Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9341 til 9360 af 57177
-
Noder
ForumindlægHej. Jeg vil lige spørge, om der nogen, der ved, hvor man kan downloade klavernoder, til de nye sange. Jeg vil fx gerne have noderne til Not Afraid af Eminem. Har kigget meget rundt på nettet, men kan slet ikke finde noget. På forhånd tak. -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Hjælp til små sætninger
ForumindlægNogen der gider retter de små sætninger her; de rigtiger versioner er de danske. 7-B 1. Du må gerne gå nu. 2. Jeg må have en ny kjole 3. Hvorfor må vi ikke gå nu? Alle de andre har fået lov til [at gå] 4. Anna er her ikke; hun må være syg. 5. Nej, du må ikke forlade os. 6. Han mistede sit arbejd... -
College i USA
ForumindlægHej, jeg er en pige i 7. Kl. Jeg har altid haft lyst til at gå på USC. Men der er så mange ting jeg ikke forstår. Mine forældre er ikke så gode til det med samfund osv. Jeg ville gerne på IB og så ind på et universitet. 1. Hvor meget koster et semester på USC? 2. Ib er jo kun på to år med mibdr... -
oversættelse haster
Forumindlæghey har lavet det om du vil se om det er rigtig when tourist season ent(sluttede) jenifer was (blev) fired (fyret) she truied to find another job but it was not easy and in long time she was out of work instead for a X she wrote an Y hvordan siger man understøttelse= håber får svar -
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :) -
Rette kronik
ForumindlægHej, er der en der kan rette min kronik til i aften? Der er tale om en stx Dansk A kronik opgave. -
Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?
ForumindlægJeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den? -
DA mundtlig eksamen - perspektivering
ForumindlægEr det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen? -
KRONIK?
Forumindlægnogen der har downloadet denne fil: https://www.studienet.dk/Opgaver/STX-Dansk-A-Kronik-Eksamen-2011-230933.aspx , som vil sende den til mig? (: det kunne være rart med noget hjælp ! -
Samme analysemodel?
ForumindlægHej Ville bare spørger om man i Dansk A på STX buger den samme analysemodel(artikelanalyse) til alle slags artikler. altså også reportage osv. ? Tak på forhånd -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Rettelse af engelsk
Forumindlæghej er der nogle der gider og hjælpe med at rette min engelsk opgave, er nemlig ikke så godt til det selv. Remember the Titans Summary Remember the Titans are based on the true story of the explosive events that took place in Alexan-dria, Virginia in 1971. It act about black and white pe... -
Vanvittig eksamensplan
ForumindlægJeg har netop tjekket undervisningsministeriets eksamensplan for skriftlige eksaminer til sommer. Den findes her: http://us.uvm.dk/gym/eksamen/documents/stx_hf-proevekalender2007-2010_08102007.pdf Læser i den også således, at hvis man har Mat A og Spansk A, da ser det således ud: 13. maj: Dansk... -
Model for rente
ForumindlægHej alle. Har fået stillet følgende opgave, som jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med: "Opstil en simpel model der kan forklare ændringerne i den danske rente. Modellen skal understøttes af faglige begrundelser". Nogle der kan hjælpe mig med at opstille sådan en model? ... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
AP - Test
ForumindlægHej..\n\nVille høre om der var nogle, der havde notater til latin (grammatik), morfologi (dansk) og syntaks (dansk).. Skal menlig efter den nye reform op i en prøve i alle ovennævnte punkter.\nHåber der nogle der kan lægge el. evt. sende nogle notater.\n - På forhånd tak! :) -
engelsk oversættelse ejefald
ForumindlægHej alle sammen. Er der en som er god til engelsk som vil hjælpe mig? Engelsk er ik lige min gode side.. jeres opgave er at rette for ejefald og hjælpe mig med at skrive nogle sætninger i "mere engelsk" og ikke direkte oversat fra engelsk. tak for forhånd Music in the Underground It i... -
rettelse
ForumindlægHej er der nogle der vil hjælpe mig med at rette mit engelsk for formulering eller andre fejl..:D Analysis, The first paragraph of the novel, the first few words. It starts with the Pevensie children and their mother running from their house to a bomb shelter. Edmund turns around to get a pictur... -
Optagelse
ForumindlægHej Jeg skal til optagelseprøven til STX imorgen. Jeg ved at, jeg skal op i dansk, tysk, matematik mundtligt, og samt engelsk skriftligt. Jeg ved ikke, om hvordan er optagelse.? Skal man første tage prøven før man blive spørge om hvorfor man vælger STX? Jeg er vilde nervøs for klare mig vilde dår...
