Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 9941 til 9960 af 163700
-
Bestem a & b.
ForumindlægJeg har fået et skema, hvor der er 2 rækker. Vanddybde: 10, 50, 200, 2000, 4000, 7000 (m) Hastighed: 36, 79, 159, 504, 713, 943 (km/t) Funktionen kan beskrives ved: f(x)=b*x^a hvor f(x) er hastighed (km/t), og x er vanddybde (m). Jeg skal bestemme a & b. Samt bestemme hastigheden på 120 m dyb... -
hjælp med at beregne a
Forumindlægjeg sidder med et spørgsmål hvor jeg har to ligninger med to ubekendte. har isoleret b og fundet et udtryk for a som jeg har indsat i det andet ligning. og skal nu isolere a, men hvordan gør jeg det? 1 = (27/6a)*2a 1=(1/6a)*2a*27 1= (2a/6a)*27 1=(1/3)a*27 a = ... ? CAS-programmet siger a = 3,... -
find a/b
Forumindlægjeg sidder fast i denne opgave og håber der nogle som kan hjælpe mig, om tallene a og b oplyses, at 7a-2b =2 5a+4b =15 find a og b. (der er brøkstreg mellem de to ligninger..) -
Samfundsfag A, studentereksamen 2014
ForumindlægEn der ligger inde med en besvarelse på eksamenssættet, Samfundsfag A, studentereksamen den 28. maj 2014? Hvor fællesdelen og delopgave A er besvaret. Det ville virkelig være en stor hjælp, da jeg er meget presset på tid - og ikke kan nå at blive færdig. På forhånd tak! -
Potensffunktion, find a
ForumindlægOpgaven lyder: "Når x-værdien vokser med 30%, så vokser y-værdien med 60%. Bestem eksponenten a." Har fået a til 1,79 da jeg har sagt 1.60 = 1.30a og løst for a. Er det rigtigt? -
Hvad er A, B og C?
ForumindlægEr bare nysgerrig. Hvad vil det sige når et spørgsmål er under sværhedsgraden A, B eller C? -
Hjælp til mat A opgave
ForumindlægHej... Jeg har fået stillede følgende opgave som jeg forgæves har forsøgt at få løst:(Fra Systime's mat A bog s312 ø11):Det antages, at indkomsten for studerende er normalfordelt. Fra undersøgelser vides, at 10% af studerende har en indkomst på højst 80.000 kr., og at 10% har en indkomst på o... -
Hjælp! til Engelsk Breve Niveau B s.77
ForumindlægSidder med en opgave i engelsk hvor jeg skal skrive et brev til en virksomhed, og kan simplehen ikke finde ud af det. Der står: Løs på engelsk nedstående opgave. i besvarelsen inddrages følgende oplysninger: Michel Killy svarer ian McGregors brev Han giver et billed af den øjeblikkelige situation... -
ligning skal løses med hensyn a
ForumindlægSkal løse denne er den nogen der kan gi en hånd er helt blank 2a^2 +2a:a+4-6a=2:1+4:a -
GSK A-Niveau Snit
ForumindlægHvis man nu tager endnu et A-niveau fag på gsk så man har 5 A-niveauer må man så godt gange snittet med 1,03? Mvh Peter -
Hjælp til at indsætte a og b
ForumindlægOpgave 2a-b2= Når a=3 og b=4 -
Nested narrative (a story within a story)
ForumindlægHej Jeg arbejder i øjeblikket med en novelle, som har en nested narrative eller (story within a story) Jeg forstår fuldt ud hvad det er, men jeg forstår ikke rigtig hvorfor man vælger at bruge denne type? Hvad er effekten af en nested narrative? Tak på forhånd :) -
Engelsk og tysk fsa - forberedelse?
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide, om nogle af jer har nogle "tips" til, hvordan man kan forberede sig til folkeskolens afgangsprøver i skriftlig engelsk og tysk? Da jeg selv skal til terminsprøver her om 3 uger, kunne det da være noget så rart med noget forberedelse. Jeg er bevidst om, at termin... -
Hjemmesider med modeller IØ A
ForumindlægHey, jeg ville høre om der findes en hjemmesider med modeller fra bogen International Økonomi A bind 1, og evt 2? -
A-nive.. *2
Forumindlæghej...jeg forstår ikke helt det med at A-niveau vægter med 2...hvordan skal tage hensyn til det når man regner snittet..??. -
Alder og vægt opgave A
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med A) hvor gammel er en rotte, der vejer 50 gram? Mvh Isabella -
IØ A 2013 om USA
ForumindlægEn her som var oppe i IØ A skriftlig i maj 2013? Har brug for hjælp, så hvis der er en der stadig liggerinde med opgaven vil det være guld værd at få den sendt, tak! :) -
Bestem koordinatsæt til A og B
ForumindlægHej, har opgaven har fået A=(6,6) og B=(14,6) vha. af pythagoras, vil gerne høre om det er rigtigt og om der er andre(hvilke) måder at løse det på -
Bedste eventyr eller folkeviser til dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket folkevise/eventyr. Jeg har virkelig brug for hjælp til at finde en rigtig god folkevise eller eventyr med så meget "kød" på så muligt. Så ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eve... -
Mundtlig eksamen, Musik.... Mangler plan til teoretisk analyse!
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig musik på fredag d. 02.06.2006!Solo præstation og samspil har jeg okay styr på, men jeg hænger godtnok noget mht. den teoretiske analyse!I den forbindelse ville jeg høre ogder er nogen der har gode erfaringer med bestemte fremgangsmåder eller lign? Vil også meget gerne ...
