 til 8300 af 23765
-
Efterlønsproblematikker
ForumindlægHej !Jeg sidder og gruer over samfundsfagsrapport, hvori jeg ikke kan finde hverken hoved eller hale i følgende spørgsmål:Redegør for problematikkerne i pensions- og efterlønsordningerne, som de er i dag.Dét jeg ikke kan finde ud af er; hvad er det som er problemet? Jeg ved godt at der ikke er n... -
BLY
Forumindlægen klar definition af bly? er der nogen der kan hjælpe, ville sætte stor pris på det. -
Er det at snyde?
ForumindlægHejsa SP Har lige et spørgsmål jeg har undret mig lidt over. Er der nogen, der ved om det er snyd hvis man kopier noget fra en opgave man selv har skrevet? Den opgave det drejer sig om er blevet sendt til Urkund (en maskine som tjekker om man har lavet copy paste), dog vil der jo også fremstå i... -
hvad hedder min metode? hjælp!!
ForumindlægHej. jeg har en AT opgave, jeg skriver i biologi og historie, og ved ikke hvad metoden og teorien er, min problemformulering lyder: - Hvilken rolle har doping spillet i sportensverden - Hvad er EPO's fremtid (mht. blodpas) - Hvad gør man for at bekæmpe doping, og skabe en ren cykel sport. ... -
Hjælp til et svært matematik spørgsmål!!!!!
ForumindlægHej dette er et af spørgsmålene som har fået til årsprøven.. Er virkelig på bar bund og håber på jeres hjælp og informationer... Please hjælp mig på forhånd tak... spørgsmålet er oploade -
Reservatbekendtgørelsen
ForumindlægHej med jer:) Er der en der kan forklare hvad en reservatbekendtgørelse er? -
Euroens påvirkning af priserne
ForumindlægPåvirker overgangen til euroen prisniveauet eller er det bare noget man tror forbi man bliver mere opmærksom på priserne ? -
Fy og Ke eksamen C og B
ForumindlægHej Er der nogen, som kan foreklare mig, hvordan kemi og fysik eksamen på c og b niveau foregår? Er der forskel på disse to eksamener? Jeg har længde overvejet at hæve fysik og kemi til B, men ved stadig ikke hvad der er det rigtige. Der er meget forskel fra C niveau til B? Hvis jeg nu i ... -
SRP fag og emne
ForumindlægHej Alle, Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg vil skrive om i min SRP. I forhold til nogle emner har jeg allerede tænkt på: Fysik A / Mat A ell. His A (Ved ikke hvad der vil passe bedst) - Relativitetsteori Fysik A / Mat A - Radioaktivitet og henfald Mat A / Biologi C - Evolution og genetisk fordeli... -
Naturvidenskabelig ?!
Forumindlæghej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate... -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Kildekritik
ForumindlægHvad er kildekritik? Og kan man lave en kildekritik indenfor fagene fysik og engelsk? -
redoxkemi
ForumindlægFor følgende reaktioner: a. Zn(s) + Cu2+(aq) → Zn2+(aq) + Cu(s) b. Cu(s) + 2Ag+(aq) → Cu2+(aq) + 2Ag(s) skal der gøres rede for følgende: 1. Hvilket stof der er blevet oxideret 2. Hvad det er blevet oxideret til 3. Hvilket stof der er blevet reduceret 4. Hvad det er blevet redu... -
At beskrive
ForumindlægJeg skal beskrive kort kameraets historie. Jeg arbejder i fagene matematik, fysik. Altså, der er jo ikke meget "matematik og fysik" i den beskrivelse, jeg nu har lavet, udover en beskrivelse af de forskellige kameraer og problemerne/fordelen ved disse. Tror i det er godt nok? For det er... -
Atombomben, manhattanprojektet
ForumindlægHej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak! -
afskrift
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg sidder og skriver af? Mit hovedfag er fysik og jeg sidder og læser i en bog, tænker det igennem og skriver nogenlunde det samme som jeg lige har læst ned. Er det bare mig? for igen hvor meget er det lige jeg selv kan finde ud af i et fag som fysik eller matematik! -
Determinisme
ForumindlægDet kan vel fastslås at determinismen er en forudsætning for at fysikken har love(?) Så afslår man idéen om at verden er deterministisk, må det vel også gælde, at man afslår vores forståelse af fysikkens love? -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
Samfundsfag A-niveau - eksamen 2002
ForumindlægJa, så er turen såmænd nået til samfundsfag. Kan en venlig sjæl oplyse mig om titlen på eksamensopgaven fra maj 2002? Såfremt det er muligt, kunne det også være rart med information om opgavens problemstillinger?På forhånd tak. -
Kemi eksamen
ForumindlægJeg står og skal til kemi eksamen på mandag og mangler nogle gode tips til hvordan man får karakteren helt op.Så hvis der er nogen der brænder inde med nogle gode notater eller noget, ville det være dejligt.Hilsen Maya
