Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 9761 til 9780 af 132250
-
Engelsk novelle
ForumindlægHej jeg skal om lidt i gang med min novelle, men jeg mangler lige det sidste for at komme i gang. Jeg har styr på, eksempelvis, anslaget, slutningen, og selve rygraden for min historie. Mit problem er lidt, at jeg er begyndt at være meget beskrivende når jeg skriver, skal siges det er lang tid... -
Engelsk essay
ForumindlægJeg er faktisk ikke sikker på hvorvidt det jeg har skrevet er et essay eller ej, men vi fik bare til opgave at skrive vores tanker ned om et bestemt emne. Mit spørgsmål er så 1. hvad synes i? Ris og ros :-) 2. Hvad kalder man dette? Et essay eller bare en tankestrøm eller noget? :-) -
Hjælp til engelsk emne
ForumindlægJeg har trukket USA today, og ved ikke hvad jeg vil skrive om endnu... Jeg har selv tænkt på obesity eller school shootings, men det er bare svært at finde noget om det på nettet synes jeg, da det jo skal være usa TODAY. nogle der kan hælp??? please -
Metoder i engelsk
ForumindlægHvilken metode er bedst at bruge hvis man skal analysere en baggrundsartikel? -
Engelsk opgave
ForumindlægKan nogen læse min opgave og bare kommentere den. Den fylder ikke særlig meget. -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogle der ville bruge et par minutter på, at rette dette igemmen. Det er ikke særlig godt skrevet, men jeg håber alligevel der er en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe. På forhånd tak -
hjælp til engelsk citat
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med citatet, hvad menes der? -
HJÆLP til rettelse af engelsk! Haster
ForumindlægNogle der kan hjælpe med rette min engelskopgave???? Det haster lidt... På forhånd tak! -
SRP HJÆLP - ENGELSK
ForumindlægHej. Jeg er midt i SRP, og jeg skal analysere to taler i forbindelse med terrorisme. Dertil skal jeg lave en retorisk analyse samt diskursanalyse. Er der pleas nogen der evt kan hjælpe og komme med nogen fif?? Det er en tale fra Obama i forbindelse med ISIS: http://www.businessinsider.com/obama-... -
Engelsk racism
Forumindlæghej alle sammen jeg skal lave et projekt om racisme nogen der kan hjælpe eller sende mig en god inspiration :) -
Engelsk mundtlig
ForumindlægNogen, som har nogle gode forslag til sub topics, eller tidligere opgaver indenfor emnet Youth culture? -
Grammatik engelsk
ForumindlægHej! Har denne opgave, som ikke bliver rettet af min lærer, men bare til mig selv. Alligevel vil jeg gerne vide, om jeg har gjort det godt. Nogle som vil kigge den igennem for fejl? The short story is told by a third person narrator with a focus on Ellie. With the use of a third person narra... -
grammatik engelsk
ForumindlægNogle som kan rette denne her del for evt. fejl, da min lærer ikke skal, men jeg stadig gerne vil se hvordan jeg har klaret det? Every human lives with issues, some issues may be more extreme than others. Some people know how to tackle their issues, and some do not. In principle, every person c... -
Differentialligning bestem a og b - HASTER
ForumindlægJeg har følgende opgivet: En sygdomsepidemi er brudt ud i Danmark. Man prver at opstille en funktion, S(t), hvor S er antallet af smittede til tiden t. Her og nu (til tidspunktet t=0) er der registreret 20.000 smittede og antallet af smittede stiger med 3920 smittede pr. uge. På den baggrund anta... -
Bestem konstanterne a og b
ForumindlægDer er denne opgave som virkelig driller! Jeg går ud fra at der er brugt den eksponentielle funktion, men jeg forstår ikke hvordan man bestemmer a og b. Opgaven lyder: Når en basketball rammer gulvet springer den op igen. Tabellen viser sammenhørende værdier af det x'te opspring og ... -
Hjælp! Dansk eksame
ForumindlægHej. Jeg skal op i Dan Turell i dansk eksame.. Jeg har valgt novellen "Osvald og Rosa".. Men den har jeg lavet analyse over. Men jeg vil gerne lave noget, hvor lærer og censor sidder tilbage med åben mund.. Men hvad kan jeg lave? En fra min klasse har tegnet benny andersen(fordi hun sk... -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her efter juleferien, jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med dispositioner og evt. noter Detter er hvad jeg kan trække 1: Det sure, det salt og det basiske</o:p> 2: Jordens salte</o:p> 3: Jordens Skatte(metaller)</o:p> 4: Partikler med fart på(r... -
HJÆLP EKSAMMEN SPØRGSMÅL!!!
ForumindlægNogle der kan give mig svaret på nedstående spørgsmål, skal nemlig til eksammen i det her i morgen og forklarer svaret på spørgsmålene????? 1) Hvad er stivelse og hvordan ser det ud? Hvordan nedbrydes i kroppen og hvordan indgår det i vores stofskifte? 2) Redegør med dine egne ord, for... -
Kemi-eksamen:(
ForumindlægEr desværre kommet i den uheldige situation, at jeg skal til kemi-eksamen her i 1.g. Da jeg ikke er den bedste til kemi, vil jeg bare høre om I skulle have et par gode råd/tips/tricks til at komme ud med skindet på næsen...Forsat God weekend!!Der Ackerman aus Böhmen. -
Hjælp til eksamen i biologi
ForumindlægHej, er der mon nogen herinde der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål til eksamen? På forhånd mange tak :) 1. Redegør for udvekslingen af ilt og kuldioxid i lungerne, og forklar hvordan vejrtrækningen reguleres. 2. Redegør for transport af O2 og CO2 i blodet. Forklar herunder respiratio...
