Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 9301 til 9320 af 132250
-
kultur eksamen
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
Bestem a og b
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er igang med denne opgave: For perioden 1998-2007 kan antallet af lobbyister i USA med god tilnærmelse beskrives ved denne funktion. f(x)=490x+10400 A) har jeg lavet, og er ikke relevant for de andre opgaver Lobbyisternes samlede budget (målt i mio. dollars) kan beskrives ... -
Opgave med y=ax+b
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med opgave b og c? - jeg har løst opgave a og har fået resultaterne a= -24.286 b=202.05 Opgaven er vedlagt, På forhånd tak -
Fysik Eksamen!
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd. -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
Monotoniforhold for funktion med a og b
ForumindlægHej,dette skulle sandsynligvis ikke være ret svært, men kan ikke lige hitte ud af det:g(x)=(x+3)/(x+5) , x>0Har bestemt monotoniforholdene for g til at være, at g er voksende i dens Dm.f(x)=(x+a)/(x+b) , x>0 , a,b er positive, aHvordan bestemmer man monotoniforholdene for f? Tror ikke man s... -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHej allesammen, har brug for lidt hjælp til denne opgave... jeg har prøvet og sætte det op i et kordinatsystem men det lykkedes ikke rigtig at finde ud af hvad a og b skulle betegnes som, udover hældningskoeffiencielten og skæring på y aksen :( nogen der kan hjælpe? på forhånd tak. ... -
Bestem a og b osv..
ForumindlægFor muslinger på havbunden i Arktis har man fundet sammenhørende værdier af muslingens alder og muslingeskallen længde som vist i nedenfor: Muslings alder (år): 0,9 2,0 6,0 6,9 9,9 10,7 14,0 15,9 Skallens længe (cm): 1,1 2,0 4,1 4,5 5,5 5,9 6,7 7,3 I en model antages det, at muslingeskal... -
Hej, dit engelsk er dårligt
Forumindlægjeg ville SÅ gerne blive bedre til engelsk, da min ordforråd er meget lavt. Nogen ideer?ville os meget gerne have en, som jeg kan snakke med f.eks over msn/facebook -
Old eksamen
ForumindlægHej..Ville bare lige høre hvordan I andre her på siden har tænkt jer at gribe old an, mht. til at lave noter til ens pensum??Og ved I hvordan det helt præcist foregår?? -
Eksamen 2004
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet eksamensopgaven fra 2004 i samfundsfag? Delopgave D: Unge og Politik, fra magtudredningen 2003?? -
notater eksam
Forumindlæghej er der nogen der har gode samfundsfag notater som jeg kan læse for kunne ikke kom frem på studieportalens forum -
tysk eksamen
Forumindlæghej. jeg skal op i tysk til juni. men jeg har ikke noget emne, så jeg ved hvad jeg skal op i. håber i kan hjælp mig med at finde et? -
historie eksamen
Forumindlæghej må man godt fortælle om noget der ikke står i pensum? altså hvis man har oplysninger andre steder fra. -
eksamen dna
Forumindlæghej er der nogle som kunne give et par stikord til dette: Forklar hvordan DNA molekylets informationer kommer til udtryk i organismen gennem proteinsyntesen. -
Eksamens gennemsnit
ForumindlægJeg har lige været ind i sct. Knuds gymnasiums hjemmeside og udregnet mit gennemsnit. Jeg får at at vide: Gennemsnit årskarakterer: 9,2 eksamenskarakterer : 10,9 eksamensresultat 9,9 Hvordan har de egentlig udregnet eksamensresultatet? (9,2+10.9)/2= 10.05 for mig.. Og jeg vil lige si... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal om ca en måned op i mundtlig dansk, og jeg har trukket døden. Jeg skal så vælge en tekst, og det er ligegyldigt, om det er en novelle, artikel osv. Vil derfor lige høre om der er nogen, som måske har været i samme situation eller lign. Eller nogen som kender nogen gode novell... -
Geografi eksamen
ForumindlægJeg skal op i geografi på tirsdag og har enormt svært ved at fatte noget som helst. Er der nogle som har nogle notater til "Din Verden"? jeg har set dem som ligger her, men de er fra en anden bog. Ønsker specielt noget om vejr og klima. Håber at nogle vil hjælpe *s* -
Design eksamen
ForumindlægJeg har valgfaget design som jeg skal op i imorgen, andre der også skal det?Kan i ik forklare mig hva man skal, for vi er ik helt med på det? Man skal selvfølgelig fortælle om sit egetprodukt...Men så i den sidste halvdel, hva skal man der ? Beskrive 1 produkt , eller sammenligne 2 ? :)Håber i ka... -
dansk eksame
ForumindlægHeej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der??
