Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8381 til 8400 af 14598
-
DNA replikation
Forumindlæg1.Er der muligvis nogle der kan hjælpe mig til at forstå, hvorfor DNA's skal kopieres? Jeg læser i min biologibog at det har gøre med cellens livscyklus, at den skal deles ellers kan den udvikle sig til en kræftcelle? 2. Inden replikationen skal cellen : "Interfasen og delingsfasen&... -
Analyse og fortolkning af selvbiogrfi
ForumindlægHej. Jeg skal analysere og fortolke en selvbiogrfi: Coming of Age in Mississippi af Anne Moody. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal analysere og fortolke en SELVBIOGRFI. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd mange tak. -
en oversættelse
ForumindlægJeg har prøvet selv, men vil meget gerne have en til at se om det er rigtig det jeg har lavet, vil hjælpe mig meget. tusind tak :) DANSK Sportsjournalister er sjældent bange for store ord, men der er garanteret fuld dækning for påstanden, når det hævdes, at Helmut Rahn med ét eneste mål sikrede... -
Normal fordeling
ForumindlægJeg har problemer med at løse en opgave og min lærer er ikke til at få fat i :( Jeg kan bruge Maple. Wordmat og Excel. Den har drillet hele påsken, jeg har forsøgt at google og youtube, men det er jeg ikke blevet meget klogere af. Jeg vedhæfter opgaven og data sættet. -
Samfundets udvikling - kvinderoller
ForumindlægEr der nogen der har meget styr på samfundets udvikling - kvinderoller, som har lyst til at læse min midlertidige stil? Jeg vil bare vide om jeg har forstået det på den rigtige måde. -
Projektopgave 9. kl
ForumindlægHej vi er i gang med projektforberedelse og vi er lidt i tvivl om hvad vi skal skrive om. Vores overemne er "Hvad rager det os?" Har i nogle ideer? På forhånd tak! -
Harmonisksvingning
ForumindlægHalløj! Håber der er nogen som kan hjælpe:) Det er b. jeg har svært ved. -
Hvad vil det sige at være levende?
ForumindlægJeg skal lave en beskrivelse af hvad det vil sige at være levende. Den skal være på ca. ½ til en hel side. Jeg er gået i stå, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive? nogen der kan hjælpe? -
Matematik, aflevering opgave.
ForumindlægHej alle medstuderende :-) Jeg har en opgave, omkring differential kvotient.. Er der nogen, der er vil lave den til i morgen, da jeg ikke selv har tid. Jeg tager i mod betaling. -
Spørgsmål ang. neuroser og freud's personlighedsmodel
ForumindlægJeg har læst en sted at en neurotisk person er forårsaget af at han/hun har en stort over-jeg, hvilket medfører til at personen presser en masse følelser nede i ID, og derved også får et stort ID. Men så læste jeg et andet sted at en neurotisk person har et meget stærkt/stort jeg ? Så ville bare ... -
Livsstilstyper
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skriver SRP om fedme, og skal skrive om hvilke livsstilstyper der oftest bliver ramt af overvægt - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
Menneskers handlinger
ForumindlægHej :-) Jeg har lige et par spørgsmål :-) 1. Kan mennesker med gode motiver godt handle ondt (eller omvendt?) 2. Kan man handle sig til at blive et godt menneske dvs. udføre gode gerninger? -
Nv prøve i blodtryk
ForumindlægHej alle :) Det er første gang, at jeg skal skrive en "rigtig" biologi rapport. Den skal jeg lave i forbindelse med med min nv prøve. Hvor jeg skal skrive om: - Blodtryk, Kredsløbet - Fedtstoffer i kosten: Typer, egenskaber - Fedtstoffer rolle for organismen - Åreforkalkninger Jeg ved h... -
Hjælp til delemne
ForumindlægHej alle Hovedemnet i projektopgaven er "Valg" og har i nogen forslag til hvad delemnet eventuelt kunne være? Alle forslag modtages gerne. På forhånd tak. -
Ku Klux Klan?
ForumindlægHvilke andre terror grupper kan Ku Klux Klan sammenlignes med, og hvorfor? - synes det er svært at finde noget stof jeg kan bruge.. -
LH – et eksempel på hormonel regulering
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en opgave til biologi om hormonet LH, hos mænd og kvinder. Jeg kan dog bare ikke forklare hvorfor at hormonerne FSH og LH er meget høje hos mænd i perioden 50-80 år, og hvorfor de er lavere i perioden 9-50 år? Hvorfor testosteron er højt hos mænd i perioden 9-40 år og dere... -
Projekt om tyskland... Please har virkelig brug for jeres hjælp! :)
ForumindlægHejj .. Jeg har snart projektuge, og vores overordnede emne er Tyskland, så vi skal finde et emne som har noget med tyskland af gøre .. Det skal helst ikke være om 2.verdenskrig osv. det skal helst være noget det ikk har sååå meget med 2. verdenskrig af gøre.. Min gruppe og jeg har ikk rigtig no... -
går liberalismen ind for lighed eller ulighed
Forumindlæggår liberalismen ind for lighed eller ulighed -
Gåde med ligning
ForumindlægHar lidt problemer med den gåde/ligning En gammel mand havde en barndomstid på en sjettedel af sin levetid, en ungdomstid på en tolvtedel af levetiden samt en syvendedel af levetiden som ungkarl. Derefter giftede han sig og fem år efter fik han en søn, der døde fire år før han selv døde. Sønnen... -
Rettelse af kort tekst
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-top:0cm;margin-right:7.0pt;margin-bottom:10.0pt; margin-left:7.1pt;line-height:200%"><span lang="DE" style="font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt;line-height:200%;mso-ansi-language:DE"> </o:p><...
