Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 9501 til 9520 af 44201
-
Komma
ForumindlægHej. Kan man bruge det grammatiske komma i engelsk som i Dansk? Altså udsagnsled og grundledet. -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
HF eller STX?
ForumindlægJeg er gik i 1.g sidste år på HTX, men droppede ud i december og tog et halvt år på efterskole. Jeg fortryder at jeg droppede ud af gymnasiet, for fik aldrig det ud af efterskolen, som jeg gerne ville have. Jeg er så startet i 1.g igen på STX. Jeg har søgt samfundsfag-Engelsk, men er kommet i Ma... -
ideologier...
ForumindlægJeg sidder lige med en samfundsfagsaflevering, der omhandler de forskellige ideologier. Jeg har skrevet at vi i samfundet har 3 klassiske ideologier osv. og fortalt lidt om dem, men skal til at skrive lidt alle de nye ideologier, altså socialliberalismen osv. men der er et begreb, der beskriver d... -
Eksamensopgave del 2
ForumindlægHej, jeg skriver et paper og har fået udgivet 3 forskellige tekster, dog forstår jeg ikke det 3 spørgsmål Taking your starting point in one of the texts, discuss what factors influence people’s diet choices. Er der venlig sjæl der kan hjælpe? -
Rettelse? :)
ForumindlægEn der vil rette min aflevering! :) (tror ikke, at der er mange fejl). :)) -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
oversættelse af et ord!
ForumindlægEr der nogen der ved hvad det engelske ord: "Glasnost" betyder??Tak! -
AT_EKSAMEN_VIGTIGT!
ForumindlægHej.. Jeg ville lige høre om nogen herinde ved, hvad der kræves til AT mdt. eksamen mht. stof? Altså hvor meget skal det nye stof fylde i vores mundtlige præstation? Jeg har slrevet en synopsis og afleveret den til min lære som så er blevet sendt til censor også.. Men jeg har ikke rigtig fundet m... -
24 timers eksamen på B [samfundsfag]
ForumindlægHej derude.. jeg skal op i en 24 timers prøve og tænkte på om der ikke er nogen der vil dele deres måder, at gribbe det and på. Mit emne hedder KRIMINALITET I DANMARK. Jeg har fået udleveret en masse bilag. Det er en masse artikler fra forskellige aviser hvor temaet er kriminalitet. Derudover har... -
Værker til SRP - Hooliganisme og det senmoderne samfund.
ForumindlægHej! Jeg har valgt emnet "Hooliganisme og det senmoderne samfund" i mit kommende studieretningsprojekt i fagene engelsk og samfundsfag. Problemet er bare, at jeg mangler et primært værk. Jeg har lånt football factory på bibloteket, men den er på dansk, så den må jeg så ikke bruge. Mit p... -
Grammatik
ForumindlægJeg sidder lige med noget rigtig træls engelsk, som jeg simpelthen ikke kan forklare. Forklar på dansk betydningsforskellen mellem sætning a og sætning b. a She is walking like a cow. b She walks like a cow. Forklar på dansk betydningsforskellen mellem sætning c og sætning d. c He was about to op... -
Den bestemte artikel...
ForumindlægHej allesammen og rigtig godt nytår..Jeg har oversat nogle sætninger, men vil gerne have at der bliver kigget på dem, og at de eventuelt kan blive rettet. Engelsk er ikke min gode side.. Den danske tekst står lidt længere nede..Engelsk:Turn to the right a little south for the village.He is son of... -
fysik dispositioner - hjælp!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en uerfaren 9. klasses elev, som nu (desværre) skal op i fysik mundtligt. Vi har endnu ikke fået at vide hvilke emner der bliver opgivet, men jeg er ret sikker på at magnetisme, radioaktivitet, jordens salte, syre, base- og salt vil være blandt de opgivne emner. Dertil sk... -
Klage
ForumindlægJeg vil gerne klage over min årskarater i skriftlig engelsk, som skal være 12 i stedet for 10. Er det for sent at gøre det nu? Jeg ville gerne have ventet til jeg fik snakket med min lærer, men hun svarede hverken på min mail eller da jeg spurgte ind til det til eksamen. Kan jeg bare skrive et kl... -
Mobning problemer???
ForumindlægHej,., hvordan oversætter man mobning problemer på engelsk? tak på forhånd... -
division af polonyminer
ForumindlægHvordan divideres udtrykket (x^5+2x^4-x):(x^2-x+2). Prøv at være venlig at forklare det på en rimelig human måde, altså helst trin for trin. Jeg har altid brugt lommeregneren, når der skal divideres, men den går bare ikke her. -
Det gyldne snit !!
ForumindlægHej jeg har et trykt reklame billede af Jolly cola. Jeg skal finde det gyldne snit i billedet men kender ikke en måde at gøre det på. Håber i kan hjælpe mig?? -
Fældingsreaktion
ForumindlægHvad kan man bruge fældningsreaktioner til i praksis..?
