Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 8561 til 8580 af 14099
-
Niveauer på Uni?
ForumindlægHej På gymnasiet kan man jo vælge at læse fag på 3 niveauer, A-, B- og C-niveau, gælder det samme på uni, hvor der er bacheloruddannelser og kandidatuddannelser? På forhånd tak -
Psykologi: hjælp til Freud
ForumindlægHej Mennesker! Jeg skal op i psykologi i morgen og jeg kan ikke helt finde ud af Freud og hans personlighedsmodel. Jeg forstår godt hvad id, ego og superego står for. Men altså hvis man f.eks. har et svagt id, ego og superego eller modsat et stærkt id, ego eller superego, hvordan kommer det så ti... -
Klæbehjerne?
ForumindlægHej Jeg sidder og læser til bio-eksamen og har et problem. Når jeg læser stoffet, "sidder det ikke fast". Det gælder indenfor de fleste fag, især naturvidenskabelige fag (som virker lidt tungt nogle gange). Jeg satster på at læse de flere gange, men det er der ikke rigtig tid til, især... -
kunst
ForumindlægNogle der vil forklare mig hvad forskellen og det karakteristiske er ved : Tidl.klassisk Klassisk Sen klassisk ? -
buddhisme
ForumindlægHej Har et hurtigt spørgsmål angående religionen buddhisme.. kom til at tænke på at munke tigger om penge/mad fra folk de kommer hen til, men hvem er det der får en god karma ud af denne handling... dem der giver eller dem der får? håber det lige giver mening! :-) -
Nogle ideer? :)
ForumindlægHej!! jeg er en pige som går i niende klasse. Jeg ved godt at skolen lige er begyndt, men jeg ville spørge om i har nogle gode ideer til forberedelsen af eksamnerne.. Jeg ved godt at det lyder åndsvagt men kunne godt lige tænke mig, at hører jer andres meninger...Er MEGA nervøs :O - Sahar... -
Gnuplot
ForumindlægJeg skal tegne nogle grafer for funktioner og mange steder står at jeg skal bruge Gnuplot og shell-escape enabled. Hvordan får jeg det?= -
Lektiehjælp søges!!!
ForumindlægSkulle der mon være nogen derude der ville være interreserede i at hælpe mig en gang om ugen med Matematik? Jeg starter på Hf på mandag, og har matematik på C niveau. jeg har brug for en der kan hjælpe mig en gang om ugen, og op til prøver og eksamner flere gange om ugen, efter skoletid. Je... -
bange/nervøs, ved ikke hva jeg ska gøre??
ForumindlægHEJ FOLKENS !! JEG ER I EN SINDSSYG SITUATION... (eller?) Jeg skal til prøve imorgen, og jeg øver og øver... Problemet er jeg hele tiden siger øhh, jeg kan det bare ikke flydende !! og ud af 100% så sidder HØJEST 25% i hovedet....Det ik så godt, og jeg aner virkelig ik hvad jeg ska gøre.. :'(... -
Opgave
ForumindlægHej Er der nogle søde mennesker, som vil være søde at rette en engelsk oversættelse? Den er ikke så lang - kun ½ side. -
(DP) Serie
Forumindlæg76421488562,?,?,? Skriv de tre sidste tal. God fornøjelse! .. og tillykke til studenterne! ;) -
Er nervøs og bange
ForumindlægHej.. Jeg skal studere Matematik efter sommerferien, og jeg har hørt en masse historier derfra.. med at det skulle være meget svært og næsten alle er blevet knust. Hvad kan man gøre for at forberede sig? Min årskarakter i Matematik er 11 i både mundtlig og skriftlig.. -
essayopgave - forstår ikke opgavebeskrivelse
ForumindlægHej derude, håber i har en god søndag. Er der en venlig sjæl som ville kunne hjælpe mig med at forstå en opgave beskrivelse i Engelsk. Den lyder således: Write an essay (900-1200 words) in which you analyze and interpret "Abduction"(en tekst af Shelagh Delaney). To put your ... -
Tysk stil :S HJÆLP!
ForumindlægEr der en, som vi se min stil igennem? På forhånd tak :) -
CBS kollegier
ForumindlægJeg skal på CBS efter sommerferien, og vil med tiden gerne flytte ind på et kollegie... Hvilke kollegier ligger tæt på CBS, eller gør det nemt at komme i skole? F.eks. lige ved siden af metroen... -
Rettelse af 10 linjer?
ForumindlægHej, er der nogen, der vil rette 10 linjer på engelsk? -
SRP fagvalg
ForumindlægHej venner Jeg skal til at forberede SRP og skal vælge de fag og emne jeg skal skrive i.. Jeg har valgt det ene fag: Engelsk og kan derfra vælge mellem: historie, musik, dansk, tysk, matematik og NG jeg har tænkt lidt på: Engelsk, historie: kvindefrigørelsen i 60'erne i england ... -
Det vil være super vis der er nogen der ville rette min engelsk opgave
ForumindlægThe promised land In southwestern texas is the border between the United States and mexico is slowly becoming a war zone. Drug smuggling and a massive illegal immigration has for years been an everyday occurrence. The authorities know hardly what to do about the problem. Illegal foreign Fo... -
Sabbatår med arbejde
ForumindlægHej Som overskriften siger, tager jeg et sabbatår fra bøgerne, lige får at komme lidt væk fra det hele, hvor jeg vil arbejde lidt. Problemet er at jeg ikke lige ved hvilket arbejde jeg skal have i det næste års tid. Derfor ville jeg lige høre om nogen havde gjort det samme som mig, og bare fundet... -
Hjælp til retning af sætninger
Forumindlæg-Er disse sætninger korrekte? Jeg har overstrejet, hvad jeg tror, jeg har gjort galt. Håber på hjælp! :) "There wouldn’t be anything left to drive me forward" "What if my wonderful, precious mother was sitting on the streets begging for money, when the enemy marched...
