Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10101 til 10120 af 63055
-
Parametersering fortsat igen
ForumindlægHej igen I det følgende vil jeg beskrive en metode som jeg er i tvivl om hvorvidt egner sig til parametersering af variablerne x og y for en given forskrift. Lad os fortsat sige at vi har andenordenspolynomiet f(x)=-2,5x^2+40x+1, og at der laves en linje mellem origo (0,0) og punktet (1; 38,5).... -
Ødipus - hjælp
ForumindlægJeg sidder og læser op til eksamen i ødipus, og synes jeg har meget godt styr på det.. MEN, i 2. modstrofe (side 15) beder befolkningen til Athene, hvorfor?Jeg kunne forstå det hvis hun var gud for frugtbarheden, men hun er jo gud for visdom, krigere og kunst..Nogen der kan hjælpe mig?-Crazy -
Hjælp til Biologi A
ForumindlægHej, Jeg skal op i Biologi A - eksamen på mandag og er igang med at læse op. Men jeg går generalt i stå når jeg prøver at lave gamle eksamensæt. Så er der nogen som har forstand på Biologi A, og som har afsluttet det med høje karakterer, så skriv endelig. Vh. -
TUR i sommerferien:)
ForumindlægHEY alle sammen. Ville bare lige høre om der er nogle der skal med til BTC2007 i år? -
Faldgrupper?
ForumindlægHvilke faldgrupper kan I nævne i forbindelse med statistik? - Tastefejl/forkert databehandling - Usaglig data Hjælp..? :) -
hjælp
Forumindlæghvordan løser man denne ligning 4x-6=3-2(x-3) -
Binomialfordeling
ForumindlægHjælp -
Lav vækst og høj arbejdsløshed
ForumindlægHej alle, Hvis der kommer flere ledige, dermed lavere vækst, hvad sker der så med inflationen? Kan ikke lige gennemskue hvad der sker med inflationen. -
Terminsprøve
ForumindlægHej! Jeg Skal op i Matmatik terminsprøve ( Færdighed og problemregning ) Er der nogle der kan give mig gode råd til hvad jeg skal vær mest opmærksom på? Og hvad der er vigtigt at vide? -
Kan jeg måske få - 3?
ForumindlægTil skriftlig engelsk eksamen skulle man maks skrive 500 ord, ved en stil. Det havde jeg desværre overset, ok kom til at skrive 700 ord. Jeg synes selv at teksten er skrevet meget godt, og er fejl fri. Men kan jeg risikerer, at jeg får -3 fordi jeg havde skrevet 200 ord for meget?? Men tjekker c... -
Hjælp!!! Skal være inden torsdag aften
ForumindlægER der ikke nogen der er gode til fysik, som kan hjælpe mig med opgave 02 i Orbit 2 side 122. Håber på, at der er nogen der har bogen, men opgaven er lidt svær at forklare uden tegningen. -
Resonans
ForumindlægHej, jeg er i gang med en fysik rapport og jeg er blevet lidt i tvivl om noget. I opgaven formuleringen står der: Afgør hvor mange cifre du med rimelighed kan angive de målte- og der med de beregnede værdier med. Jeg er lidt i tvivl om hvad dette betyder. Håber der er en som kan hjælpe :-) Tak... -
Sandsylighed
Forumindlæghej håber der er nogen der kan hjælpe mig! i fiskedammen svømmer 54 plastikænder rundt. hver and har et farvet mærke i bunden. 7 ænder med gul 9 med hvid 19 med rød 19 med blå præmietabel: 3gule mærker fritvalg på alle hylder 3hvide mærker: 1. præmie alle andre... -
Statskundskab
ForumindlægCiao!Jeg står i en mindre heldig situation. Jeg er først nu blevet opmærksom på at statskundskab på Københavns Universitet kræver omkring 9.8 i gennemsnit.Jeg har lallet lidt i de 2 første år og ligger derfor med et gennemsnit på 9. Hvor højt et gennemsnit skal jeg bruge i 3g for at nå 9.8? Jeg e... -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
Hjælp
Forumindlæg(a-9)*(9+a) = a*a= a^2 -9*9= -81 = a^2-81 rigtigt? -
Diskret matematik modulus og sfd
ForumindlægHej er der nogen der har mulighed ofr at hjælpe mig med de to b opgaver? -
DANSK: Råd til eksamen
ForumindlægHej,Er der nogen, der har nogle såkaldte gode råd til danskeksamen?Og er det korrekt, at man har en times forberedelse? Jeg søger specielt gode råd i forbindelse med lyrik (Og jo, jeg har tjekket studi9;s fremragende guide til analyse, men kunne også være rart med lidt råd fra "virkelighe... -
hvad betyder : back to front
Forumindlæghvad betyder back to front...det er en engelsk novelle, hvis der nogen der har læst den vil i ikke fortælle hvad den handler om? -
Matematikbutikken
ForumindlægHej er der nogle, der har købt de sidste pr. eksamensæt i matematikbutikken, som gider sende dem til mig?
