Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8661 til 8680 af 19198
-
Hjælp til rettelse/og ideer til Engelsk dissposition
ForumindlægJeg er løbet fuldkommen tør for ideer til min sidst disposition altså den der er den afgørende til min afgangseksamen. Den afleveres om 2 dage. Så jeg vil blive utrolig glad hvis der var nogen der vil kigge den igennem for fejl... Og komme med nogle gode ideer!! På forhånd tak :) On the stree... -
»De forstår det ikke engang selv!«
ForumindlægFolgendes sollte nicht als Frage, sondern als Witz verstanden werden: Jeg tror ikke, tyskerne forstår ret meget tysk selv. Da vi var dernede, stillede vi os op på et torv og brød ud i: »Durch für gegen ohne wider um«; men alle tyskerne gloede bare dumt, som om de ingen ting forstod, og det er ... -
24 timers
ForumindlægHej, jeg har fundet ud af at jeg skal op i engelsk 24 timer og tysk 24 timer.. Hvordan er det lige det er /foregår ?? Skal man selv søge materiale eller hvordan hvornår trækker man et emne hvor er forberedelsestiden?? -
Om at slette mails
ForumindlægHej Jeg har nogle oldgamle mails fra 17-hvidkål, hvordan får jeg slettet dem? De, der har sendt mig dem, må nærmest være blevet bedsteforældre nu. -
tid
Forumindlæghvordan siger man jeg deltog på tysk ? ich teilgenomte ? -
online ordbog?
Forumindlægnogen der ved hvor der er online ordbog : tysk-dansk. på forhånd tak :) -
Übersetzung:
ForumindlægHej! Jeg har skulle oversætte denne tekst til tysk og jeg vil være super taknemlig for hvis der er en der gider at tjekke min oversættelse igennem for fejl. Tak på forhånd!! Den danske tekst: Lorenz boede i Karlsruhe og kunne godt lide at spille fodbold, da han var lille. Han spillede hver dag e... -
Søger opgaveskriver til kort opgave
ForumindlægHejsa, Jeg har fået en kort opgave for i tysk. Jeg går i 2.g i gymnasiet, og har tysk på B-niveau. Opgaven går ud på at lave et kort resume af en tekst, og skal kun fylde omkring en halv til en hel side. Da jeg absolut ingen færdigheder har i tysk, søger jeg derfor en der kan skrive opgaven får ... -
24 timers eksamen
ForumindlægTja er sgu ikek for glad for 24 timers eksamen og ikke mindst fordi halvdelen kommer til at foregå på tysk, men nok om det... Hvad vægter lærer og censor? Jeg taler ihvretfald flydende tysk og har, uden at lyde for selvglad, et større ordforråd end min lærer, men ordforrådet og det faktum at man ... -
Snyd?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til fysik eksamen og har fundet en fantastisk disposition på nettet, som passer perfekt til mit emne. Men jeg er i tvivl om hvor meget jeg må bruge denne disposition? Altså er det i orden at kopiere de emner som dispositionen indeholder? -
Kemisk forbindelse
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition til Energi, Kemisk forbindelse og salte. Nogen som har nogle noter eller evt. dispositioner til nogen af delene? -skal til eksamen onsdag, og har ingen ide om hvordan jeg skal lave en disposition. Mvh. Cecilie -
Rettelse af ovesættelse
ForumindlægHej, er der nogle der vil tjekke om der er nogle forkert vendinger i min oversættelse? + er der nogle andre regler udover at tillægsor det skal altid være efter navnordet. 1. I Spanien er fodbold vigtig for mange mennesker. - El fútbol en España es demasiado mucha gente impo... -
HJÆLP TIL FORSTÅELSE AF BESÆTTELSEN
ForumindlægHej Nogen der ved noget om den kollektive fortælling om, at danskerne stod sammen mod den tyske besættelsesmagt, er retvisende? Og måske også noget om myten om det nationale sammenhold under besættelsen. Hvis nogen ved noget, så bare skriv. Det ville være en massiv hjælp til min stil, da jeg... -
Hjælpende hånd til rettelse af oversættelse
ForumindlægHej håber der er en som vil kigge dette igennem for fejl. På forhånd tak....:) Le diré lo que hago en mi vida diaria y los fines de semana. Un día típico puede tener un aspecto como el mío. cada día que jugar al fútbol a menudo en un club de fútbol. Yo ta... -
Forsøg?
ForumindlægEr der nogen der evt. har nogle gode forsøg til fysik/kemi - eksamen (FSA)? noget der måske ville give lidt ekstra hos censor? eller måske nogle gode dispositioner eller andet godt? (atomer og molekyler, radioaktivitet(isotoper), Ioner og salte, syrer og baser) hvis ja, vil i så sende det til min... -
Rettelse af engelsk oplæg til eksamen på fredag.
ForumindlægHej. Ville høre om der var en der ville rette mit engelsk oplæg til eksamen på fredag? Der må meget gerne blive tilføjet nogle sværere ord og formuleringen hvis der kan findes dette. Det har jeg fået at vide vil give nogle +'er. Ellers skal det generelt bare rettes så det er 100% korrekt enge... -
Synopsis dansk
ForumindlægHe Jeg er midt i mine afgangsprøver og har lavet alle mine dispositioner. Men jeg mangler bare en dansk synopsis. Jeg har trukket "Noveller fra din egen levetid". Men jeg har ikke helt forstået hvad det er sådan en synopsis skal indeholde. Nogen der kan hjælpe. Jeg beder jer ikke om at... -
Rettelse af kort tekst..
ForumindlægHej...\nHåber der er nogle der gider at rette dette tysk igennem. Jeg skulle beskrive et billede (se linket med billedet)...\n\nhttp://www.twhs.kent.sch.uk/GE%20webpage/RE_files/image001.jpg\n\nDu/I må meget gerne komme med kommentarer om hvad jeg ellers kan skrive om, altså om billedet.....\nMen... -
Forberedelse
ForumindlægHeejsa,Jeg har to dage, ikke engang til at forberede mig til tyskeksamen -mundtlig. Hvordan kan jeg bedst muligt udnytte den korte tid uden at køre fuldstændig mentalt ned? hehe -
Kommunistloven
ForumindlægHeeeej :D Jeg skal bare høre om der er nogle, som har et bud på hvorfor Rigsdagen i august 1941 indførte den såkaldte kommunistlov? Nicko-V
